Franču kompānija PGO Automobiles apņēmusies šī gada martā Ženēvas autosalonā prezentēt sportisko rodsteru Cevennes, kas aprīkots ar 1,6 litru turbodzinēju, kas darbojas ar saspiestu dabasgāzi.

Pēc firmas pārstāvju vārdiem, lēmumu par to, vai šāds auto tiks laists sērijveida ražošanā, plānots pieņemt atkarībā no publikas reakcijas motoršovā, kā arī izskatot saņemto pasūtījumu daudzumu.

PGO Cevennes rodstera dzinēja jauda, kas darbojas kopā ar sešpākāpju mehānisko kārbu, ir 150 Zs, bet maksimālais griezes moments - 210 Nm. Ar šādu spēka agregātu 100 km/h auto spēj sasniegt 6,5 sekundēs. Maksimālais ātrums – 210 km/h.

Dabasgāzes tvertnē ietilpst 22 kilogrami (vai 132 litri) degvielas. Ar šādu daudzumu pietiek, lai veiktu vairāk nekā 450 km. Vidējais gāzes patēriņš uz 100 ceļa kilometriem ir 4,6 kg, kas ir ekvivalents 6,7 litriem parasta benzīna.

Rodstera sērijveida ražošanas gadījumā Eiropas tirgū tas maksās aptuveni 48 000 eiro.
Vecais labais Porsche roadsters jaunas skanjas, bet nu izskatas baigi labi.