Kompānija Volvo paziņojusi par 2,0 litru C30, S40 un V50 dīzeļmodifikāciju ražošanas sākšanu. Auto būs aprīkoti ar jaunu sešpakāpju sekvenciālo Powershift transmisiju ar diviem sajūgiem.
Jaunā „automāta” konstrukcijā tiek izmantoti divi neatkarīgi sajūgi. Tie darbojas pa kārtai - kamēr viens ieslēdz pārnesumu, otrs atbrīvo. Pirmais sajūgs kontrolē nepāra pārnesumus (pirmo, trešo, piekto un atpakaļgaitu), otrais – pāra (otro, ceturto un sesto). Pateicoties tam pārnesumu maina notiek ātri un līdzeni, samazinās jaudas zudums pārslēdzoties, bet degvielas ekonomija sasniedz pat 8% salīdzinājumā ar parasto automātisko transmisiju.Pārnesumkārbu Volvo radījis kopīgiem spēkiem ar kompāniju Getrag, kas specializējas auto transmisiju izstrādē un ražošanā. Kārba var izturēt slodzi līdz 420 Nm. Volvo 2,0 dīzeļdzinēja maksimālais griezes moments ir 320 Nm, bet jauda 136 Zs.
Analoģiskas kārbas tiks uzstādītas arī 2,0 litru Ford dīzeļiem. Kārbas ar diviem sajūgiem tiek izmantotas arī Volkswagen un Audi (DSG) modeļiem.
Kaut kā nebija dzirdēts,ka Volvo sāktu savu 2.0 dīzeli ražot.Kam gan tas vajadzīgs,ja pašlaik S40/V50 tiek lietots Forda 2.0 agregāts.