Volkswagen neredz «ūdeņraža auto» jēgu 27

 
8.novembris 2007 10:48

Volkswagen pētījumu centra vadītājs Jurgens Leoholds (Dr Jurgen Leohold) uzskata ūdeņraža degvielas izmantošanu automobiļiem par neefektīvu. Par to viņš paziņojis savā intervijā angļu žurnālam Autocar.

Pēc zinātnieka domām automobiļi, izmantojot ūdeņradi kā enerģijas avotu, tai skaitā arī pašu izstrādātais Volkswagen Touran HyMotion, nespēs uzlabot planētas ekoloģiju. Jurgens Leoholds apgalvo, ka visi modernie projekti tiekot radīti tikai, lai "piemērotos dažādiem likumiem par kaitīgo izmešu daudzuma ierobežošanu, īpaši tādās vietās kā Kalifornija (ASV) ".

"Šādi auto – tas ir tikai mārketinga triks," paziņojis doktors Leoholds. "Ūdeņraža izmantošana rada vairākas problēmas. Galvenā no tām – nepieciešamība ražot šāda veida degvielu un radīt attiecīgu infrastruktūru automobiļu uzpildei. Lai iegūtu ūdeņradi, kas derīgs izmantošanai automobiļos, tik un tā nonākam pie esošajiem enerģijas avotiem un atmosfērā tik un tā nokļūtu dažādas kaitīgas daļiņas, piemēram, CO2".

Zinātnieks uzskata, ka tuvākajā nākotnē izmešu problēmu varētu risināt ar biodegvielas palīdzību, bet pēc daudziem gadiem iespējams pilnībā izmantot elektromobiļus ar baterijām. "Tuvāko piecu gadu laikā mūs gaida liels lēciens tehnoloģiju attīstībā automobiļu bateriju radīšanā. Jau tagad var novērot šo procesu, piemēram, mobilajos tālruņos un personālajos datoros,” klāstīja Volkswagen pētījumu centra vadītājs.
 
27 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
246756. viesis 8.novembris 2007 11:51
1 0 Atbildēt

Kādreiz arī dīzeļiem daudzi nesaskatīja jēgu, tāpēc to izpēte Vācijā 30-40 gados bija apturēta. Žēl, bet iespējams tādēļ vācu tanki tik labi dega!

246808. viesis 8.novembris 2007 16:38
1 0 Atbildēt

Pirmkārt - ūdeņradis ir daudzu ķīmisko reakciju galaprodukts,

Otrkārt - ūdeņradis sadeg pilnīgāk, radot ~99 % ūdens,

Treškārt - ūdeņradis ir vieglāks par jebkuru citu tradicionālajā saimniecībā izmantojamo gāzi (tikai 1grams/molu), turpretī metānam - 16 g/mol, tātad 16-reizes vairāk vērtīgā degmateriāla tādā pašā bākas tilpumā.

ceturtkārt - šādam ūdeņraždzinējam nevajag izpūtēju - jaudas efekts ir ekvivalents jebkuram BMW ar norautu izpūtēju, tikai tas netrokšņos un salonā esošie toksikomāni nekaifos no dūmgāzēm un arī likuma vārdā viss būs OK.

Galvenās problēmas tomēr ir tās, ka šādu automobiļu dzinēja detaļām ir jābūt taisītām no NASA tehnoloģijām, jo ūdeņradis ir spēcīgs reaģents un, ja dzinēja konstrukcijā iekļūs gaiss, tad skartās vietas izrūsēs tuvāko 5 gadu laikā (atkarībā no materiālu kvalitātes).

...un, protams, ja pie valdības ēkas noparkosies vairāk par 20 ūdeņražautomobiļiem (katrā pa 50 litri ūdeņraža), teroristam pietiks ar vienu mazu granātu, lai no kartes pazustu četri kvartāli ar jebkādām ēkām un upuru skaits pārsitīs visus Bin Ladena rekordus!!! :D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti