Rīgā tiks izbūvēti vairāki jauni satiksmes infrastruktūras objekti 19

25.janvāris 2008 10:00

Šogad Rīgā tiks pabeigta vairāku jaunu satiksmes infrastruktūras objektu būvniecība, kas ir būtiski pilsētas maģistrālo ielu tīkla pilnveidošanai un centra apvedceļu loka izveidei,- pirmdien notikušajā satiksmes konferencē „Rīga krustcelēs” informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods.

Šogad tiks pabeigta Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojuma būvniecība, Austrumu maģistrāles posma no Gaujas ielas līdz Meža prospektam būvniecība, Augusta Deglava ielas būvniecība no Baltinavas ielas līdz Lubānas ielai ar rotācijas apli Kaivas ielas un Lubānas ielas krustojumā. Šie objekti ir būtiski pilsētas maģistrālo ielu tīkla pilnveidošanai un centra apvedceļu izveidei.

Turpinot Brīvības ielas pilnveidošanu satiksmes caurlaides spēju palielināšani, šogad pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma plānots paplašināt arī tiltu pār Juglu un uzsākt Brīvības ielas pieslēguma tiltam no Berģu puses paplašināšanu, izveidojot trīs braukšanas joslas katrā virzienā un novēršot „pudeles kaklus”.

Turpinot Austrumu maģistrāles izbūvi, pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma šogad plānots uzsākt arī divu līmeņu satiksmes mezgla būvniecību Vairoga ielas un Gaujas ielas krustojumā.
Šogad paredzēts uzsākt arī Dienvidu tilta maģistrālo pievedceļu būvniecību abos Daugavas krastos. Kā zināms, Daugavas labajā krastā tiks izbūvēts jauns maģistrāls tilta pievedceļš ar trīs līmeņu satiksmes mezglu pašreizējā Slāvu apļa vietā un Slāvu dzelzceļa pārvada pārbūvi ar 8 braukšanas joslām. Labā krasta pievadceļu un satiksmes mezglu būvniecību pilnībā plānots pabeigt 2011.gadā. Savukārt Daugavas kreisajā krastā šogad plānots izbūvēt maģistrālā pievadceļa pieslēgumu no Dienvidu tilta līdz Bauskas ielai, tuvāko gadu laikā tas tiks izbūvēts tālāk līdz Ziepniekkalna ielai, bet turpmākajos gados to paredzēts izbūvēt līdz pat Vienības gatvei ar vairāku līmeņu šķērsojumiem.

Plānots, ka šogad SIA „T.I.A.” organizēs konkursu arī par divu līmeņu satiksmes pārvada pāri dzelzceļa sliežu ceļiem Rīga-Skulte būvniecību un finansējuma piesaisti.

Turpinot pilsētas maģistrālo ielu tīkla pilnveidošanu, šogad pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma tiks izstrādāti būvniecības projekti vēl vairāku jaunu satiksmes infrastruktūras objektu būvniecībai turpmākajos gados. Austrumu maģistrāles izveides ietvaros šogad tiks turpināta arī Viestura prospekta un Meža prospekta krustojuma divu līmeņu satiksmes mezgla projektēšana, kā arī tiks uzsākta maģistrāles posma no Ieriķu ielas līdz Vietalvas ielai būvprojekta izstrāde. Tiks uzsākta tramvaja tuneļa zem Gaisa tilta projektēšana, plānots uzsākt arī projektēšanu tunelim zem dzelzceļa Ģertrūdes ielas un Daugavpils ielas savienošanai. Tiks uzsākta arī Vienības gatves un Raņķa dambja savienojošā tuneļa projektēšana, un pabeigta Daugavgrīvas ielas paplašināšanas projekta izstrāde ar divu līmeņu satiksmes mezglu Daugavgrīvas ielas un Krišjāņa Valdemāra ielas krustojumā.
 
Visi komentāri
 
250946. viesis 25.janvāris 2008 10:41
0 0 Atbildēt

Izklausās labi, beidzot viskautkas notiekas un par kautko reāli domā. Būs jau kāds, kas noliks un kauks kā aizkauts, ka mūs atkal apkrāps ar katru šo projektu visi uzvārīsies.

250948. viesis 25.janvāris 2008 10:58
0 0 Atbildēt

Varbūt vajadzēja vispirms censties sakārtot vienu virzienu, tad ķerties pie nākamā. Piemēram - Juglā Brīvībenes tilts ir Oki, bet tur visa plūsma apstāsies pie nākamajiem luksoforiem... Tas pats varētu būt arī šur tur citur.

250950. viesis 25.janvāris 2008 11:04
0 0 Atbildēt

Ar kautko jau ir jāsāk!!! Sastrēgumi pavisma nepasudīs nekad, bet tie samazināsies līdz zināmam lielumam.

250954. viesis 25.janvāris 2008 12:51
0 0 Atbildēt

Varēja jau kaut ko Jūrmalas virzienā uzlabot. Kāpēc piem, Kalnciema - Melnsila krustojumu divos līmeņos nevarēja uztaisīt. Vienu līmenīti palaist tā viegli pazemē. Maskavā simtiem krustojumu tā ir pārveidoti. Smieklīgs joprojām izskatās vienlīmeņa "krusts" Ulmaņa gatves un Lielirbes stūrī . Tur jau sen parēja pārmest pāri tiltu - vietas ir pietiekami daudz, un pārāk daudz tas arī nevarētu maxāt. Bet raksta šeit pa super dāŗgiem miljonu projektiem - droši vien daudzi jo daudzi no tā visa kļust bagāti.

250955. viesis 25.janvāris 2008 12:53
0 0 Atbildēt

Nu izklausās tiešām, ja ne pavisam labi, tad ievērojami labāk kā iepriekš.

250960. viesis 25.janvāris 2008 16:09
0 0 Atbildēt

Kaa ar ziemeļu tuneli???

IMHO tas būtu vērtīgāks par leilāko daļu no šeit minētajiem projektiem.

250973. viesis 25.janvāris 2008 18:18
0 0 Atbildēt

tilts Lielirbes Ulmanjgatves krustaa paliidzeetu tikai izbraucoshajiem no Riigas. Tie kas mauc iekshaa Riigaa uz Kalnciemielas pusi taapat atduras sastreegumaa.

250975. viesis 25.janvāris 2008 19:27
0 0 Atbildēt

bet bistams vienalga ulmaņa gatve ar vienibu gatvi smiekliks tas remons bija

250976. viesis 25.janvāris 2008 21:07
0 0 Atbildēt

Daugavas kreisajā krastā dienvidu tilts ar vismaz 2 joslām, katrā virzienā sāksies un beigsies ar divjoslu Bauskas ieliņu???

250977. viesis 25.janvāris 2008 21:18
0 0 Atbildēt

Atvainojos - Dienvidu tilts būrs ar 3 joslām katrā virzienā. Pie mums ir b urvju mākslinieki Satdepā - 6 (!!!) joslu tilts beigsies pārdaugavā ar divu joslu ieliņu... Te pat zirgam jāsmejas...

Un Vasaras nepietiks, lai aizbūvētos līdz Ziepniekkalna ielai, kaut ar 4 joslām??? Nu gan ražība...

250978. viesis 25.janvāris 2008 22:32
0 0 Atbildēt

Bauskas iela kļus par pilsētas galveno maģistrāli :D:D:D

250982. viesis 26.janvāris 2008 9:27
0 0 Atbildēt

2 ibio - nebija ne naudas, ne likumu lai privātas zemes varētu ar varu atpirkt.... papildus nebija pietiekami daudz speču sarežģītas infrastruktūras projektēšanai - kādi divi kantori, kuri spēja tikai pavilkt esošo tiltu renovēšanas projektu apjomus.

2 IkdienasViesis - Kalnciema - Melnsila krustojums ir savā vietā - tur šobrīd notiek plūsmas dozēšana - lai visi nestavētu uz visai nestabīla Vanša tilta.

2 250975. viesis - tas sīkais remonts savus mērķus zināmā apjomā ir sasniedzis. Bīstams tik tāl, cik autovadītāji neievero CSN.

2Palaidniex -šaubos ka uzreiz atklās visas 3 joslās katrā virzienā.... sākumā laikām būs pa vienai.... kamēr tilta sakārtošanas darbus pabeigs pilnā apjomā.... vai nu arī speciāli ierobežos...

250989. viesis 27.janvāris 2008 1:24
0 0 Atbildēt

800 metrus garš tilts ar vienu joslu katrā virzienā? Tur pat zirgam jāsmejas. Pat smieklīga avārija uz tik gara tilta ar tikai vienu joslu var beigties ļoti traģiski, kā arī viena josla neveicina satiksmes plūsmu...

250990. viesis 27.janvāris 2008 1:29
0 0 Atbildēt

Ulmaņa un Vienības krustojums tomēr izplānots iz mazliet pa dumjo. Varēja to pārbūvēt daudz efektīvāku... Pagarinot kaut vai labā pagrieziena papildjoslu lai nogrieztos Us Salu tiltu, kā arī mazliet saregulējot savādāk luksaforu...

250995. viesis 27.janvāris 2008 17:02
0 0 Atbildēt

2 250990. viesis 27.01.2008 01:29

Krustojums principā netika pārplānots.... joslu izveidoja tik garu cik to atļāva esoša situācija.

Par luksoforu - tīri normāli saplānots. Vienīgais gļuks pie Hansabankas, kad vakarā brauc uz Jelgavu pa Vienības gatvi. Tur pie vienā zaļā uz Vienības- Ulmaņa krustojuma ir divi zaļie pie Hansabankas... Tur vajadzēja vairāk piedomāt programējot luksaforu sinhronizāciju.

Par luksaforu uz Ģimnastikas ielas - tur gan vajadzētu mentu posteni ierīkot uz kādiem 3 mēnēšiem... lai veic profilaksi tiem kuri iebrauc un stāv krustojumā...

Pie tam būtu baigi veselīgi aizliegt kreiso pagrizienu no Vaiņodes uz Ģimnastikas ielu - lai īpaši gudrie neveidotu traucējumus saskaņotai kustībai .... =)

250998. viesis 27.janvāris 2008 23:46
0 0 Atbildēt

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

251002. viesis 28.janvāris 2008 1:25
0 0 Atbildēt

2 250989. viesis 27.01.2008 01:24

nekur nav teikts ka tā būs- bet ļoti iespējams ka sākumā gan vienu joslu atstās tenniskajam vajadzībam

251024. viesis 28.janvāris 2008 14:05
0 0 Atbildēt
251041. viesis 29.janvāris 2008 9:31
0 0 Atbildēt

tikai nevajag te tagad stāstīt, ka labā pagrieziena papildjoslu pagriezienam uz Salu tiltu no Vienāibas gatves nevarēja izbūvēt garāku, un nevarēja atstāt kaut dažas sekundes ilgāku Vienāības gatvē "zaļo" tikai virzienā uz centru, lai var kaut dažas mašīnas vairāk veikt kreiso pagriezienu...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW iepazīstina ar 8.sērijas četrdurvju modeli (+ FOTO)

BMW publicējis attēlus un informāciju par 8.sērijas Gran Coupe, kas tirgū konkurēs ar Porsche Panamera, Audi A7 un Mercedes-Benz CLS. Lasīt vairāk

 

Krievijā atrasts Land Rover ar 1 000 000 km nobraukumu 34

Britu kompānija Land Rover atradusi, iespējams, savas markas izturīgāko automobili Krievijā. Pirms 29 gadiem ražotais Discovery noskrējis vairāk nekā 1 miljonu kilometru. Lasīt vairāk

 

Gelandewagen 40 gadi - Mercedes izgatavo G-klases apvidus auto īpašo versiju (+ FOTO) 1

Mercedes-Benz laidis izgatavojis G-klases apvidus auto īpašo versiju Stronger Than Time, kas veltīta Gelandewagen 40 gadu un modeļa G 55 AMG 20 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 

Mūžībā devusies Latvijas autosporta leģenda Ivars Caune (+ VIDEO) 6

Sešdesmit gadu vecumā mūžībā devies 13-kārtējais rallija čempions, trīskārtējais PSRS čempions autorallijā, daudzu autosportistu elks, treneris un sporta meistars Ivars Caune. iAuto.lv izsaka līdzjūtību Ivara Caunes piederīgajiem un visiem autosporta cienītājiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti