Pazīstamās modeles un dziedātāja kā Volkswagen seju pirmā kopīgā parādīšanās sabiedrībā būs par godu Tiguan reklāmas kampaņai Volkswagen, Heidija Kluma (Heidi Klum) un Sīls (Seal) paziņojuši par trīs gadu sadarbību.
“Kluma un Sīls ar savām dažādajām ādas krāsām veido mūsdienīgu ģimeni. Viņi ir nesamākslotas un vienkāršas personības, toleranti un globāli domājoši. Tādējādi simbolizē vērtības, ko var attiecināt arī uz Volkswagen,” skaidro Stefans Grīzems (Stephan Grühsem), Volkswagen Komunikācijas grupas vadītājs.Sīlam jau kādu laiku ir bijusi cieša sadarbība ar Volkswagen Group. Tā sākās jaunā Passat izlaišanas laikā Hamburgā, 2005. gada februārī. Tam sekoja uzstāšanās 2007. gada Detroitas Auto šovā un Audi R8 prezentācijā Lasvegasā, kā arī fotogrāfiju uzņemšana Audi A5 prezentācijai. „Mūsu attiecības ir kļuvušas par patiesu draudzību,” Grīzems atklāja preses konferencē. „Sīlam patiešām asinīs ir degsme. Viņš ir ārkārtīgi atjautīgs, ja runājam par automobiļu pārzināšanu.” Un tā kā Heidijai Klumai arī ir bijusi ilglaicīga saistība ar Volkswagen, šķita tikai dabiski izdomāt reklāmas koncepciju, kas viņus abus apvienotu kā pāri. „Šī ir viņu pirmā kopīgā parādīšanās sabiedrībā kā zīmola vēstniekiem,” saka Grīzems.
„Līdz ar jauno Tiguan mēs vēlamies atklāt jaunus novatoriskus virzienus – ne tikai attiecībā uz pašu automobili, bet arī uz to, kā mēs to prezentējam,” skaidro Johens Zengpīls (Jochen Sengpiehl), Volkswagen Mārketinga nodaļas vadītājs. „Analizējot, noskaidrojām, ka Heidija Kluma un mūsu zīmols lieliski sader kopā. Viņa ir patiesa, izstaro dzīves degsmi un Volkswagen pircēji spēj ar viņu identificēties. Heidija Kluma, iespējams, ir visslavenākā vācu personība ASV, viņa ir divpadsmit reizes piedalījusies Džeja Leno šovā (Jay Leno Show), kā arī pati vada veiksmīgu televīzijas šovu, kas ir ieguvis trīs Emmy nomināciju balvas. Par viņu visur ir pozitīvas atsauksmes un viņai ir tipiskas vācu „Fräuleinwunder” reputācija. Šī iemesla dēļ Volkswagen vēlas pastiprināt savu sadarbību ar viņiem ASV.”
Tā sāksies ar Tiguan kampaņu, kas ietver gan drukātās reklāmas, gan reklāmas TV. Televīzijas reklāmā kā skaņas fons tiks izmantots Sīla jaunais CD, „Living the Right Life”.
„Es teicu VW cilvēkiem, ka viņiem jāatstāj Tiguan pie mums Losandželosā … tas ir lielisks auto: izveicīgs, ātrs un pilns ar tehniskiem uzlabojumiem,” saajūsminājās Sīls. „Mana garāža ir pilna ar VW produktiem. Ja tas būtu iespējams, es izbrauktu testa braucienu ar katru viņu jauno automobili”. Tehniski izsmalcināts automobilis ar piesaistoši sportiksu dizainu – tas viņu fascinē.
Taču patiesībā tieši Heidijas Klumas attiecības ar Volkswagen automobiļiem ir daudz senākas. Jau kā maza meitene Heidija kopā ar tēvu braukāja pa pilsētu VW busiņā. „Dažus gadus vēlāk mēs braucām brīvdienās ar Beetle automobili ar paceļamo jumtu,” smejas Kluma. „Mums tas joprojām pieder. Tam ir patiešām unikāla krāsa: dzintara zeltains.” Kluma atzīst, ka viņa pati dievina Beelte pēcteci, New Beetle, piebilstot, ka viņas garāžā Losandželosā ir novietotas šī automobiļa versijas gan ar paceļamu, gan fiksētu jumtu. Taču pašlaik ģimene ir tik liela, ka patiesībā viņi ceļojot tikai T5 busiņā.
Pāris atzīst, ka viņu sadarbība ar Volkswagen ir bijusi interesanta, ka kopā viņi ir bijuši laba komanda un spējuši piedāvāt arī savas idejas, un ka viņi nevar vien sagaidīt vairāk pasākumu kopā ar Volkswagen.
Nabaga fotogrāfi, kam tas melnais ģīmīs būs jābildē kopā ar baltu mašīnu - neapskaužu :o