Jaunais «CITROËN Nemo» drīz sasniegs Eiropas tirgu 3

4.decembris 2007 9:51

Jau šī gada decembrī pirmos klientus Eiropā sasniegs CITROËN Nemo – vieglā komerctransporta segmenta jaunākais etalons. Itālijā un Turcijā Nemo tiks laists tirdzniecībā decembrī, bet lielākajā daļā pārējo valstu – sākot ar 2008.gada februāri. Latvijā jauno modeli plānots laist tirdzniecībā jau 2008.gada martā.



Nemo mērķa auditorija galvenokārt ir profesionāļi, kas darbojas tādos sektoros kā mazumtirdzniecība, pakalpojumu sektors, piegāde, tehniskie un komerciālie dienesti, būvniecības uzņēmumi, kā arī sabiedrisko darbu veicēji. Izpētot klientu vajadzības un nepārtraukti piemērojot komerctransportu tirgus tendencēm, CITROËN ir sasniedzis lieliskus rezultātus, ieņemot līderpozīciju komerctransporta tirgū Spānijā, otro vietu Beļģijā un trešo vietu Francijā un Portugālē.

2007.gada astoņos mēnešos CITROËN pārdoto auto komerctransporta bāzes līmeņa tirgus daļa Eiropas 27 tirgos bija 9,6%. 2007.gada pirmajos deviņos mēnešos 12% no šajā tirgū pārdotajiem transportlīdzekļiem bija komerctransports. No tiem 18,4% ir CITROËN komerctransports. CITROËN panākumus komerctransporta segmentā ilustrē arī š.g. rudenī gūtā augstā atzinība gan Latvijā, gan Eiropas mērogā. NEMO ir CITROËN nākamais līmenis komerctransporta segmentā - etalons mazo furgonu segmentā.



Jauno CITROËN Nemo var raksturot kā kompaktu, gudru, ekonomisku un robustu komerctransporta modeli, un tas jau šobrīd ir gaidīts komerctransporta segmenta papildinājums, kas kopā ar Berlingo, Jumpy un Jumper iekļausies mazo furgonu segmentā. NEMO ar tā kompaktajiem izmēriem, pārsteidzoši plašo interjeru, atjautīgajām funkcijām un ekonomisko ekspluatāciju, ir lieliski piemērots mazo furgonu pircējiem, kas prot novērtēt ne tikai tā izcilos tehniskos rādītājus, bet arī stilīgo tēlu. Modernās dizaina līnijas apliecina auto robusto spēku, augsto ietilpību un ekspluatācijas komfortu. Būdams viens no kompaktākajiem automobiļiem šajā segmentā – tikai 3,86m garš, ar apgriešanās rādiusu, kas mazāks par 10m, Nemo ir ērti un viegli vadāms pilsētas apstākļos. Turklāt degvielas patēriņš tikai 4,5l/100 km, padara Nemo par jaunu etalonu savā klasē. Jaunais Nemo nodrošinās autoparku vadītājiem ietaupījumus it visās jomās, kas saistās ar automašīnas ekspluatāciju.



Pārsteidzoša ietilpība un plašums ir pirmā ievērojamā priekšrocība, uzlūkojot jauno Nemo. Kravas ietilpība sasniedz 2,5 m3, kravnesība 610 kg, bet īpašā “Extenso” pasažiera sēdekļa plašās konfigurācijas iespējas ļauj palielināt kravas nodalījuma ietilpību pat līdz 2,8m3, bet garumā sasniedzot gandrīz 2,5m. Nemo pārākums neapšaubāmi slēpjas arī vieglajā piekļuvē pasažiera vietai un kravas nodalījumam. Nemo kopējā stilā nevainojami integrētas bīdāmās durvis, asimetriskas divpusēji veramas aizmugurējās durvis un zems bagāžas slieksnis, tādējādi piedāvājot daudzveidīgus risinājumus un izcilas ērtības.
 
Visi komentāri
 
248325. viesis 4.decembris 2007 12:15
0 0 Atbildēt

Garums 3.86m.Berlingo ir 4.14m.Tātad Berlingo paliek paralēli Nemo?

248396. viesis 5.decembris 2007 14:25
0 0 Atbildēt

1a23 Ja driz vel nepaspeja atbraukt. loti ātra mašina!

248411. viesis 5.decembris 2007 18:48
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW avārija Krievijā paņem četras dzīvības (+ VIDEO) 10

BMW vadītājs Krievijas pilsētā Krasnodarā zaudē vadību pār savu spēkratu un ietriecas betona stabā. Pirms tam šī automašīna tika redzēta driftējot pilsētas ielās. Lasīt vairāk

 

OCTA riska klase gada laikā samazinājusies 197 540 autovadītājiem

Pēc ikgadējā transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas risku izvērtēšanas sistēmas "bonus-malus" klašu pārrēķina šogad riska klase samazinājusies 197 540 autoīpašnieku, kamēr riska klase pieaugusi 348 226 autovadītājiem, liecina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) dati. Lasīt vairāk

 

Nesadala krustojumu (+ VIDEO) 9

Plats krustojums, maz transporta, taču sadursme notiek tik un tā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: KIA hibrīds, kuram uz plašu pircēju ievērību būs jāpagaida (+VIDEO) 28

Jāatzīst, ka arī plug in hibrīdi nav nekādi lētie, tomēr šad un tad parādās automašīnas, kas ar laiku varētu kļūt pirktākas. Šoreiz TV Autoziņas testē vienu tādu auto. Tas ir Kia Xceed plug in hibrīds. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti