Volkswagen pirmā 7-pakāpju DSG pārnesumkārba 25

 
28.decembris 2007 11:18

Ņemot vērā aptuveni miljonu lielos pārdošanas rādītājus, Volkswagen DSG automātiskā pārnesumu kārba tagad ir pieejama ne tikai ar sešiem, bet arī septiņiem pārnesumiem.

Pirmā 7-pakāpju DSG pārnesumkārba ir pieejama Golf un Golf Plus automobiļiem ar 1,4 TSI un 1,9 TDI dzinējiem.
 
DSG ilgstošo panākumu pamatā ir efektivitātes, dinamikas un sportiskuma rādītāji. Arī katrs ceturtais saražotais ģimenes automobilis Volkswagen Touran no konveijera noripo tieši ar DSG pārnesumkārbu. Volkswagen 7-pakāpju DSG ātrumkārbu, kuras cena būs 1979 eiro, sākotnēji piedāvās Golf un Golf Plus automobiļos.

Jaunā 7-pakāpju divu sajūgu tiešās pārslēgšanās pārnesumkārba (DSG – Direct Shift Gearbox) ir izveidota uz divu jaunievedumu bāzes: pirmkārt, tā ir pirmā DSG pārnesumkārba, kas tiek uzstādīta šķērsām. Otrkārt, tā ir pirmā, kuras sajūgi nav iemērcēti eļļā, bet darbojas "sausi". Tas ļauj Volkswagen jaunākajai DSG pārnesumkārbai sasniegt vēl lielāku efektivitātes līmeni.

Jaunās pārnesumkārbas maksimālais nododamais griezes moments ir līdz 250 ņūtonmetriem. Jaunā iekārta sākotnēji sērijveida ražošanā tiks uzsākta Golf un Golf Plus automobiļos, un būs pieejama ar 1,4 TSI dzinēju (122 ZS), kas iepriekš bija pieejams tikai ar manuālo pārnesumkārbu, kā arī 1,9 TDI dzinēju (105 ZS). Abu šo dzinēju cenās ir iekļauta palīdzības sistēma braukšanas uzsākšanai pret kalnu. Tā aiztur transportlīdzekli, uz laiku "iesaldējot" bremžu spiedienu, kad tiek atlaists bremžu pedālis. Bet efektīvais dīzeļdzinēja degvielas patēriņš nozīmē, ka jaunā 7-pakāpju DSG pārnesumkārba var reāli ietaupīt Jūsu naudu. Degvielas patēriņa rādītāji Golf / Golf Plus 1,9 TDI ir par 0,7 litriem uz 100 km zemāki, kā tie ir 6-pakāpju DSG pārnesumu kārbai.
 
Visi komentāri
 
249750. viesis 28.decembris 2007 11:49
0 0 Atbildēt

O,7l - patiikams tilpums labam dzeerienam :)

P.S. Man te vienam tuvam pazinjam uz jaunaa Passat 2,0FSI - garantija

un DSG beidzaas vienlaiciigi ??!! tuvaakas infas par lietu iznaakumu pagaidaam nau , bet fakc ka taac ir nozjeelojams.

249751. viesis 28.decembris 2007 12:43
0 0 Atbildēt

Vai šī kārba ir kas līdzīgs, kā AUDI multitronic?

249753. viesis 28.decembris 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Roneens [?] 28.12.2007 12:43

Vai šī kārba ir kas līdzīgs, kā AUDI multitronic?

nea , radikaali acshkjiriiga :) buutiibaa'' vienkaarshi '' mehaaniskaa kaarba , bet darbiibu nodroshina divi sajuugi ar elektronisko vadiibu -tjipa roboc :) aatrumi sleedzaas aatraak kaa ar ''rokas'' meshalku + degvielas pateerinjsh ir mazaaks ??!!

iisteniibaa taa ir dabestaakaa kaarba ,kaadu ir gadijies ''testeet'' , bet diivainais atgadiijums ar manu pazinju , iedzen paardomaas :(

249754. viesis 28.decembris 2007 13:51
0 0 Atbildēt

Nu fāk! Kas tā par kārbu, kas var izturēt tikai 250 Nm.

Par čiptūningu varat uzreiz aizmirst! :(

249755. viesis 28.decembris 2007 13:54
0 0 Atbildēt

Kādu vēl čiptūningu? Manam auto oriģināli ir 350Nm.

249756. viesis 28.decembris 2007 14:29
0 0 Atbildēt

tur tas aatrumu paarsleegshanaas algoritms ( gan vecajai 6robu ) bij taac , ka ''gonkoshanai'' ,pietika arii ar ''slikto'' griezes momentu :)

249759. viesis 28.decembris 2007 14:59
0 0 Atbildēt

Es lietoju VW 2.0 TDI + DSG - ļooooti apmierināts. Probzas vēl nav bijušas, autiņš 2007.gada, noskrējis 46'tkm (visi manējie :-))

249760. viesis 28.decembris 2007 15:05
0 0 Atbildēt

TDI - ne gluži. Griezes moments vispār nav domāts gonkošanai, bet gan smaga darba darīšanai. Gonkot var ar daudz zirgiem. Algoritms neko nepalīdzēs, lai, piemēram, piekrautu mašīnu uzvilktu pa kalnu serpentīnu kādu 3km augstumā, nezaudējot braukšanas dinamiku...

249762. viesis 28.decembris 2007 15:19
0 0 Atbildēt

Gaidu ar nepacietibu. Šis varētu būt pirmais automāts autoindustrijā, kas braukšanu ar mazmotoru+automātu padarītu baudāmu pasākumu.

249763. viesis 28.decembris 2007 15:37
0 0 Atbildēt

nezinu Seene , kravas serpentiinos nepaarvadaaju , bet nesalausc 1,9tdi ar DSG patika :)

249767. viesis 28.decembris 2007 17:39
0 0 Atbildēt

Kāda tumsonība 2007 gadā. Ko viņi piedāvās pēc gada, lai tikai saglabātu 100 gadu vecu ideju par zobratu štepselēšanu un sajūgu trīšanu? 12pakāpju DDSG (double DSG) ar trim sajūgiem, kas iztur tikai 100N?

249777. viesis 28.decembris 2007 21:56
0 0 Atbildēt

Vispār jau tieshi grieze nordoshina paatrinaajumu, zirgi vairaak ir max aatrumam. Pagaidaam uz 1.9TDI droshi tik liks, bet ar to pietiek prieksh LV. Nav mums te bāņu.

249780. viesis 28.decembris 2007 22:57
0 0 Atbildēt

777ais viesis atšķirībā no pārējiem zin, kas un ko kurā brīdī dara...

249781. viesis 29.decembris 2007 0:14
0 0 Atbildēt

249777. viesis 28.12.2007 21:56

Vispār jau tieshi grieze nordoshina paatrinaajumu, zirgi vairaak ir max aatrumam. Pagaidaam uz 1.9TDI droshi tik liks, bet ar to pietiek prieksh LV. Nav mums te bāņu.

kush , nafik bij jaatklaaj lielais nosleepums :):):)

P.S. ''chipshana'' TDI dzineejos maxspeed nepalielina , bet izmainjas akceleraacijaa -deelj + ~30-40nm ir ljoti pat sajuutama .

249782. viesis 29.decembris 2007 0:23
0 0 Atbildēt

1.9 tdi nav 250 ņūtonu??????

kā tas fofāgens nav vēl nobankrotējis???

249787. viesis 29.decembris 2007 11:49
0 0 Atbildēt

1.9tdi standartaa ir tieshi 250nm, chipojot var kaadus 50 veel dabuut, atkariibaa no modifikaacijas.

249794. viesis 29.decembris 2007 18:25
0 0 Atbildēt

tieši par to jau es arī brīnos....

praktiski visiem konkurentiem tak ir vismaz 300

nu un kas, ka padsmit gadus atpakaļ tas bija varen kruts dzinējs??? dzīve tak iet kalnā.... ;)

249795. viesis 29.decembris 2007 19:57
0 0 Atbildēt

borai 1.9 130zs jau 2003 g bija 310Nm

249801. viesis 29.decembris 2007 23:21
0 0 Atbildēt

Baigie prātvēderi te savākušies. Dīzeļiem Nm parasti ir vairāk, bet kad kartīgi jāuzdrago, tad neko vairāk par melniem dūmiem izspiezt nevar.

249805. viesis 30.decembris 2007 2:03
0 0 Atbildēt

TDI, fakts nav nozhelojams, bet vienkarshi parada, ka VW ir perfekti resursu izrekinat spejiigi inzhenieri. Cepuri nost, respect. :)

249808. viesis 30.decembris 2007 10:27
0 0 Atbildēt

249801. viesis 29.12.2007 23:21

Baigie prātvēderi te savākušies. Dīzeļiem Nm parasti ir vairāk, bet kad kartīgi jāuzdrago, tad neko vairāk par melniem dūmiem izspiezt nevar

kad labi ''saskruuveets'' un noreguleets diizelis ''uzdrago'' , tad nepraatiigveederiigi schrotmobiiljoperaatori Nr. 249801. osta duumus un bola acis , tas nu ir paarbaudiits fakc :)

P.S. piem. Autobild ''testeetaaji'' , rakstaa par GOLF GTI , nonaaca pie secinaajuma ka labaakais GTI ir 2,0TDI ar DSG :)

249819. viesis 30.decembris 2007 22:25
0 0 Atbildēt

To TDI:

Tieši tā! Es ar savu 2.0 TDi DSG esmu neskaitāmos šrotwāgenus, gan arī benzīnniekus kaunā atstājis... ;-)

Un tagadējais 2.0 TDI lieliski ražo arī 400Nm un DSG par to īpaši nestresso ;-)

249830. viesis 31.decembris 2007 23:20
0 0 Atbildēt

neiebilstu, ka no labākais ko VW spēj salipināt priekš autobilda "ekspertu" testiem ir GTI ar DSG, vairāk par dažām dienām viņi tāpat netestē, tādējādi nevar novērtēt cik nožēlojami mazs VW kārbu resurss.

249831. viesis 31.decembris 2007 23:23
0 0 Atbildēt

TDI: ja dīzelis ir labi saskrūvēts un noregulēts, tad tas noteikti nav VW.

249833. viesis 1.janvāris 2008 1:03
0 0 Atbildēt

ok ok wiss ir slikti ,

xuljiganka fooewaaaaaaaa

only BMW , viss cic smird :):):)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti