Latviešu brauciens uz Āfriku (8.daļa)

 
17.janvāris 2008 10:14

“Bensons Honda Racing” sporta kluba menedžeris Džo Labuckas kopā ar “Bensons Auto” servisa vadītāju Aldi Lediņu un “Honda Civic” automobili 2007. gada nogalē ir devušies tālā ceļā – uz “Plymouth-Banjul Challenge” ralliju. Šajā sadaļā varēsiet lasīt Džo Labuckas sacensību dienasgrāmatu.

Iepriekšējā daļa »»

Divi tūkstoši astotā gada divpadsmitais janvāris, Senegālā Zebrabārā.

Ir agrs saulains rīts. Šodien atpūtas diena.
Vakar labi atpūtušies Naukšotā, agri no rīta nedaudz šķībām sejām devāmies uz Senegālas pusi. Izrādās vakar esmu nogulējis Al Jazira TV kanāla filmēšanu un Mauritānijas tūrisma ministra vizīti mūsu kempingā.

Diamas ceļu atradām bez maldīšanās un pa ceļam varēja vērot rozā flamingo barus un savvaļas cūkas. Agrā pēcpusdienā sasniedzām Mauritānijas robežu. Pirmais pārsteigums bija muitā, kur muitnieks tekoši runāja krievu valodā, tas gan nemazināja viņa vēlmi saņemt 20 EUR par muitas formalitātēm. Formalitātes Mauritānijas pusē pabeidzām ātri un samaksājuši 10 EUR par apmēram 20 metrus gara tilta šķērsošanu nonācām pie Senegālas imigrācijas dienesta, kuram mūsu vīza šķita gana aizdomīga, tāpēc tika savāktas visas latviešu pases un kāda stunda aizvadīts gaidās, vispirms gaidot šefu, tad šefam sazvanoties ar komisāru, un komisāram sazvanoties ar Dakaru.

Beigu beigās Dakara deva svētību mūsu ielaišanai valstī. Tam sekoja muitas formalitātes, kas arī nesa pārsteigumu – iepriekšējā gada 30 EUR vietā šogad par konvoju jāmaksā 80 EUR no mašīnas, vēl 25 EUR Senegālas apdrošināšana un konvoja pavadībā dodamies uz Zebrabāru. Kempingu sasniedzam jau tumsā. Brīvu bungalo nav, tāpēc atrodam sev vietu lielā, astoņvietīgā teltī. Vakariņās pasniedz kus-kus, garšo labi, ņemot vērā, ka visu dienu nekas nav ēsts. Alus lietotāji priecīgi par šeit nopērkamo alu. Gulēt ejam agri, jo visus nomocījusi gaidīšana uz robežas. Šodien taisāmies apmeklēt Sentluisu un rīt astoņos sākt braukt uz Gambijas robežu.

Sentluisas apmeklējums bija gluži jauks – ar pārlādētu un cauru laivu pusotras stundas laikā, smeļot ūdeni, kurš tecēja iekšā pa caurumiem bortos un šļakstījās pāri bortam. Diezgan ātri pa rāciju sasaucām Jāni un vēl pēc minūtēm desmit viņu satikām. Kopiski devāmies uz viesnīcu, kurā viņš apmeties, kur arī pavadījām dienas lielāko daļu, bārā un pusdienojot. Viesnīcā bija pieejams WIFI, kas deva iespēju caur SKYPE sazvanīt mājas un arī Safari Garden viesnīcu Gambijā, un brīdināt par to, ka rīt dodamies ceļā uz Gambiju.

Organizēti atkāpāmies līdz laivai un pagaidījuši 15 minūtes pēc norunātā laika, tā arī nesagaidījuši nevienu no arjergarda devāmies atceļā ar to pašu cauro laivu. Par cik bijām tikai pieci pasažieri, smelšanas bija daudz mazāk.

8.daļas bildes skatieties šeit »»

Visas bildes skatieties šeit »»

Nobeigumu lasiet šeit »»
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti