Heidija Kluma un Sīls uzņemas Volkswagen zīmola vēstnieku lomu 8

 
13.novembris 2007 10:04

Pazīstamās modeles un dziedātāja kā Volkswagen seju pirmā kopīgā parādīšanās sabiedrībā būs par godu Tiguan reklāmas kampaņai Volkswagen, Heidija Kluma (Heidi Klum) un Sīls (Seal) paziņojuši par trīs gadu sadarbību.

“Kluma un Sīls ar savām dažādajām ādas krāsām veido mūsdienīgu ģimeni. Viņi ir nesamākslotas un vienkāršas personības, toleranti un globāli domājoši. Tādējādi simbolizē vērtības, ko var attiecināt arī uz Volkswagen,” skaidro Stefans Grīzems (Stephan Grühsem), Volkswagen Komunikācijas grupas vadītājs.

Sīlam jau kādu laiku ir bijusi cieša sadarbība ar Volkswagen Group. Tā sākās jaunā Passat izlaišanas laikā Hamburgā, 2005. gada februārī. Tam sekoja uzstāšanās 2007. gada Detroitas Auto šovā un Audi R8 prezentācijā Lasvegasā, kā arī fotogrāfiju uzņemšana Audi A5 prezentācijai. „Mūsu attiecības ir kļuvušas par patiesu draudzību,” Grīzems atklāja preses konferencē. „Sīlam patiešām asinīs ir degsme. Viņš ir ārkārtīgi atjautīgs, ja runājam par automobiļu pārzināšanu.” Un tā kā Heidijai Klumai arī ir bijusi ilglaicīga saistība ar Volkswagen, šķita tikai dabiski izdomāt reklāmas koncepciju, kas viņus abus apvienotu kā pāri. „Šī ir viņu pirmā kopīgā parādīšanās sabiedrībā kā zīmola vēstniekiem,” saka Grīzems.

„Līdz ar jauno Tiguan mēs vēlamies atklāt jaunus novatoriskus virzienus – ne tikai attiecībā uz pašu automobili, bet arī uz to, kā mēs to prezentējam,” skaidro Johens Zengpīls (Jochen Sengpiehl), Volkswagen Mārketinga nodaļas vadītājs. „Analizējot, noskaidrojām, ka Heidija Kluma un mūsu zīmols lieliski sader kopā. Viņa ir patiesa, izstaro dzīves degsmi un Volkswagen pircēji spēj ar viņu identificēties. Heidija Kluma, iespējams, ir visslavenākā vācu personība ASV, viņa ir divpadsmit reizes piedalījusies Džeja Leno šovā (Jay Leno Show), kā arī pati vada veiksmīgu televīzijas šovu, kas ir ieguvis trīs Emmy nomināciju balvas. Par viņu visur ir pozitīvas atsauksmes un viņai ir tipiskas vācu „Fräuleinwunder” reputācija. Šī iemesla dēļ Volkswagen vēlas pastiprināt savu sadarbību ar viņiem ASV.”

Tā sāksies ar Tiguan kampaņu, kas ietver gan drukātās reklāmas, gan reklāmas TV. Televīzijas reklāmā kā skaņas fons tiks izmantots Sīla jaunais CD, „Living the Right Life”.

„Es teicu VW cilvēkiem, ka viņiem jāatstāj Tiguan pie mums Losandželosā … tas ir lielisks auto: izveicīgs, ātrs un pilns ar tehniskiem uzlabojumiem,” saajūsminājās Sīls. „Mana garāža ir pilna ar VW produktiem. Ja tas būtu iespējams, es izbrauktu testa braucienu ar katru viņu jauno automobili”. Tehniski izsmalcināts automobilis ar piesaistoši sportiksu dizainu – tas viņu fascinē.

Taču patiesībā tieši Heidijas Klumas attiecības ar Volkswagen automobiļiem ir daudz senākas. Jau kā maza meitene Heidija kopā ar tēvu braukāja pa pilsētu VW busiņā. „Dažus gadus vēlāk mēs braucām brīvdienās ar Beetle automobili ar paceļamo jumtu,” smejas Kluma. „Mums tas joprojām pieder. Tam ir patiešām unikāla krāsa: dzintara zeltains.” Kluma atzīst, ka viņa pati dievina Beelte pēcteci, New Beetle, piebilstot, ka viņas garāžā Losandželosā ir novietotas šī automobiļa versijas gan ar paceļamu, gan fiksētu jumtu. Taču pašlaik ģimene ir tik liela, ka patiesībā viņi ceļojot tikai T5 busiņā.

Pāris atzīst, ka viņu sadarbība ar Volkswagen ir bijusi interesanta, ka kopā viņi ir bijuši laba komanda un spējuši piedāvāt arī savas idejas, un ka viņi nevar vien sagaidīt vairāk pasākumu kopā ar Volkswagen.
 
Visi komentāri
 
247064. viesis 13.novembris 2007 12:59
0 0 Atbildēt

Nabaga fotogrāfi, kam tas melnais ģīmīs būs jābildē kopā ar baltu mašīnu - neapskaužu :o

247083. viesis 13.novembris 2007 14:07
0 0 Atbildēt

BTW viņi abi ir precejušies... sanāk izdevīgs ģimenes hobijs fanot (par naudu) par VW

247119. viesis 13.novembris 2007 16:13
0 0 Atbildēt

Seal tak bija Audi "seja". Scarface, heh

247164. viesis 13.novembris 2007 21:17
0 0 Atbildēt

pff ... vareeja jau arii kaadu labaaku melnaadaino atrast ... taigeru buutu panjeemushi nevis shito gorillu

247172. viesis 13.novembris 2007 22:05
0 0 Atbildēt

Vajadzēja tak kādu no vaacu vidusslāņa ņemt par "seju", teiksim Marku Fishetberu, menedžeri no vietējas ēstuves ...

247263. viesis 14.novembris 2007 15:41
0 0 Atbildēt

mans pirmais sekss bija ar VW drapaku - es varu būt VW vēstnieks Latvijā !!

247275. viesis 14.novembris 2007 17:29
0 0 Atbildēt

Hitlera izveidotais VW 1934 gadaa buutu ssokaa, ka to reklamee neeggeris !

247406. viesis 18.novembris 2007 12:07
0 0 Atbildēt

Ko var cepties, labāk iesakiet BMW par reklāmas seju kādu šimpanzi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti