BMW grupas veiksmes gads Baltijas tirgū 8

 
13.novembris 2007 10:23

BMW grupa pirmo reizi kopējā Baltijas valstu tirgū ir sasniegusi 1. vietu pārdošanā, pārspējot savus galvenos konkurentus - Mercedes, Audi un Lexus.

Līdz šī gada septembrim tika pārdotas 1602 automašīnas (no tām 1496 BMW un 106 MINI automašīnas), un, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā, pārdošanas apjoma pieaugums ir 84%.

BMW grupai tagad pieder 2,4% šī reģiona tirgus daļas un tās pārdošanas apjoma pieaugums ir divreiz straujāks nekā kopumā automašīnu tirdzniecībai Baltijas valstīs (37%).

„Esmu patiesi priecīgs par mūsu panākumiem Baltijas valstīs un pateicos vietējiem klientiem par izrādīto uzticību BMW un MINI.  BMW un MINI zīmoliem Baltijas valstis ir ļoti nozīmīgs augošs tirgus Ziemeļvalstīs un Eiropā. Šogad mēs esam sasnieguši vislielāko izaugsmes tempu Eiropā. Nākotnē mūsu klientus sagaida lieliski piedāvājumi un jauni modeļi un, lai gan izaugsmes tempi izlīdzināsies, turpmāko gadu laikā mēs sagaidām stabilu pieprasījumu”, saka Feliks Clary, BMW Group Nordic prezidents.

Igaunijā kopā tika pārdotas 485 automašīnas, no tām 456 BMW un 29 MINI. Tas ir 41% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā. Vispārdotākais modelis Igaunijā bija BMW 3. sērija. Igaunijā BMW grupai pieder 2% tirgus daļas.

Latvijā kopā tika pārdotas 759 automašīnas, no tām 709 BMW un 50 MINI. Tas ir 164% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā. Vispārdotākais modelis Latvijā bija BMW 3. sērija. Latvijā BMW grupai pieder 3% tirgus daļas.

Lietuvā kopā tika pārdotas 358 automašīnas, no tām 331 BMW un 27 MINI. Tas ir 48% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušā gadā. Vispārdotākais modelis Lietuvā bija BMW 5. sērija. Lietuvā BMW grupai pieder 2,3% tirgus daļas.

„Mēs esam gandarīti par sasniegtajiem pārdošanas panākumiem visās trīs Baltijas valstīs, BMW tagad ir vadošajā pozīcijā premium segmentā, un mēs saskatām izaugsmes iespējas turpmāko gadu laikā. Izmantojot BMW kopējo efektīvās dinamikas principu "lielāks sniegums ar
maksimālu ekonomiju", mēs esam radījuši tādu produktu stratēģiju, ko mūsu konkurenti vienkārši nevar izpildīt. Mūsu pārdošanas panākumu pamatā ir divas nozīmīgas jomas, pirmkārt BMW un MINI produktu iniciatīva un otrkārt ļoti profesionāls, uz klientu orientēts BMW un MINI izplatītāju tīkls", saka Paul Harris, BMW Group Baltic vadītājs.
 
 
Visi komentāri
 
247181. viesis 13.novembris 2007 23:27
0 0 Atbildēt

...BMW automobīļi kārtējo gadu kopējā Baltijas valstu tirgū ir sasniegusi 1. vietu agresīvo braucēju vidū...

Ar šo visus apsveicu!

247183. viesis 13.novembris 2007 23:29
0 0 Atbildēt

Ja spogulī redz BMW, tad labāk dot ceļu. Nevis tāpēc, ka tā ir cieņa, bet tāpēc, ka no psihopātiem labāk turēties tālāk :)

247206. viesis 14.novembris 2007 9:43
0 0 Atbildēt

Kāpēc psihopāti? Sodien redzēju vienu veci Toyotā RAV kas viens pats salonā mētājās ar rokām, kratīja galvu, un plātīja muti.Tā kā neko nevar zināt.

247230. viesis 14.novembris 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Nu ja jau "atlaidei nav nozīmes un svarīga ir cena" un dažs var atļauties nepelnīt lai celtu markas vērtību ilgtermiņā :) (izklausās gan vairāk par luksus segmenta devalvācijas mēģinajumu un brenda prestiža graušanu) lai jau notiek:)

247319. viesis 15.novembris 2007 14:07
0 0 Atbildēt

Aga un pirms pērkat paprasat cik maksā apkopes un daļas!

Viņi pārdošānā iekonomēto naudu pārmet uz garantijas apkopēm!

Bet nu cilvēki vēl nemāk reiķināt!

uto, gan ir labs, bet nu apkopju cenas kašmars!

247377. viesis 16.novembris 2007 15:27
0 0 Atbildēt

Loģiski, jo šis bija pirmais gads, kad dīleris normāli tirgo BMW. Pirms tam tas Mikas jau tikai ākstījās, nevis normālu, uz zīmolu orientētu businesu taisīja.

KSI

247416. viesis 18.novembris 2007 22:22
0 0 Atbildēt

Nuja, lai nākamgad būtu pirmie, ar iepirkuma cenām laikam vairs nepietiks - vajadzēs pa Huņdai cenām tirgot hahahahaha

Pareizs teksts būtu - līderis automašīnu uzdāvināšanā, jo pārdot bija pārāk grūti...

247470. viesis 20.novembris 2007 15:29
0 0 Atbildēt

Tā jau laikam arī bija - bembisti laurus plūca uz daudzajām akcijām, kur auto tika doti teju par pašizmaksu...Dzirdēju, ka pat friči no dzimtajām zemēm bija saskrējuši tos te pirkt....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti