Uz tiltiem par 38 000 auto vairāk nekā 2001. gadā 7

27.decembris 2007 9:46

Pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta (RDSD) apkopotiem datiem 2007.gadā tiltus pār Daugavu vidēji diennaktī šķērso par 38 000 transportlīdzekļu vairāk nekā 2001.gadā. Ja 2001. gadā tiltus pār Daugavu vidēji diennaktī šķērsoja 171 tūkstotis transportlīdzekļu, tad 2007.gadā - jau 209 tūkstoši.

Kopš 2001.gada satiksmes intensitāte visvairāk ir palielinājusies uz Vanšu tilta. Ja 2001.gadā to vidēji diennaktī šķērsoja 51 tūkstotis transportlīdzekļu, tad 2007.gadā - jau gandrīz 66 tūkstoši transportlīdzekļu.

Taču kopumā visaugstākā satiksmes intensitāte ir pār Salu tiltu. 2001.gadā to vidēji diennaktī šķērsoja aptuveni 75 tūkstoši transportlīdzekļu, savukārt 2007.gadā - gandrīz 89 tūkstoši transportlīdzekļu diennaktī.

Akmens tiltu 2001.gadā vidēji diennaktī šķērsoja 45 tūkstoši transportlīdzekļu, 2007.gadā tas pieaudzis līdz gandrīz 55 tūkstošiem transportlīdzekļu diennaktī.
 
Visi komentāri
 
249682. viesis 27.decembris 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Nu un...

A kur rīcības plāns sastrēgumu likvidēšanai!!!!???

249687. viesis 27.decembris 2007 11:23
0 0 Atbildēt

vairāk vienkāŗsi nav iespējams šķērsot tos tiltus, korķus neļauj!

249696. viesis 27.decembris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

derētu ar nodoklīšiem piespiest vēlēties gan uzņēmējiem, gan darba ņēmējiem darba vietas adresi salāgot ar dzīves vietas adresi...

Visi gudri - dzīvo ikšķilēs, ogrēs, iecavās, ķekavās bet uz darbu brauc uz Rīgu - dzīvo pa lēto, bet brauc peļņā - lielo rubli pelnīt uz Rīgu. Nodokļus ieskaita pēc dzīves vietas, ne pēc darba vietas. Vot i līdzekļu Rīgai nepietiek...

Interesanti - kurp katru rītu braukt peļņā rīdziniekiem? a?

249732. viesis 27.decembris 2007 18:35
0 0 Atbildēt

A interesanti ir vēl kas... Kad būvēja Vanšu tiltu, kāds paredzēja tādu auto pieplūdumu? Jebšu vienā jauka brīdī braucot pār Vanšu tiltu, vari pārvērsties par zemūdeni....

249735. viesis 27.decembris 2007 19:26
0 0 Atbildēt

vantinieks ticamāk, ka ir mierīgi ir spējīgs izturēt pilnu tiltu ar granti piekrautiem kraviniekiem...

249771. viesis 28.decembris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Tātad, mierīgi var izdarīt secinājumu, ka, ja gada laikā par 10-20% pieaug satiksme par tiltu, tad tas ir TIEšAIS CELONIS sastrēgumiem, ne tikai amatpersonu neizdarība. Un šo pieaugumu var novērst tikai tas, ka katrs braucējs reizi nedēļā vai reizi 2 nedēļās tomēr brauks kopā ar kaimiņu vai sabtransu un viss. Vēl jau pastāv iespēja trešdaļu Rīgas nojaukt un uztaisīt maģistrāles cauri centram, kur visiem tā vajag.

249776. viesis 28.decembris 2007 21:56
0 0 Atbildēt

Visi brauc cauri tam centram, jo apkārt centram ceļa īsti nau. Nedz ir iekšējais loks, nedz pagaidām tilti tā neesošā loka vidū Daugavas šķērsošanai, visi esošie tilti iet sākās centrā... Sabtrans ziepniekkalna uz Imantu iet gar Vecrīgu.

Tas, murgs, kas ir ap Rīgu par apvedceļu sen vairs nav nosaucams - veselas divas joslas, kas labajā daugavas krastā prilnai laimei aprīkotas ar nu jau pāris luksaforiem.

Civēciņi, kas dzīvo Juglā, un katru rītu ved bērnu uz Āgenskalna ģimnāziju, lai vēlāk nonāktu darbā Sarkandaugavā vai Ķengaragā.

Uz Rīgu atbrauc katru rītu bars ar gudriniekiem, kas iekārtojušies uz dzīvi Rīgas priekšpilsētās, bet nezkāpēc nestrādā tajās... (uz kurieni braukt peļņā Rīdziniekiem?)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izdosies vai nē? - šķērsot upi pa gājēju iekaramo tiltu (+ VIDEO)

Kādam furgona vadītājam Krievijā iešaujas prātā "ģeniāla doma". Lasīt vairāk

 

Baltkrievi ražos elektrisku mikroauto, ko cer pārdot arī Krievijā. 17

Baltkrievijas jaunuzņēmums Sidus izstrādājis 2,25 m garu elektriskās piedziņas automobili, ko cer eksportēt arī uz daudz plašāko Krievijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Griežas tur, kur zīmes to neatļauj (+ VIDEO) 11

Sieviete ar Toyota markas automobili mēģina nogriezties pa kreisi ignorējot CSN un izraisa sadursmi ar pretimbraucošo Volvo. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroautomobiļu ražošanu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu. 2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti