25.oktobrī Amsterdamas autosalona rīkotajā preses dienā, 20 valstu specializēto žurnālistu žūrija, kas pārstāvēja kopumā 20 Eiropas valstis, pasludināja Citroën Jumpy par 2008. gada komercauto Nr.1.
Jaunais Citroën Jumpy, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju, ir pilnībā pārveidots, pārliecināja gada komerctransporta balvas žūrijas locekļus par vairākām priekšrocībām. Citroën Jumpy izceļas ar nevainojamu stabilitāti uz ceļa, kā arī pasažieru un pārvadājamās kravas drošību. Turklāt savienojumā ar dizaina un komforta pilnveidojumu, Jumpy ieņem stabilu vietu atbilstošā auto segmenta topa augšgalā.Jau 2007.gada pirmajos deviņos mēnešos Citroën Jumpy iekarojis 9.6% tirgus daļu Eiropā - 28 Eiropas valstīs, tādējādi iegūstot „pirmās izvēles” automašīnas statusu un kļūstot par visvairāk pārdoto automašīnu Spānijā, otro pārdotāko Beļģijā un trešo gan Francijā, gan Portugālē. Šobrīd katra piektā iegādātā automašīna pasaulē ir Citroën vieglais komerctransports, savukārt Eiropā Citroën ir viena no 10 pārdotākajām komercautomašīnām 28 valstīs.
Citroën Jumpy pirmoreiz pārdošanā parādījās 2007.gada janvārī. Šobrīd pārdoti jau vairāk kā 22 000 automašīnu. Visi jauna Jumpy modeļi ir pielāgoti vieglā komerctransporta braucēju specifiskajām vajadzībām. Aprīkoti ar jaunākajām tehnoloģijām, tie sniedz papildus auto vadāmības kontroles iespējas, nodrošina ievērojamu jaudas un degvielas patēriņa ekonomiju, tādējādi samazinot arī komerctransporta segmentam tik raksturīgo videi kaitīgo izmešu apjomu. Liels skaits komforta un drošības aprīkojuma, kā aizmugurējā pneimatiskā piekare un ESP, palīdz nodrošināt augstākā līmeņa stabilitāti uz ceļa, ieskaitot smagus lietošanas apstākļus un dažādu kravu pārvadāšanu.
Citroën Jumpy tiek piedāvāta daudzveidīga pasažieru un kravas pārvadāšanai piemērotu virsbūvju gamma, ieskaitot slēgta tipa furgonus un pasažieru combi versijas, kā arī šasijas versijas, kas paredzētas virsbūves pārveidošanai īpašajām klientu vajadzībām. Ņemot vērā plašo komerckravu pārvadājumu nozares attīstību, tiek piedāvātas plašas kombināciju iespējas dažādiem apjomiem, kravām un virsbūves garumiem.
Latvijas Gada Auto 2007 ietvaros tiek izdalīts atsevišķs posms komerctransportam, kas ieņem arvien svarīgāku lomu uzņēmumu ikdienas saimnieciskās darbības nodrošināšanā. Konkursa dalībnieku - komercauto testēšana notiek gan individuāli, gan arī organizētos kolektīvos izbraukumos. Citroën Jumpy pretendē arī uz Latvijas Gada Auto 2007 statusu komerctransporta segmentā.
SIA VEHO ir „VEHO Group Oy” meitas uzņēmums, kas pārstāv vadošo Somijas auto tirdzniecības uzņēmumu ar vairāk kā 70 gadu darbības pieredzi. SIA VEHO kā CITROËN oficiālais importētājs un dīleris Latvijā darbojas kopš 2004.gada februāra. Jaunas CITROËN automašīnas Latvijā var iegādāties Rīgā, Cēsīs, Daugavpilī, Kuldīgā un Ventspilī.
A kapēc Citroen ne Peugeot???