Padzīvojušiem britu autovadītājiem pārbaudīs IQ 18

 
29.janvāris 2008 10:44

Britu auto cienītāji, kuru vecums pārsniedz 75 gadus, var tikt pakļauti intelekta koeficienta pārbaudei. Šāds priekšlikums iesniegt britu valdībā un tiks apstiprināts tuvāko nedēļu laikā, ziņo izdevums Piston Heads.

Padzīvojušo vadītāju pārbaudes laikā tiks noskaidrota spēja adekvāti novērtēt dažādu ceļa situāciju bīstamību.

Tai pat laikā auto vadīšanas eksāmens atkārtoti nebūs jāliek. Šāds priekšlikums gan radis atsaucību Lielbritānijas ceļu drošības dienestā, tomēr tiesībsargājošās organizācijas izteikušas iebildumu, ka gados vecie britu cilvēki varētu tikt pakļaut negatīvam stereotipam.
 
Visi komentāri
 
251047. viesis 29.janvāris 2008 10:59
0 0 Atbildēt

It ka jau var saprast nepatiku, bet "starostj ne radostj" un ar to ir jasamierinaas. Labak patesteeties nekaa nomirt ar apzinju, ka esi kadu nositis..

251056. viesis 29.janvāris 2008 11:48
0 0 Atbildēt

muusu valstii to jau vajadzeetu no 18 gadu vecuma..

251060. viesis 29.janvāris 2008 12:16
0 0 Atbildēt

251056. viesis man izpleesa vardus no mutes - izlasot rakstu tieshi par to iedomaajos - pie mums to proceduuru vajadzeetu veikt gados jauniem cilveekiem un urlaam......kuupinaatajiem veelams katru gadu vai pat divreiz gadaa.

251086. viesis 29.janvāris 2008 18:02
0 0 Atbildēt

Ierosinu Latvijā braukšanas eksāmenu aizvietot ar IQ testu. Braukt jau vairāk vai mazāk prot katrs, kas autoskolu beidzis, bet IQ tests parādītu, kuru drīkst laist uz ielas, un kuru ne.

251090. viesis 29.janvāris 2008 18:51
0 0 Atbildēt

Ieteiktu tadu pa4u testu priek4 "jaunajam mamuljam",kuras atsukaju4as lidz X5,GL,Cayenne,Range Rover un lidzigiem bezizmera bobikiem!:):)

251091. viesis 29.janvāris 2008 18:54
0 0 Atbildēt

Mums vajag vienkārši kvalifikācijas pārbaudi reizi gadā, līdzīgi kā auto ikgadējā pārbaude, vai ir derīgs vai ne. Jebkura bīstama darba veicējam ir tādas jāiet, kādēļ auto vadīšana ir izņēmums? Es personīgi pusi noteikumus esmu aizmirsis, jaunos principā nezinu, un vadīšanas kļūdas šķiet nevienu vispār neinteresē..

Lūdzu CSDD padomājiet par šo, varbūt tas ir vajadzīgs tikai pirmos 5 gadus pēc apliecības iegūšanas, un tad tikai 1 reizi 5 gados.

251097. viesis 29.janvāris 2008 21:39
0 0 Atbildēt

Kāpēc tikai reizi piecos gados ? Vismaz teorētisko eksāmenu vajadzētu likt kārtot katru gadu, praktisko - reizi 2 vai 3 gados.

Tad tie, kuri tiesības pirkuši, ātri atsijātos, un pie reizes varētu izskaitļot tos eksaminatorus, pie kuriem eksāmens bijis nopirkts.

251098. viesis 29.janvāris 2008 23:35
0 0 Atbildēt

Latvijā tas butu politiski neispējami, kāda brēkšana sāktos. Šodien skatijos Simpsonus. Tur bija epizode, ka Homērs iemaldās univeristātē un sak gardi smieties apr profesoru, kuram nokrituši lekcijas papīri. Pārējie klusē. izveidoajs neveikla situacija, kurā skaidri redzams , ka filmas veidotāji IERĒC PAR VAIRĀKUMU. latvija nemaz nebūtu domajam, ka kads varētu apspriest pendžas - 600 000 vēlētāju, odnākõ. Ta arī kocamies ar pendžu savēlētajiem ""sakārtotājiem, saimnieciskajiem"" tēliem.

251101. viesis 30.janvāris 2008 0:49
0 0 Atbildēt

Variants: auto līdz 100 ZS - vadītāja eksāmens jāpārliek 1 reizi 10 gados.

101 - 150 ZS - eksāmens jāpārliek 1 reizi 5 gados,

151 - 200 ZS - eksāmens jāpārliek 1 reizi 2 gados,

201 ZS un vairāk - eksāmens jāpārliek katru gadu.

Tad puņķaini tīņi nebraukātu ar 4.2 l dzinējiem.

251108. viesis 30.janvāris 2008 9:02
0 0 Atbildēt

jaa - bet kaa Tu izkontroleetu to pasaakumu ar litraazhu? uz mana vaarda staavetu sapuvusi, neejosha, vecteeva šķūniiti aizmirsta fiestinja ar 1.1 un viss. nu a mans ikdienas S8 Quattro ar 4.2 buutu uz, teiksim, kaukaadas SIA ''Aši Knaši'' uzrakstiits....

251119. viesis 30.janvāris 2008 11:03
0 0 Atbildēt

Viss, izlemts! Esmu gatavs iet uz CSDD katru gadu, atvēsināt prātu par noteikumiem un braukšanas stilu! Tikai neaizraujaties ar cenām.. :)

251121. viesis 30.janvāris 2008 11:09
0 0 Atbildēt

Interesanti, cik autoskolas praktizē apmācību tādiem/ām ar tiesībām, kas vēlas atsvaidzināt zināšanas un nostiprināt iemaņas??? Un vēl tikt vaļā no aplamām iemaņām!

251122. viesis 30.janvāris 2008 11:10
0 0 Atbildēt

Par tiem 18 gadiem- risinaajums ir daudz vienkaarshaaks un jau sen visur stradaajosh- apdroshinaashanas polisei ir jamaksaa stipri nesameerigi daargi lai cilveeki 18 gados varetu atlauties braukt tikai ar max litriigiem motoriem... Citadi tagad mocha tiesiibas negrib pilnaas dot no 18 gadiem, bet, redz, 18 gados var braukt ar dajebkadas litraazhas autinjiem... Kad reiz planaa galdinja urbeeji no CSDD sapratiis, ka tas nav ok?!

251125. viesis 30.janvāris 2008 11:27
0 0 Atbildēt

nu jaa - bet muudienaas ja arii 1.8 ar divaam turbiinaam vai kuuleriem iespeej diezgan daudz...ja ne vairaak par vienu otru 3.0 un vairaak

251140. viesis 30.janvāris 2008 13:51
0 0 Atbildēt

to 251108. viesis 30.01.2008 09:02

To varētu darīt, nosakot, ka pirmajā gadā pēc vadītāja apliecības atjaunošanas var braukt ar jebkuras jaudas auto, otrajā - max 200 ZS, nākošos trīs gadus max 150 ZS utt.

Tie, kuri gribēs braukt ar maksimāli jaudīgiem auto, paši skries katru gadu pārlikt eksāmenus.

251147. viesis 30.janvāris 2008 14:33
0 0 Atbildēt

Un ko dotu tie ierobežojumi pēc gadiem?

1) Šrotismu un sēņošanu :D

2) Sagaidot savus gadus un jaudu, tie, kas ir durņi, tādi arī būs palikuši :D

Kad bija tā doma par A kategoriju no 24, nevis 21 gada, paprasīju savam bijušajam instruktoram, kas arī A apmāca, viņa komentārs bija vienkāršs "cilvēks, kas ir stulbs 21 gada vecumā, 24 gadu vecumā gudrāks nebūs palicis" :)

251158. viesis 30.janvāris 2008 16:25
0 0 Atbildēt

251140. viesis 30.01.2008 13:51

mjaa - bet domaaju, ka probleema tiks atrisinaata tikai daljeeji, jo tachu tie indiviidi, kuriem jau iedzimts meeriities ar kraaniem, tos motorus viileetu un chipotu........un finaalaa to jaudu uzaudzeetu no 150 liidz kaadiem tuvu 200 Zs. a policis tak nevadaas liidzi jaudas sendu lai katram pamulkim (kursh absolveejis strenchus un ir teerpies aadas jakaa, trennuuzenees un paarvietojas kaa minimums ar 89 gada melnu piekto vai septiito BMW) nomeeriitu taa ''kraana garumu''.

251170. viesis 30.janvāris 2008 20:11
0 0 Atbildēt

Gluzi pareizi te kads izteicas-APDRO4INA4ANA!!!!!!!!!!! Gribi savos 18 braukat ar BMW un lidzigiem,maksa teiksim lidz 5000 Eiro gada,kaut par vecu 3litrigu zarku par polisi,vai piemeram apdro4ina4anas firmas pat neapdro4inas visadas Imprezas un lidzigus verkjus 18-25 veciem braucejiem....NORMALAS zemes 4ada sistema jau darbojas sen,protams ta ir sarezgitaka neka es mineju,bet tas visparejai idejai.Ja gados jaunais autovaditajs teiksim ir paradijis to,kad nav iejaukts paris gadu laika neviena CSN vinja auto apdro4ina4anas polises izmaksas sak strauji kristies..utt... Tapec jau ari var redzet Eiropas valstis gados jaunus autovaditajus ar mazu autovadi4anas stazu visados litrigos un pusotralitrigos Citronos,Fiestas,Corsas utt,jo lielakaja gadijuma nejau kad tie nevar atljauties nopirkt kadu aizvesturisku V8 Bembi,Audi,bet patiesiba nevar atljauties tos apdro4inat,jo tas prieks 18-25 gadigiem maksa fantastisku kapostu,jo ta ir ta vecuma grupa,kura visvairak iekljust CSN! Ar to motora chipo4anu ir ta,ja notiks nopietns negadijums un apdro4ina4anas firma konstates kad motoram ir izdaritas visadas parbuves(no kada 1.6 izspiesti 200+zs,utt) apdro4ina4anas polise tiek AUTOMATISKI ANULETA,parasti tas ir pat rakstits daudzas polises,pirms darijums noslegts un tadu punktu ir daudz. Biezak pa arzemem pabiju4ie cilveki bus ari ieveroju4i ar spoileriem nokarinatas Fiestas,SAXO,Corsas,salikti bezizmera izputeja trumulji,bet zem vaka visadi standarta litri un 12+zs........:):) Taka sis viss neattiecas uz visadam BANANU REPUBLIKAM,mes esam jau gadiem lideru pozicijas Eiropa bojagaju4o statistika uz celjiem........,jo maz kur ir lielaks bezspridels uz celjiem ka pie mums!:) Vismaz NAVE strada FULL-TIME!:):)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti