Tapuši noteikumi grants ceļu asfaltēšanas projektiem 11

 
3.janvāris 2008 11:35

Lai nodrošinātu valsts 1. šķiras autoceļu ar grants segumu asfaltēšanas projektu caurskatāmību, kā arī garantētu objektivitāti to izvērtēšanā, ir izstrādāts speciāls noteikumu projekts.

Projekts „Noteikumi par darbības programmas „Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.2.1.1. aktivitātes „Valsts 1. šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana” īstenošanu” ceturtdien, 3. janvārī tika izsludināts Valsts sekretāru sanāksmē.

Noteikumu projekts nosaka kārtību, kādā notiek aktivitātes „Valsts 1. šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana” īstenošana. Minētā aktivitāte noris ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā, izvēloties tos projektus, kuru ietvaros tiks veikta valsts 1. šķiras autoceļu ar grants segumu asfaltēšana (t.sk. ceļu posmos ietilpstošo tiltu rekonstrukcija).

Projektā tiek definēti aktivitātes mērķi, projekta iesnieguma vērtēšanas kritēriji, prasības projekta iesniedzējam, atbildīgā iestāde, projektu iesnieguma veidlapa, lēmuma par projektu iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu pieņemšanas kārtība. Aktivitātes projektus atlasīs vienā kārtā, taču VAS „Latvijas Valsts ceļi” tos īstenos secīgos laika posmos, darbus īstenojot visā 2007. - 2013. gada programmēšanas periodā.

Iepriekš minētās aktivitātes mērķis ir komfortabla un droša satiksme, ceļu sakārtošanā priekšroku dodot ceļiem ar lielāku satiksmes intensitāti. Aktivitātes ietvaros līdz 2013. gada beigām plānots noasfaltēt 330 km valsts 1. šķiras autoceļu. Šim mērķim nepieciešamais finansējums no Eiropas Reģionālās attīstības fonda ir 147.6 miljoni latu (210.0 miljoni eiro), bet daļa naudas būs arī no valsts budžeta.

Noteikumi paredz proporcionālu līdzekļu sadalījumu pa plānošanas reģioniem atbilstoši valsts 1. šķiras ceļu kopgarumam un neasfaltēto posmu īpatsvaram konkrētajā reģionā.
 
Visi komentāri
 
249934. viesis 4.janvāris 2008 8:53
0 0 Atbildēt

5 gadu laikā 330km = 330/5= 66km gadā! Vai tas nav smieklīgi maz?

Labi ceļi un satiksme ir viens no nosacījumiem reģionu attīstībai

249953. viesis 4.janvāris 2008 16:24
0 0 Atbildēt

Buutu labaak to pikji iedaliijushi normaalai greedereeshanai, i usjo. Blee.

249959. viesis 4.janvāris 2008 17:11
0 0 Atbildēt

249953,tur jau tas joks,ka nav vairs tās grants kārtas,ko greiderēt-palikuši tikai akmeņi,kurus greiders smuki izrauj ārā.

249969. viesis 4.janvāris 2008 20:42
0 0 Atbildēt

Da kāds tolks no tās greiderēšanas, nemaz nesaprotu... Graņķarofkā izdzītas bedres, pārbrauc pāri greiders un visu pārējo uzirdina, labi, bedres aizlīdzina, bet paliek pāri mīksts segums, to saule izžāvē un braucēji aiz sevis atstāj lielus šī seguma mākoņus... Vēl saprotu, ja dara tā, kā pagājušovasar atjaunoja vienu posmu ceļa, kam būs lemts kļūt par liepājas apvedceļu - ar ieklājēju jaunu grants segumu lika. Kādus pāris mēnešus bija ļoti ok :)

249980. viesis 5.janvāris 2008 21:48
0 0 Atbildēt

Un kas notika pēc tiem pāris mēnešiem?

249988. viesis 6.janvāris 2008 17:48
0 0 Atbildēt

uzlies asfaltu=nebūs interesanti braukt!

pilots

249997. viesis 7.janvāris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

Švaki un lēni pašvaldībām veicas ar to grants seguma ielu asfaltēšānu. Manā krajā Jūrmalā 90-tajos lattelekomieši vēl pabojāja tos ceļus ar saviem rakumiem, pēc tam šķembu kalnus sabēra virsū un nogreidereja. Citi gudrinieki pēc tam mālzemi virsū piebēra. Nu, kad greideris visu to sastāvu "noslīpē", tad vasarās superīgākais dolomītputekļu makonis pārklāj dārzus un puķes. Citur Jūrmalā situacija līdzīga.

250006. viesis 7.janvāris 2008 16:33
0 0 Atbildēt

Liekas diivaini, bet shodien ir piemirsta sensena padomjlaiku prakse - grants segumu apsmidzinaashana ar degakmens ellu vai pat "aukstaa asfalta veidoshana" ...puteklju tad ir praktiski 0 un segums ir arii izturiigaaks. Var lietot arii t.s. DUSTEX - celulozes razhoshanas atkritumu, kaa Somijaa, bet tas sanaak daargaak - savas celulozes razhotnes ta mums nav ...nu un grants slaanis uz celjiem ir regulaari jaaatjauno, tiesa, to var dariit tikai lietainaa laikaa, lai grants sabliiveetos, citaadi patieshaam lieta aiziet liidz plikiem akmenjiem.

250019. viesis 7.janvāris 2008 20:38
0 0 Atbildēt

Somijā,starp citu,tagad "grants"(tur gan ir tikai dažādu frakciju klints iežu maisījumi,nevis grants mūsu izpratnē) segumus "iesāla".

Jā,jā-burtiski iesāla ar tādu pašu sāli,ar kuru mēs te ziemās kaisām.Pavasarī,kad ir vajadzīgais ceļa mitrums,sāli iestrādā ar greideru palīdzību un pierullē.Viss-tādam ceļam greiderēšana nepieciešama pāris reizes sezonā,kurpretī šeit jāgreiderē reizi nedēļā.Par to apsmidzināšanu-bija padomijas laikos,bet minimālos apjomos,zinu tikai pāris posmus Smiltenes apkārtnē,ko eksperimentāli nolēja.

250037. viesis 8.janvāris 2008 10:18
0 0 Atbildēt

Par to apsmidzināšanu-bija padomijas laikos, bet minimālos apjomos, zinu tikai pāris posmus Smiltenes apkārtnē, ko eksperimentāli nolēja.

=======================

Nebuus vis taisniiba, shito metodi un auksto asfaltu izmantoja visai plashi un visaa Latvijaa. Riigas CRBP1 vien bija 5 vai 6 shitie degakmens ellas laistaamie.

250038. viesis 8.janvāris 2008 10:34
0 0 Atbildēt

Negribu strīdēties,bet varbūt Tu jauc ar parastajiem bituma laistāmajiem(t.s. gudronatori)-ar tiem var laistīt dažādus šķidrumus.Auksto asfaltu(sajaucot bitumenu un grants maisījumu ar greideriem uz ceļa) beidza lietot ~70-to gadu vidū,jo tam ir maza nestspēja,laikam sanāca arī samērā dārgs process(salīdzinājumā ar karstā asfaltbetona tehnoloģiju).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Nepilni 19 000 eiro - Hyundai piedāvā modernizēto i20 (+ FOTO)

Hyundai laiž pārdošanā modernizēto i20 par cenām, kas Vācijas tirgū pieejams par cenu, kas sākas no atzīmes 18 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Jau 2030. gadā - Nissan pastāsta, kad atteiksies no iekšdedzes dzinējiem Eiropai 6

Nissan vadība atklājusi, ka jau līdz 2030.gadam atteiksies no jauniem iekšdedzes motoru modeļiem Eiropas tirgum – 5 gadus ātrāk nekā to prasa Eiropas Savienības direktīva. Lasīt vairāk

 

Viens no vecākajiem pasažieru vilcieniem dodas pēdējā braucienā (+ VIDEO) 4

Nejaušas tikšanās, pirmie randiņi un skolas dienas. 57 gadu garumā to visu varēja pieredzēt tā dēvētā 605. vilciena vagonos. Tas ir viens no vecākajiem pasažieru vilcieniem Latvijā, kuram nu pienācis laiks doties pelnītā atpūtā. Lasīt vairāk

 

Beļģijas muzejs Abarth Works izliek pārdošanā žiguļu un moskviču kolekciju 14

Antverpenes Abarth Works automuzejs nolēmis izpārdot dažādu izlaidumu žiguļu un moskviču kolekciju, ieskaitot vairākas autosportam uzbūvētas automašīnas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti