BMW grupa pirmo reizi kopējā Baltijas valstu tirgū ir sasniegusi 1. vietu pārdošanā, pārspējot savus galvenos konkurentus - Mercedes, Audi un Lexus.
Līdz šī gada septembrim tika pārdotas 1602 automašīnas (no tām 1496 BMW un 106 MINI automašīnas), un, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā, pārdošanas apjoma pieaugums ir 84%.BMW grupai tagad pieder 2,4% šī reģiona tirgus daļas un tās pārdošanas apjoma pieaugums ir divreiz straujāks nekā kopumā automašīnu tirdzniecībai Baltijas valstīs (37%).
„Esmu patiesi priecīgs par mūsu panākumiem Baltijas valstīs un pateicos vietējiem klientiem par izrādīto uzticību BMW un MINI. BMW un MINI zīmoliem Baltijas valstis ir ļoti nozīmīgs augošs tirgus Ziemeļvalstīs un Eiropā. Šogad mēs esam sasnieguši vislielāko izaugsmes tempu Eiropā. Nākotnē mūsu klientus sagaida lieliski piedāvājumi un jauni modeļi un, lai gan izaugsmes tempi izlīdzināsies, turpmāko gadu laikā mēs sagaidām stabilu pieprasījumu”, saka Feliks Clary, BMW Group Nordic prezidents.
Igaunijā kopā tika pārdotas 485 automašīnas, no tām 456 BMW un 29 MINI. Tas ir 41% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā. Vispārdotākais modelis Igaunijā bija BMW 3. sērija. Igaunijā BMW grupai pieder 2% tirgus daļas.
Latvijā kopā tika pārdotas 759 automašīnas, no tām 709 BMW un 50 MINI. Tas ir 164% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā. Vispārdotākais modelis Latvijā bija BMW 3. sērija. Latvijā BMW grupai pieder 3% tirgus daļas.
Lietuvā kopā tika pārdotas 358 automašīnas, no tām 331 BMW un 27 MINI. Tas ir 48% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā. Vispārdotākais modelis Lietuvā bija BMW 5. sērija. Lietuvā BMW grupai pieder 2,3% tirgus daļas.
„Mēs esam gandarīti par sasniegtajiem pārdošanas panākumiem visās trīs Baltijas valstīs, BMW tagad ir vadošajā pozīcijā premium segmentā, un mēs saskatām izaugsmes iespējas turpmāko gadu laikā. Izmantojot BMW kopējo efektīvās dinamikas principu "lielāks sniegums ar
maksimālu ekonomiju", mēs esam radījuši tādu produktu stratēģiju, ko mūsu konkurenti vienkārši nevar izpildīt. Mūsu pārdošanas panākumu pamatā ir divas nozīmīgas jomas, pirmkārt BMW un MINI produktu iniciatīva un otrkārt ļoti profesionāls, uz klientu orientēts BMW un MINI izplatītāju tīkls", saka Paul Harris, BMW Group Baltic vadītājs.
...BMW automobīļi kārtējo gadu kopējā Baltijas valstu tirgū ir sasniegusi 1. vietu agresīvo braucēju vidū...
Ar šo visus apsveicu!