Fiat strādā pie savas pārnesumkārbas ar diviem sajūgiem 8

 
29.janvāris 2008 11:00

Fiat Group Automobiles ar 2009.gada septembri sāks piedāvāt auto, kas komplektēti ar automātisko pārnesumkārbu ar diviem sajūgiem, ziņo Automotive News.

Šāda kārba būs viena no trim Fiat grupas jaunā izstrādājuma – sešpakāpju transmisijas C635, modifikācijām, kas spēs izturēt griezes momentu 343 Nm. Standarta automātiskā kārba uz С635 bāzes gaidāma 2010.gadā.

С635 tipa transmisijas attīstībā Fiat Powertrain Technologies grupas specializēts atzars gatavojas investēt 500 miljonus eiro. Jaunie mehānismi tiks ražoti kompānijas rūpnīcā Veronā (Itālijā) 800 000 vienību 2010.gadā.
 
Visi komentāri
 
251069. viesis 29.janvāris 2008 14:47
0 0 Atbildēt

Gribētos manuālo kārbu ar diviem sajūgiem, t.b., divas kājas, četri pedāļi!!! :D

251081. viesis 29.janvāris 2008 17:09
0 0 Atbildēt

Šķiet ka Audi jau tādu piedāvā kādus 4 gadus gan A6, gan A4 modeļos, par pārējiem nezinu, nav nācies izmēģināt.

Interesanti ka uz apdzīšanu aug ātrums, bet apgriezieni var stāvēt uz vietas vai pat kristies.

251082. viesis 29.janvāris 2008 17:11
0 0 Atbildēt

Viesim 14:47 > Tad tev vajag veco labo krievu traktoru, kaapurnieku, tam bija divi sajuugi, tiesa, pakaljaa pie kjeezhrata, par frikcioniem sauc :-) Kaut buutiibaa taas ir bremzes ... :-)

251088. viesis 29.janvāris 2008 18:39
0 0 Atbildēt

Bil - šķiet tu kaut ko būtiski jauc - ja apgriezieni nemainās, bet auto ātrums pieaug - tad tas izklausās vai nu pēc variatora vai pēc hibrīda :D vai pēc ļoti, ļoti dīvaina automāta (hidrotransformatora)

Divsajūgu kārbas tipa VW DSG ir PARASTA mehāniskā kārba, kur motors ir tiešā sazobē ar riteņiem

Esi mēģinājis mehāniskajai kārbai panākt ātruma pieaugumu apgriezieniem stāvot uz vietas un necepot nost sajūgu? :D

251089. viesis 29.janvāris 2008 18:40
0 0 Atbildēt

Vecajam T-40 ir divi bremžu pedāļi, no kuriem viens darbojas arī kā sajūgs. Šie pedāļi stāv viens otram blakus un tie ir savienojami ar tiltiņu uztaisot to par apvienoto bremzi...

Ja kāds zina precīzāk, palabo!!!

251094. viesis 29.janvāris 2008 19:26
0 0 Atbildēt

--->251088. viesis

Iespējams ka Tev ir taisnība, tad man kāds ir mēģinājis ieskaidrot pretējo.

251104. viesis 30.janvāris 2008 8:08
0 0 Atbildēt

--->251088. viesis

Nu par PARASTU mehānisko kārbu nosaukt verķi, kur reizē ir sazobē 2 robi un to visu vēl regulē un izpildās automātika, kaukā rīkle par sausu.

Bet tas, ka atšķirībā no tradicionālajiem automātiem tam DSG ir tiešā sazobe ar riteņiem, tas gan tiesa.

251109. viesis 30.janvāris 2008 9:50
0 0 Atbildēt

" Vecajam T-40 ir divi bremžu pedāļi, no kuriem viens darbojas arī kā sajūgs "

Nee, katrs pedaalis vienkaarshi pievelk sava lielaa ritenha bremzhu kluchu siksnu. Var veikt elegantus bremzeeshanas/pagrieshanaas manervus uz lauka. Ir sevishkhi, ja ir piekaarts arkls vai kultivators.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti