Satiksmes problēmu risināšanai tiks pieņemti nepopulāri lēmumi 22

24.janvāris 2008 9:02

Satiksmes problēmu risināšanai Rīgā tiks pieņemti nepopulāri lēmumi, pirmdien satiksmes konferencē "Rīga krustcelēs" sacīja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs.

"Pilsētas prioritāte ir sabiedriskā transporta attīstīšana, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku iedzīvotāju, ne transporta līdzekļu mobilitāti," sacīja Požarnovs, norādot, ka šī mērķa īstenošanai tiks pieņemti vairāki nepopulāri lēmumi.

Jau šobrīd samazināts stāvvietu skaits pilsētas centrā, radot iespēju ierīkot speciālas joslas sabiedriskajam transportam, ierobežota kravas transporta kustība, sacīja Požarnovs, norādot, ka tiks mainīta arī kārtība, kādā var iebraukt Vecrīgā, kur šobrīd dzīvesvietu deklarējuši četras reizes vairāk cilvēku, nekā tas ir patiesībā.

Viņš arī norādīja, ka šobrīd tiek strādāts pie administratīvo sodu sistēmas atjaunošanas, jo pašreizējie sodi vairs neatbilst esošajai ekonomiskajai situācijai un neattur cilvēkus no pārkāpuma izdarīšanas.

Savukārt pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens norādīja, ka nepieciešama stingrāka autovadītāju kontrole, bez kuras noteikumiem nav lielas jēgas.

"Cilvēki savos automobiļos uzskata sevi par patiesi aizskartiem, ja viņiem atņem vienu braukšanas joslu, to paredzot sabiedriskajam transportam, tāpēc bez stingras kontroles situācijas uzlabošanos nebūs iespējams panākt," sacīja Bemhens, norādot, ka autovadītāju kontrolēšanai ielās vajadzētu izvietot novērošanas kameras.

Viņš arī atzina, ka šobrīd sabiedriskais transports nav līdzvērtīga alternatīva privātajai automašīnai, jo nevar nodrošināt ne ātrumu, ne precizitāti.

"Vairākās vietās Rīgā izveidojusies absurda situācija, kad kājām galamērķī var nokļūt ātrāk nekā ar sabiedrisko transportu," sacīja Bemhens, kā piemērus minot Krišjāņa Valdemāra ielu posmā no Stabu ielas līdz Raiņa bulvārim, Kalpaka bulvāri un citas ielas.
 
Visi komentāri
 
250878. viesis 24.janvāris 2008 9:10
0 0 Atbildēt

pa šito jau tvnetā 3 dienas atpakaļ savepos ... otrreiz nerakstiishu

250880. viesis 24.janvāris 2008 9:19
0 0 Atbildēt

kā pirmais solis varētu būt bomžu smakas iznīdēšana no sabtr. tad moška vēl kāds bariņš ļaužu pārkāptu no mašīnām sabiedriskajos.

250881. viesis 24.janvāris 2008 9:26
0 0 Atbildēt

jaabrauc ar richukiem, rolleriem un mochiem

250882. viesis 24.janvāris 2008 9:47
0 0 Atbildēt

Rodas sajūta, ka Rīgas pašvaldība ir tik ļoti uzblīdusi, ka nupat jūtas neaizskarama un var visiem diktēt ko un kā darīt.

Nu nav, nav tie, kas brauc ar sabiedrisko transportu, galvenie nodokļu maksātāji pilsētā. Ir daži, kuriem ar vilcienu tiešām ir ātrāk, taču lielākā daļa no viņiem brauc uz Jelgavu.

Gribētos arī redzēt, kā uzņēmēji savas preces piegādā ar tramvaju, sevišķi - dīvānus, automašīnas, būvmateriālus utt.

Cilvēkiem jau principā tas mugurkauls ir lokans, tikai RD, man šķiet, nupat absolūti ne ar ko nerēķinās - galu galā, var sanākt stulbi, kad komercdirektoriem pierāpos, ka Rīga nav vienīgā osta un attālums no Jelgavas vai Limbažiem līdz Rīgai ir tāds pats kā no vienas Rīgas priekšpilsētas līdz otrai.

250886. viesis 24.janvāris 2008 10:07
0 0 Atbildēt

Ideals piemers Kalpaka bulvaris – kur neiebraucot "sabtr" josla, labo p[agriezienu uztaisiit nedrvar uz Valdemara ielu. Super, paldies RD!!!

250887. viesis 24.janvāris 2008 10:08
0 0 Atbildēt

Es uzskatu pa vecrīgu ir jāiet ar kājām.. izņemot operatīvo transprotu un preču piegādātājus..

250888. viesis 24.janvāris 2008 10:15
0 0 Atbildēt

NU lai veicas, man domaat ka ja taa turpinas driiz bus jaanoskaidro kur shitie ljoljiki dziivo, un jaabrauc pieblukjeet izbraukshana shaadiem - tipa kaaa protesta akcija - la igudriishi palieto sabtransu kaadu meenesi.

250912. viesis 24.janvāris 2008 12:48
0 0 Atbildēt

Un kad beidzot saraks gājēju tuneļus, ibio! Ar to vien varētu kādu 3daļu sastrēgumu ja ne nolikvidēt tad krietni paātrināt gan.

250916. viesis 24.janvāris 2008 13:19
0 0 Atbildēt

Kalpaka bulvāris tiešām ir ģeniālākais gudro prātu risinājums, tagad vēl lielāks bardaks tur ir :D

250920. viesis 24.janvāris 2008 15:54
0 0 Atbildēt

"Vairākās vietās Rīgā izveidojusies absurda situācija, kad kājām galamērķī var nokļūt ātrāk nekā ar sabiedrisko transportu,"

Nu baigi man šitādu sab. transporta prioritāti vajag... Vislabākā aģitācija ir kādas cienījamas autoritātes piemērs- lai RD paši paziņo, ka braux uz darbu ar troļļuku, tad būs piekrišana. Padomājiet, KUNGI, drīz tak vēlēšanas...

250921. viesis 24.janvāris 2008 16:06
0 0 Atbildēt

Man ir iespēja braukt ar sab. tr., BET kamēr es nevarēšu tur iekāpjot justies, kā cilvēks, nevis smakojoša siļķe, es to nelietošu! Un es ciest nevaru stāvēt kājās un žvangāties.

250922. viesis 24.janvāris 2008 16:13
0 0 Atbildēt

Morāle - gribi dibenu izsēdināt no mašīnas beņķa, atrodi šim dibenam alternatīvu!

250924. viesis 24.janvāris 2008 16:42
0 0 Atbildēt

Tukša muldēšana kārtējo reizi. Tas saucas "darīt neko". Līdz šim ieviestie "uzlabojumi" ir bijuši kaķim zem astes, jo tiek tikai imitēta saprašana par problēmu. Kā saka - cita acī skabargu redz, bet savējā baļķi nē.

Nav normāli ka NE SASTRĒGUMU laikā uz guļamrajoniem sabiedriskais transports ir jāgaida ~30-40 minūtes un tad, kad tie nāk tad uzreiz divi (konkrēti 52. un 52a. maršruti šādi braukā). Sūdzēties ir bezjēdzīgi, jo taisnība VIENMĒR ir Rīgas Satiksmes darbiniekiem.

Nav normāli ka pīķa stundās sabiedriskajā transportā fiziski pietrūkst vietas pasažieriem.

Nav normāli ka sabiedriskā transporta vadītāji pasažierus uzskata par mēslu vezumu spīdzinot tos ar saviem absolūti neadekvātiem izlēcieniem. Pilnīgi pietiek pabraukt 20-30minūtes siltā laikā autobusā kurā apkure ieslēgta uz maksimālo temperatūru. Vai otrādi - mēģināt nostāvēt vienā vietā pie -15 grādiem trolejbusā bez apkures vispār (šādā brīdī gribas gāzt vadītājam, kas izmeties vienos kreklos savā kabīnē jūtās kā Havaju salās).

Nav normāli ka aizliegums smagajam transportam ir tikai ķeksītim papīrā un smagās mašīnas ceļu policijas acu priekšā aizliegtajās stundās lepni vizinās pār tiltiem.

Bībelē stāv rakstīts "Lai pirmais akmeni met tas kurš bez grēka". Atbildīgajām institūcijām mazliet būtu jāpaseko līdzi tam ko paši dara un jāpaseko līdzi arī savu darbu rezultātiem pieprasot un citām instutūcijām arī pildīt savus PIENĀKUMUS. Un pēc tam, ja tas izrādīsies nepieciešams, mēģināt visu atbildību novelt uz autovadītājiem kuri vienkārši cenšas nokļūt tur kur viņam ir jānokļūst, jo alternatīvu vienkārši nav.

250932. viesis 24.janvāris 2008 19:54
0 0 Atbildēt

ibio,metro ir baigi dārgs prieks-dārgāks par virszemes būvēm.Un vēl,kā par nelaimi,mūsu ūdensgalva(t.i.,Rīga) stāv uz ļooti nestabilām plūstošām un citādi ģeoloģiski nelabām gruntīm.

250936. viesis 24.janvāris 2008 21:09
0 0 Atbildēt

Deklarēju kūr vien gribu , takšto izpišat sevi *******i..

250941. viesis 25.janvāris 2008 9:25
0 0 Atbildēt

Jā jā šitas ir zināms - no sākuma pieņem nepopulāru lēmumu autobraucējiem un kad šamie būs sasēduši sab.transportā, tad pieņems nepopulāru lēmumu paaugstināt biļešu cenas, jo taču jāiepērk vēl kāds tramvajs vai autobuss ar ko pārvadāt šos nelaimīgos autobraucējus. A kur tad palicis RD plāns par ārpilsētas stāvvietām, kur neRīdzinieki varēs atstāt savus auto????

250943. viesis 25.janvāris 2008 9:36
0 0 Atbildēt

Graberi, es nebutu tik paarliecinaats par kursh ko maksaa vairaak... Ipashi nemot veraa cik daudz tautas brauc ar sabiedrisko un cik ar saviem shrotiem... Man pat dazhi loti turiigi kaiminji reizem ar sabiedrisko braukaa...

250961. viesis 25.janvāris 2008 16:44
0 0 Atbildēt

ibio,naizmirsti,ka Ļeņingradas metro būvēja laikā kad šādiem projektiem finansējums nebija ierobežots,un Holande(pretēji Latvijai) nav nabadzīga valsts(nezinu gan kādas tur gruntis),esmu redzējis dok. filmiņu par to kā ,sasaldējot grunti,būvēja vienu nieka tuneli Bostonā(izmaksas milzīgas,visādas negaidītas problēmas,kuras pat vadošie ASV inženieri nevarēja momentā atrisināt).Nu var bez metro iztikt,ja prātīgi sakārto virszemes transportus.Nav tā Rīga jāattīsta kā visas Latvijas "ūdensgalva",tad arī nebūs transporta u.c. grūtību

250964. viesis 25.janvāris 2008 17:00
0 0 Atbildēt

pa čakeni arī bieži kājām ātrāk var aiziet nekā aizbraukt. bet ko darīt? :)

250967. viesis 25.janvāris 2008 17:12
0 0 Atbildēt

augstskolas arii vareetu paarcelt uz perifeeriju piemeeram.

250999. viesis 27.janvāris 2008 23:46
0 0 Atbildēt

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

251001. viesis 28.janvāris 2008 1:04
0 0 Atbildēt

Nopirkšu takša licenci tā būs lētāk un ātrāk :) ieviesiet tikai lūdzu sab joslas vairāk :) un tad tik skaties lamborgini ar plafonu uz jumta kajene ar kubiciņiem :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

167 km/h – jauns ātruma rekords traktoriem

Sacīkšu braucējs Gajs Martins ar 1014 Zs jaudīgo JCB Fastrac uzstādījis jaunu ātruma rekordu traktoriem. Lasīt vairāk

 

Biķernieku rallijkrosa trase iekļauta datorspēlē "Dirt rally 2.0"

Datorspēļu ražotājs “Codmasters” oficiāli iekļāvis Biķernieku rallijkrosa trases konfigurāciju datorspēlē "Dirt Rally 2.0". Šajā spēlē iekļautas gandrīz visas Pasaules čempionāta rallijkrosā trases un tajos izmantotās automašīnas. Lasīt vairāk

 

Latvijā šogad par aptuveni 50% samazinājies automašīnu zādzību skaits

Pateicoties policijas aktivitātēm Latvijā šogad par aptuveni 50% samazinājies automašīnu zādzību skaits, aģentūrai LETA pastāstīja Valsts policijas (VP) Galvenās kriminālpolicijas pārvaldes Kriminālizmeklēšanas pārvaldes otrās nodaļas priekšnieks Māris Priednieks. Lasīt vairāk

 

Audi iepazīstina ar sportisko Audi SQ8 (+ FOTO) 3

Audi prezentējis sportisko Q saimes modeli – Audi SQ8 TDI. Pateicoties astoņu cilindru dīzeļdzinējam ar biturbo piedziņu, lielā SUV kupeja piedāvā pirmšķirīgu veiktspēju apvienojumā ar augsta līmeņa efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti