Lasītājs: Savāds krustojums Sarkandaugavā 20

 
22.janvāris 2008 0:01

Domāju ka šo krustojumu pazīst lielākā daļa iAuto lasītāju. Droši vien rodas jautājums:"Kas gan tur savāds?" No labās joslas braucam pa labi, no kreisās (tramvaja sliedes) griežam pa kreisi. Bet kas tad tas?





CSN rakstīts: 103. Ja joslu skaitu un braukšanas virzienus krustojumā nosaka 512., 513., 514., 515., 516. vai 517.ceļa zīme, braukt pa tramvaja sliedēm krustojumā aizliegts.



Tagad jau kļūst sarežģītāk. Kā lai tajā šaurajā vietā blakus sliedēm iespiežas auto divās joslās?





Manuprāt, tas nav iespējams. Un neviens pat necenšas tādu absurdu rīkojumu izpildīt, tādejādi katru dienu milzum daudz autovadītāju varbūt pat nemaz nepamana, ka pārkāpj CSN.

Protams, ir patīkami ka jau kādu laiku šajā vietā ir atļauts nogriezties pa kreisi, bet varbūt tomēr vajadzētu visu izdomāt un sakārtot līdz galam?

dzanks, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
250684. viesis 22.janvāris 2008 9:25
0 0 Atbildēt

Nu pēc manas saprašanas ir domāts, ka nedrīkst braukt taisni, bet kreisois pagrieziens ir atļauts. Katrā ziņā zīme ir neviennozīmīga, tas tiesa.

250685. viesis 22.janvāris 2008 9:26
0 0 Atbildēt

Ja vērīgāk ieskatās tad var redzēt ka uz sliedēm "ķieģelis" jau ir!!!

250693. viesis 22.janvāris 2008 9:58
0 0 Atbildēt

Vai tu līdz šim nebija tipa kustība pa apli?

250707. viesis 22.janvāris 2008 11:10
0 0 Atbildēt

Labais, esmu braucis tur 100 reižu un redzējis to zīmi, bet neiedomājos par tādu lietu!

250708. viesis 22.janvāris 2008 11:28
0 0 Atbildēt

Man gan liekas, ka ja nav speciāli norādīts (ar zīmi), tad kreisas pagrieziens ir jāveic no tramvaja sliedēm, dotajā situācijā nav sadalošo apzīmējumu uz ceļa, un tāpēc joslu skaitu "iztēlojas" vadītāji paši. Varbūt kkas ir mainījies atkal? Bet tas "ķieģels" ir domāts, lai neiedomātos braukt taisni pa sliedēm tālāk.

Tas ir mans subjektīvais viedoklis, nevienu negribu aizstāvēt.

250713. viesis 22.janvāris 2008 11:46
0 0 Atbildēt

nezinu man taa ziime nemaz netrauceeja un tur kur dalja taapat grieza pa kreisi tagad to dara tjipa legaali kur autoeram probleema griez no sliedeem un nesatraucies, kaa paareejie to nedara.

250718. viesis 22.janvāris 2008 12:22
0 0 Atbildēt

Protams var jau nesatraukties. Lai jau liek zīmes kā pagadās. Nevienam taču netraucē. Tikai CP šo iztulkotu šādi:"Par noteiktā stāvokļa uz brauktuves vai tramvaja sliedēm neieņemšanu pirms nogriešanās vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā - naudas sods transportlīdzekļa vadītājam no desmit līdz trīsdesmit latiem + 1 "bonuspunkts"", bet lai jau, jo "nevienam netraucē"

250723. viesis 22.janvāris 2008 12:38
0 1 Atbildēt

Vai autors var piedavaat korektaaku ziimju izvietojumu:?

manupraat gana paarskataami un saprotami...

250727. viesis 22.janvāris 2008 13:01
0 0 Atbildēt

=> Zoo

Lūdzu, korektāks risinājums. Aizvācam šo un tās vietā uzliekam zīmi, kas nosaka atļautos braukšanas virzienus pa labi un pa kreisi. Tad viss kārtībā - pa labi drīkst tikai no joslas, taisni nedrīkst, to vēl arī jau esošais ķieģelis nodublē, pa kreisi tikai no sliedēm. Un viss ir kārtībā... Vienīgais tramvaja vadītaji bēdīgi, jo nevar zvanīt, ja kāds uz sliedēm uzbraucis! :)

Starp citu, esmu gatavs saderēt, ka drīz tur kāds būs izdomājis, ka ir nepieciešama modernizācija, pārtaisīs joslas, visu smuki pielabos, uzliks luksaforu un kādu laiku vispār neko nevarēs saprast.

250732. viesis 22.janvāris 2008 13:48
0 0 Atbildēt

jā, atceros šo krustojumu... vienu reizi vasarā sastrēgumu laikā trāpījos, tad vēl zīmes nebija. Nu murgs bija... uz apgriešanos nevarēja tikt, jo bija "gudrīši", kas salīda kur nevajag un citiem nevar garām tikt. Nācās vien no sliedēm laist neatļauto pa kreisi pirms visām tām figņām

250733. viesis 22.janvāris 2008 13:49
0 0 Atbildēt

P.S: un ne jau es vienīgais veicu to kreiso... pirms manis bariņš un arī pēc manis bariņš nogriezās... tagad šāds manevrs ir legāls.

250735. viesis 22.janvāris 2008 14:02
0 0 Atbildēt

...un pie Statoil vīri zaļajās vestītēs jau gaidīja tādus kā jūs... :D

250737. viesis 22.janvāris 2008 14:17
0 0 Atbildēt

ui, zaljajaam vesteem taa bij ljooooti iemiiljota vieta!

250746. viesis 22.janvāris 2008 16:08
0 0 Atbildēt

he he, dienu , pirms tur vareeja gtriezties, platkaaji staaveeja un kjeera intensiivaak kaa parasti, es ar gandriiz uzkjeeros:D karo4, tufta tas visss..vieniigi tagad gruutaak no riitiem, kad jaapalaizh tie kuri nogriezaas un tie kuri brauc no sarkandaugavas.. javeel gadaas kaads gliemeezs/vecene priekshaa , tad ir pilniigs vaaks!!

250752. viesis 22.janvāris 2008 17:08
0 0 Atbildēt

ai nepiesienies pie siikumiem ... protams ka jaagrizhas no sliedeem, lai citiem netrauceetu

250780. viesis 23.janvāris 2008 4:06
0 0 Atbildēt

Beidz - jo nu tomēr tilktu paplašinās - tu zini, kas par bardaku būs!? Tā jau LV it sevišķi Rīgas autoceļi nespēj pavilkt leilo transporta noslogojumu, un katrs vissīkākais remontdarbiņš pamatīgi noslogo satiksmi un izraisa lielus korķus, tad iedomājies ja visi tagad pisīsies(atvainojos par izteicienu) pa duntes ielu un tālāk pa Dambja ( atgādini jāveic kreisais pagrieziens) značit pie viena zaļā luksofora signāla 2-5 mašīnas izbrauks) Vēl paliek Bukultu vai Rāmuļu iela - bet tur jau tā pati situācija...

Un ko tagad visi pa Valdemāra ielu brauksim?

Nu tad man nekas cits kā motoroleri pirkt neatliek... Negribu uz darbu 3 stundas braukt!!!

250792. viesis 23.janvāris 2008 10:32
0 0 Atbildēt

eheheheheeeee labs, nebiju nemaz aizdomājies, bet tok tur tak ir joslu sadalījums:D

tas laikam ir Pažarnova satdepa cieteis riekst autovadītājiem - var divas fūres sarindoties 3m platā joslā, vai nevar:D

žēl ka nekur pasaulē nepiešķir balvu par idiotismu - RD satdeps pārsistu visus un pēdējos 10 gadus būtu balvas ieguvējs:D

250804. viesis 23.janvāris 2008 11:53
0 0 Atbildēt

Riigas Domei viss ir pie kājas - kā gribam tā karam tās zīmes. Savukārt, ja rodas strīdīga situācija, uz policijas pieprasījumu par zīmes izvietojumu atbildam - viss ir OK un atbilst LVS ! Policija, protam, arii nekaadu atbildiibu neuzņemas un lieta aiziet uz tiesu. Tā jau ir ar tām iestādēm, ka tikai nebūtu jāuzņemas lieka atbildība... Tālāk. A tālāk pēc pāris gadiem pienāk tiesa un tiesa atzīst visu iepriekšējo iestāžu kļūdu. Jautājums. Kāpēc jātērē valsts nauda un jābaro visi tie dīkdieņi, kuri negrib un nejēdz strādāt, bet tikai forvardē visu prom no sevis?

250816. viesis 23.janvāris 2008 12:39
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumos rakstīts, ka josla ir tik plata, lai varētu braukt automobiļi. Ja norādīts, ka divas joslas,t ad sanāk, ka pa otro joslu ir arī tramvaja sliedes - jolsu takš nenosaka asfalts, vai sliedes, bet gan šādas zīmes. Tāpēc, varbūt papildus jānorāda ar vēlvienu zīmi, ka braukšana notiek vispār pa 3, četrām joslām - cik nu viņu ir. Un tramvajs ir transports, kas tajā vietā visu laiku brauks pa konkrēto joslu - kaut kā tā...

253620. viesis 4.marts 2008 12:31
0 0 Atbildēt

Visi komentētāji paņem noteikumu grāmatu un paskatās zīmes vēlreiz. Un pievērš uzmanību baltajai raustītajai strīpiņai starp joslām. Aiz kreisās joslas tādas nav tātad tā domāta tramvaja josla pa kuru jānogriežas. Viss ir korekti tur!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 2

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti