Čiekurkalna pārbrauktuve: tad beidzot policija ieklausījusies! 39

 
31.oktobris 2007 14:01

Lasītājs: Katru dienu iznāk braukt uz darbu un no darba pāri Čiekurkalna pārbrauktuvei. Kā jau parasti šajos laikos automašīnu daudz un visi pacietīgi gaida rindā...

Bet kā jau vienmēr, ir tāda autovadītāju kategorija, kam rindas neeksistē. "Biezie" un nekaunīgie brauc tik garām un tad cenšas iespraukties rindā. Un te, kā par brīnumu, pie pārbrauktuves stāv policijas darbinieks un šitos gudriniekus ņem pie "dziesmas".

Te es patiesi redzēju ka ceļu policija strādā. Nu ko - malači!


iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
246180. viesis 31.oktobris 2007 14:30
0 0 Atbildēt

Interesanti vai policijas auto vini ari strafes?

246182. viesis 31.oktobris 2007 14:36
0 0 Atbildēt

nu ta beidzot.

setup -->> jautaajums labs, jo puikas pashi dara tieshi taapat un pat necenshaas migalkas iesleegt, kur nu veel skanjas signaalu.

246188. viesis 31.oktobris 2007 15:07
0 0 Atbildēt

shoriit uz darbu centraa caur chiekurkalnu un braalju kapiem braucu 1 h 45m! parasti ne vairaak par 25 minuuteem vajag. bet to polici arii redzeeju

246189. viesis 31.oktobris 2007 15:12
0 0 Atbildēt

chiekurkalna otraa galaa t.i. pie vairogu parvada, shorit ari bija policis. un rezultats = rindas daudz garakas gan no chiekura, gan no Vairoga.

246190. viesis 31.oktobris 2007 15:27
0 0 Atbildēt

Problēma ir tā, ka Varoņu iela (gar brāļu kapiem) ir ciet, tāpēc visi izmanto apkārtceļus.

Es korķī uz čiekurkalna pārbrauktivi sāku stāvēt krietnu gabalu pirms policijas akadēmijas

246193. viesis 31.oktobris 2007 15:34
0 0 Atbildēt

Poličiem būs jāieplāno stāvēt arī pie Spices, un vērot iebraucējus no centra puses. Pēdējā laikā esmu ievērojis pieaugošu tendenci, ka vakaros, auto rindai kās no centra puses atļautajā joslā gaida zaļo signālu - rindas galā regulari "pielīp" pa kādam BIEZAJAM vāgim, kurš grib iespraukties "zaļajā" bez rindas. Tā nu ir superbezkaunība, kas prasīties prasās pēc agresīvās braukšanas soda pantiņa. Un 100% pelnīti. Cerams, ka CP noreaģēs - peļņa noteikti gaidāma lielāka, nekā aiz lidostas viadukta nobrauktuves...

246195. viesis 31.oktobris 2007 15:48
0 0 Atbildēt

Tu paveero taa ciitiigaak, vai tiem Taviem "biezajiem" protokolus vinji neraksta aatraak kaa "paareejiem" un tad saki "Paldies" ;)

246196. viesis 31.oktobris 2007 15:48
0 0 Atbildēt

Super tā turēt čekot visus tos idiņus, kas konkrēti lien iekšā!

246197. viesis 31.oktobris 2007 16:17
0 0 Atbildēt

Autors nezināms, txt nokopēts no citurienes, bet domu graudi interesanti, daļa, protams lielākajai sabiedrības daļai nepieņemama, bet pārdomas raisa:

====

Ja visi 100% vadītāji ievēros noteikumus un brauks kārtīgi rindās, tad kopējais auto plūsmas ātrums palēlināsies par n-%, bet sastrēgumi palielināsies ģeometriskā progresijā - uz katru km no kopējā palēlinājuma, būs + 10% un vairāk auto uz ceļa = attiecīgi satrēgumi kustēsies lēnāk, vilksies ilgāk pa ne minūtēm, bet stundām.

Mēs visi varam novērot, kas notiek tikko ir pirmais sniegs vai citi apstākļi, kas dabīgi palēlina auto ātrumu. Tādās dienās palielinās sastrēgumi. Pēc tam tie samazinās, jo kaut kāda daļa satiksmes dalībnieku piedzīvojuši diskomfortu, auto atstāj mājās, tos "ieziemo". Kā arī citi saliek ziemas riepas un pierod braukt ātrāk jaunajos apstākļos.

Lai cik nepareizi tas neizklausītos, patiesība ir tāda, ka tā saucamie "agresīvie braucēji" patiesībā atvieglina satiksmes plūsmu, jo ātrāk aizvācas no kopējā ceļa un atbrīvo vietu citiem. Ceļu policija primāri domā tikai par sodu iekasēšanu un viņus neintresē satiksmes optimizācija. Satiksmes organizētājiem būtu jādomā kā atvieglināt un paātrināt satiksmes plūsmu, nevis uzlikt jaunus ierobežojumus it kā drošības vārdā. Bieži izskatās, ka ātruma ierobežojumi domāti tikai, lai nodrošinātu CP ērtākas peļņas iespējas. Ja notiek avārija, tad uz ierašanos CP dažreiz jāgaida pat ilgāk par stundu! Ātrā palīdzība nez kāpēc tādus pat attālumus uz izsaukumu atbrauc krietni ātrāk.

Reāli Rīgā daudzās vietās ātruma ierobežojumi ir dumji un tikai traucē satiksmes plūsmai. Ir arī daudz dažādu vietu, kur varētu izveidot papildus joslas, paplatināt ceļu, izveidot papildus joslu labajam pagriezienam. Tāpat sen jau vajadzēja ieviest atļautu labo pagriezienu pie sarkanās, ja ceļš ir brīvs, kā tas ir citās valstīs. Varētu vēl turpināt. Tā vietā satiksmes organizētāji vienkārši aizliedz kreiso pagriezienu vai uztaisa vienvirziena ielu. Tas palīdz tikai pie vidēja auto daudzuma. Klasisks piemērs ir Lāčplēša iela aiz viadukta Salu tilta virzienā. Viņi kaut kā nav papētījuši, ka situācijā, kad auto sastrēgumā bīdās 20 metrus minūtē, kreisā pagrieziena aizliegums darbojas tā, ka sastrēgumu palielina, jo auto, kas kavētu satiksmi, lai izdarītu kreiso pagriezienu patiesībā neko daudz nekavē, jo pārējie auto tāpat spiesti stāvēt. Toties pagriežoties pa kreisi vismaz kaut kāds auto % aizvāktos no sastrēgušās un pārslogotās ielas. Tagad šie auto ir spiesti braukt līdz pašam tiltam un tie ir visi auto, kas no tā punkta dodas Ķengaraga virzienā! varat iedomāties kāds tas ir skaitlis! Cik iela būtu tukšāka, ja šie auto pazustu kreisajā pagriezienā jau tūlīt aiz viadukta!

Par ātruma ierobežojumiem runājot: Man ir bijuši daudz dažādi auto. Kādreiz braucu pat ar 1 Moskviču. Šodien braucu ar VW 2007 gada modeli. Pa gadiem regulāri mainot auto tagad varu salīdzināt cik ļoti tehnika ir izmainījusies. Pat Moskvič 412 ar krievu riepām uz 90 km/h ir daudz bīstamāka braukšana kā ar ~7-8 gadus vecu vācu auto uz 150km/h! Ja brauc ar jaunu auto ar labām riepām tad drošība ir vēl lielāka! Tehnika attīstās acīmredzami, bet noteikumos ierobežojumi nemainās. Ak nē, mainās, tikai šodien ātruma ierobežojums pilsētā ir vēl lielāks kā krievu laikos! Rodas secinājums, ka šiem ierobežojumiem maz sakara ar drošību, un tie vajadzīgi tikai policistu labklājības nodrošināšanai. To mēs arī redzam praktiski. Policisti visērtāk ķer pārkāpējus tādos posmos kur ērti to novērot un pārkāpēji nevienu netraucē. Vislabāk policijai patīk medīt ātruma pārkāpējus uz tukša ceļa, kur tos var ērti nofiksēt lielā attālumā pirms viņi ir ieraudzījuši policiju. Skaidrs, ka uz tukša ceļa šim pārkāpumam ir vismazākā bīstamība no drošības viedokļa un tāpēc arī braucēji izvēlas braukt ātrāk. Policijai kā prioritātei vajadzētu būt ierasties pēc iespējas ātrāk uz CSN izsaukumu un atbrīvot ceļu no avarējušiem auto vai operatīvi regulēt satiksmi sastrēgumos nevis tikai stāvēt uz ceļa tukšajos laikos un iekasēt naudu!

Lai attaisnotu CP neefektīvo darbu tiek organizētas PR kampaņas, lai it kā palielinātu braucēju apzinīgumu. Patiesībā tās domātas, lai vainu par CP un satiksmes organizētāju neizdarīto, uzveltu satiksmes dalībniekiem. Cilvēki spiesti sēdēt korķos, ir īgni un stresaini un dusmas kaut kur vajag novadīt. Tad nu talkā nāk PR kampaņa, kas māca: pie visa vainīgi ir agresīvie braucēji nevis sliktā satiksmes organizācija, infrastruktūra vai slinka, neizdarīga, mantrausīga ceļu policija. Cilvēki kā muļķīši notic un patiesi dusmojas cits uz citu! Pie tam nostrādā bara efekts - kaut kādam ļaužu % vienmēr būs svarīga iespēja skaļi atkārtot no augstākstāvoša mutes skanējušu domu, kas pasludināta kā ļoti pareiza. Skaļi dusmojoties uz "agresīvo braucēju", šie ļaudis jūtas labāki, jo atkārto to pašu ko teicis "stiprākais no bara"! "Agresīvais braucējs" patiesībā ir mītiska policijas PR speciālistu radīta persona. Reāli nav autovadītāja, kas mūžā nebūtu ne reizi neko pārkāpis. Šodien braucu pa pilsētu vienotā plūsmā un ievēroju, ka visi plūsmā braucošie pārsniedz ātrumu par apm 10km/h. Ja es būtu bremzējis, tad traucētu kopējai plūsmai! Tad par ko mēs dusmojamies?! Varbūt mums vienreiz vajadzētu vērst savu dusmu enerģiju, lai piespiestu pašvaldību salabot bedres un būvēt vairāk ceļu pārvadus, bet vienam pret otru uz ceļa mēs nudien varētu būt laipnāki!

246198. viesis 31.oktobris 2007 16:28
0 0 Atbildēt

Crabis

Un ja sāktu čekot invalīdu stāvvietas un dzeltenās līnijas pie lielveikaliem, būtu pavisam labi.

246201. viesis 31.oktobris 2007 17:14
0 0 Atbildēt

To - 246197. viesis

Mjā, pārdomas raisa gan, šito vajadzētu pārkopēt pie visiem "agresīvo braucēju" rakstiņiem, tad redz ko tā saucamie "pareizie" saka!

246206. viesis 31.oktobris 2007 17:48
0 0 Atbildēt

246197. viesis - kārtējais bezsmadzeņu sviests.

246207. viesis 31.oktobris 2007 18:01
0 0 Atbildēt

Nu šodien tur vienkārši bija bardaks! Abas joslas bija ciet pie Policijas akadēmijas, nekas tāds iepriekš nav novērots, kur problēma?

246208. viesis 31.oktobris 2007 18:32
0 0 Atbildēt

Varoņu iela ciet, vot taapeec ar no čiera vairs nevar aaraa tikt.

246209. viesis 31.oktobris 2007 19:25
0 0 Atbildēt

Lai cik nepareizi tas neizklausītos, patiesība ir tāda, ka tā saucamie "agresīvie braucēji" patiesībā atvieglina satiksmes plūsmu, jo ātrāk aizvācas no kopējā ceļa un atbrīvo vietu citiem. "

Vot šito sludināt par "patiesība ir tāda" ir sevis atvainošana, kas tik smuki padodas tiem, kas vankšķ par "a viņam varbūt sieva uz dzemdību namu jāved!!" . Normāli būtu jānodala, cilvēki kas veikli atbrīvo ielu , krustojumu, no tiem kas pabraukuši gabalu tālāk, agresīvi iespraucas plūsmā. Vopšem "patiesība ir tāda" ka pirmie (kas aizbrauc nevienam netraucējot) ir normāli vadītāji (un ja arī maksā, tad no savas kabatas) a otrie ir nīcināmi sūdabrāļi, jo grib izbraukt uz citu rēķina - pastumjot, utt., nu paši zināt.

Zem visa pārējā es parakstitos (atskaitot vēl ideju atļaaut pilsētā 110 km/h, ja pareizi sapratu Moskviča/Fofāgena/Riepu aksiomu ) šitais pat varētu būt "atklāta vēstule" RD SD un CSDD nespējniekiem.

"Ir arī daudz dažādu vietu, kur varētu izveidot papildus joslas, paplatināt ceļu, izveidot papildus joslu labajam pagriezienam. Tāpat sen jau vajadzēja ieviest atļautu labo pagriezienu pie sarkanās, ja ceļš ir brīvs, kā tas ir citās valstīs. Varētu vēl turpināt. Tā vietā satiksmes organizētāji vienkārši aizliedz kreiso pagriezienu vai uztaisa vienvirziena ielu."

Par šito "Bravo" atsevišķi! Nu kam tās platās ietves gar Latvijas Banku un Parex, ja tilta (reāli) 3 joslas kļūst pie luksofora 2 un pēc tam atkal 4 starp ex Rīgas Domi un skolu, ko atrisināja satiksmes "sakārtošana" Kronvalda bulvārī?

246215. viesis 31.oktobris 2007 21:03
0 0 Atbildēt

Pilna Rīga ar dauņiem, ko tur var polocija līdzēt!!!

246216. viesis 31.oktobris 2007 21:04
0 0 Atbildēt

Pilna Rīga ar dauņiem, ko tur var policija līdzēt!!!

246220. viesis 31.oktobris 2007 22:41
0 0 Atbildēt

Hahaha - korķī stāv tikai melnā massa - kas dzīvē neko nau sasniegusi un netaisās to darīt ... a biezajam PO - viņam reizēm tās 5 min maksā tikpat cik tam korķī stāvošajam - opels ar ko viņš pārvieto savu pakaļu ... Takā relax - biezos nevajag apskaust - viņiem vajag līdzinaties .. :)

246225. viesis 31.oktobris 2007 23:42
0 0 Atbildēt

kas par prieku ja CP izdraz kadu citu !

nesaprotu Tev kaja vai roka nopus nost ja kadu prieksa palaidisi ? Pie psihiatra vai prostitutas vajag biezak piestaigat lai nonem spriedzi ja savadak nevar.

246228. viesis 31.oktobris 2007 23:51
0 0 Atbildēt

246197. viesis 31.10.2007 16:17

slimiķis :D :D :D

246236. viesis 1.novembris 2007 8:51
0 0 Atbildēt

Nekur šitie līdēji nepalielina kaut kādu plūsmu, ja nav iespējams izveidot divas rindas, tad nav - atliek vienīgi spraukties iekšā atpakaļ rindā, kas paliek tikai lēnāka un nervozāka no tā. Pat tiem, kas paspēj aizraut visiem priekšā - tā pat viņš atduras nākamajā krustā vai citā pudeles kaklā. Tas ka tu vienā vai divos krustojumos vari aizraut priekšā rindā, bet atduries trešajā krustā nekādi nepalielina kopējo satiksmes caurlaidību, drīzāk otrādi. Tā kā beidziet kultivēt debīlus mītus un mācieties pieklājību uz ceļa vai vismaz CSN

246237. viesis 1.novembris 2007 9:22
0 0 Atbildēt

vakar vakarā neviens nestāvēja. a varēja miljonu iekasēt. :-)

246241. viesis 1.novembris 2007 10:19
0 0 Atbildēt

Mjā, varu tikai iedomāties, ja visi brauktu agresīvi, pēc dažu labu ietekumiem... 100% būtu bardaks.

Kur tur palielinas caurlaidība, ja kāds īblis brauc pa pretējo un nobloķē vēl pretīm braucošo plūsmu!?

Vajag braukt nevis agresīvi, bet ievērojot saprāta robežās CSN dinamiski...

Par biezo steidzību runājot, atliek tad tikai apbrīnot viņu stulbumu. Mūsdienu elektronikas laikmetā lielu daļu lietu var nokārtot nekur nesteidzoties, bet sēšot pie savas kastes dzerot mierīgi tēju. Patiesībā, domāju, liela daļa tikai vizinās imitējot aktīvu darbību, kā rezultā'tā atkal pieaug transporta plūsma.

246244. viesis 1.novembris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

Rīgas dome arī varētu ieklausīties: kādā stāvoklī ir tā pārbrauktuve, vai tur sen jau nav laiks izveidot divjoslu satiksmi kaut vai vienā no virzieniem (laiki, kad dzelzceļš bija kā svētums, it kā esot pagājuši?), un vai krustojumā ar Ropažu ielu nevarētu būt kāds civilizētāks risinājums par esošo.

246245. viesis 1.novembris 2007 10:27
0 0 Atbildēt

Mulkibas, ka agresivie lideji atvieglo satiksmi, tapat viniem caur to pudeles kaklu ir jaizlien un tas ka rinda ir isaka nenozime, ka ta ir atraka, ta ir vienkarsi nervozaka...

Blin ta tadu bananu valsts tirlinu muldesana, par neatbilstosiem noteikumiem vinu parakajam pepelacam...

246246. viesis 1.novembris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

jā baigi jaunu strādā.. drīzāk nevis strādā (novērš avārijas un kontrolē svarīgas vietas).. bet pelna naudu un priecē tādus mazus skauģus kā autoru...

Labāk lai viņi kontrolē atrmu pie skolām kur ir bērni, un citās vietās kur ir svarīgi lai ievēro noteikumus, nevis rindas apbraukšanu, kas ir pilnīgi droša

246247. viesis 1.novembris 2007 11:06
0 0 Atbildēt

Par ciekurkalna parbrauktuvi runajot.

Piedodiet ja kadu esmu aizskaris, bet ja ta es daru, tad tikai tapec, ka loti steidos uz skolu. Berns nedaudz sanikojas, leenak sagerbjas, vai peksni kautko atceras nelaika, sanak zaudet tas 5 dargas minutes, bet skolas zvans negaida.

Ja es ta izdaru tad tikai tapec ka nenormali steidzos.

246249. viesis 1.novembris 2007 11:16
0 0 Atbildēt

vai tad hipiju bērni iet skolā ???

246251. viesis 1.novembris 2007 11:48
0 0 Atbildēt

Tehnika attīstās acīmredzami, bet noteikumos ierobežojumi nemainās. Ak nē, mainās, tikai šodien ātruma ierobežojums pilsētā ir vēl lielāks kā krievu laikos! Rodas secinājums, ka šiem ierobežojumiem maz sakara ar drošību, un tie vajadzīgi tikai policistu labklājības nodrošināšanai.

...........................................................

Vēl viens idiņš, kurš tālāk par sevi neredz. Ātruma ierobežojums ir domāts gājēju, nevis autovadītāju drošībai, viņa ir dzīvības vai nāves jautājums, ja viņu notriec ar ātrumu 35 km/h vai 70 km/h.

246254. viesis 1.novembris 2007 13:25
0 0 Atbildēt

Taisni vai jābrīnās par šādiem "LASĪTĀJIEM", kad pašus ņem pie dziesmas, tad menti cūkas utt., kad citus, tad policijas darbinieki, malači ...

246255. viesis 1.novembris 2007 13:37
0 0 Atbildēt

to 246251. viesis

kas apstaajas aatraak moskwich ar 4 barabanu bremzeem vai japaanu vai vaacu atorazoshanas briinumi ar 4 disku bremzeem???

246259. viesis 1.novembris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

Viesi 246251. Ja tu attīstītos tikpat ātri kā tehnika, tad tu pilntiesīgi varētu izteikt jebkādus komentārus, diemžēl ar savu repliku tu pierādi, ka tu esi deģenerāts, kurš apselūti neko nesaprot ne no fizikas, ar kuras likumiem var pamatot ātruma iedarību uz deformācijām, ne no cilvēka ķrmeņa uzbūves un fizioloģijas! Vai tev ir zināms, ka ja cilvēku notriec transportlīdzeklis kas brauc virs 100 km/h, ka šim cilvēkam atdalās ekstrimitātes, vai tu esi pētījis crash testus, kas notiek ar pasažieri, ja autiņš ietriecas sienā ar 100km/h un kas ja ar 120km/h? Kā tu domā ja pilsētā nonāk sadursmē divas, viena otrai pretīm braucošas automašīnas, kuru ārtums ir 50km/h, kādam no pieminētajiem crash testiem tas atbildīs? Domāju, ka tu vismaz esi dzirdējis, ka padomijas laikā nebija ne tik ātru automašīnu, ne tik intensīvas transporta kustības, tāpēc zini, ka noteikumi mainās nevis pēc kāda CPista vēlmes, kuriem starp citu tur ir diezgan maza teikšana, bet gan līdzi laikam, attiecībā no tā, kas ir nepieciešams, lai kaut kā varētu samazināt cietušo un bojā gājušo skaitu, kas mums diemžēl šķiet tikai statistika, līdz brīdim, kad tas neskar mūs tieši. Es ceru, ka ne tu priekš saviem tuvajiem, ne viņi priekš tevis par tādiem nekad nekļūs!

246260. viesis 1.novembris 2007 13:56
0 0 Atbildēt

Par mītiem un to atgremotājiem. Tās laikam ir jaunās izglītības sistēmas sekas, cilvēki vairs nespēj ne uztvert informāciju, ne apstrādāt.

Tapec es iesaku vienkāršu eksperimentu - pabraukājiet pa Valmieras ielu un salīdziniet cik ātri kustās pirmā rinda kad otrajā nestāv līdēji un cik ātri, kad pilnas ir abas joslas.

OK, nepiepūlieties, es to reiz izdarīju. Ja otrajā joslā nestāv līdēji tad viena zaļā cikla laikā var tikt no gājēju pārejas uz stūra līdz Stabu ielai. Lai šo attālumu nobrauktu kad ir sanākuši līdēji, ir nepieciešami 3-4 zaļā cikli. Aiz ko es izdaru secinājumu - tajā vietā vislabāk būtu palaist vienu joslu Purvciema virzienā.

246282. viesis 1.novembris 2007 20:20
0 0 Atbildēt

jaa, kur var buut taadi ībļi , kas domā , ka tie dauņi ,kas lien priekšā , iekšā un vēl sazin kur, var paātrināt satiksmi??? debīli vai kaa?

246285. viesis 1.novembris 2007 21:52
0 0 Atbildēt

Dzirdēju no slepeni nezināmiem avotiem, kad līdz 2008 gada beigām Rīgas Dome un Satiksmes ministrija sadarbībā ar Latvijas Dzelzceļu izveidos divjoslu satiksmi visām dzelzceļa pārbrauktuvēm, Imantā uz Zolitūdes ielas un papildus izveidos divas pārbrauktuves: Čuguna un Beberbķu ielas krustojumā un savienos Imantas 7 līniju ar Rostokas ielu! Pēc tam ķersies klāt divjoslu satiksmes ieviešanā krustojumā Ropažu ielai ar Krustabaznīcas ielu un (Džutas, Viskaļu ielas krustojumu). Svienos Ezermalas ielu ar Lizuma ielu pie Sporta Akadēmijas un arī tur ieviesīs divjoslu pārbrauktuvi abos virzienos! Pēc tam ķersies klāt Juglā Mārkalnes ielas pārbrauktuves izveidei. Būs arī jauns pazemes tunelis zem dzelzceļa pārbrauktuves Rēznas ielā.

Ja kas neskaidrs, tad jāapmeklē: www.satdep.lv www.sam.gov.lv, www.ldz.lv

246381. viesis 3.novembris 2007 17:57
0 0 Atbildēt

:)

248507. viesis 6.decembris 2007 21:15
0 0 Atbildēt

mjaa.. daleeji taisniba tam kas saka ka agresivie brauceeji atraak pazuud no korkiem un nerada tos , un gliemezi viens aiz otra velkas, bet no otras puses ar ko atskiras tas kas gaida garajaa rindaa lai nogrieztos pa kreisi, ar to kas visai rindai aizlien prieksaa un aizbrauc laimiigs ,,,, taa arii nav gluzi godigi ...

249439. viesis 20.decembris 2007 3:14
0 0 Atbildēt

jau sen vajadzeja, man riebjas,ka mani nelaizh no majam izgriezties tur jus banani! :p

257048. viesis 14.maijs 2008 15:43
0 0 Atbildēt

>> wvfans.

Pie "biezajiem" tu nepiederi un nekad nepiederēsi, ja pat vienu teikumu bez kļūdām nevari uzrakstīt :D Tas esi TU, kaspieder pie melnās ( varbūt gribēji teikt "pelēkās"?) "maSSas" kurai "naU" smadzeņu ... Un korķī stāv tie, kuriem tādi jēdzieni kā pieklājība, braukšanas kultūra un satiksmes noteikumi nav sveši - atšķirībā no "biezajiem" (bezkaunīgajiem urlām) ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti