Remontēs Mīlgrāvja tilta un A.Deglava tilta deformācijas šuves 6

 
19.februāris 2008 13:10

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja atbalstīja līdzekļu piešķiršanu Mīlgrāvja tilta deformācijas šuvju remontam (40 tūkstoši latu) un satiksmes pārvada A.Deglava ielā, virzienā uz centru, deformācijas šuvju remontam (70 tūkstoši latu).

Līdzekļi piešķirti no nesadalītā līdzekļu atlikuma 2008. gada programmā «Mērķdotācijas pašvaldības autoceļiem un ielām».
 
Visi komentāri
 
252066. viesis 19.februāris 2008 15:57
0 0 Atbildēt

tieši tā,vai tad nevar tās šuves uzbūvēt tā lai nav jāremontē?Birk,ko?

252067. viesis 19.februāris 2008 16:07
0 0 Atbildēt

Nu jacer, ka ta bus rekonstrukcija nevis remonts - tad tas tiesam ir pozitivi.

252072. viesis 19.februāris 2008 16:37
0 0 Atbildēt

euu nu tas ir galigi garam ,vini tur toc regulari aiber bedrites, un ber taa ar kaudzi, tip lai ilgakam laikam pietiek, tacu tad ir trakak neka ja ir bedres...

RTU par 50k ls noasfalteja papraavu gabalinu piebraucama cela, un tas bij rudeni, vaita cenas tik loti kapusas?

Par to pikji var visam tiltam asfaltu parlikt.

kadel netaisa normala metala salaiduma vietas gareniska virziena, nevis skersam brauktuvei, ta ka vislaik masinas daudza tas vietas... zinu tik vienu tilru tadu, un tas pats ir par lielupi (laikam)

vajag ta ka ja gada laika atkal rodas bedre, tad remontetaj firma maxa sodu un vel citai firmai par remontu, kura uznemas tadas pasas saistibas...

p.s. vansu tilts ar driz bus jaremonte

gachoman

252075. viesis 19.februāris 2008 16:59
0 0 Atbildēt

Ak kā gribētos, lai beidzot Jūrmalā sataisītu ceļa posmu no Dubultu stacijas līdz Jūrmalas Domei. Nesaprotu, prezidentu katru dienu pa tām "saigaku takām" vizina un neviens ne čiku, ne grabu.

252093. viesis 20.februāris 2008 2:02
0 0 Atbildēt

2 Roneens

Gaidi baigo vasaru..... projektam it ka drīz jābūt gatavam... tad uz rudens pusi sāks visu tur nopietni mainīt un rekonstruēt...

252174. viesis 20.februāris 2008 15:42
0 0 Atbildēt

nu, tāc teorētisks aprēķins pēc atmiņas, Deglava ielas tiltam: šuvju aptuvenais skaits - 10, 1/2 brauktuves platuma ap 6 m; kopā tātad - 60 t/m. Noapaļojam uz augšu, līdz 70 metriem.

Sausais atlikums - 1 mm šuves remonts izmaxā 1 latu. :D :D :D

Labojiet, ja kļūdos; būšu tikai priecīgs, ja tomēr izrādīsies, ka viens milimetrs remonta no mūsu nodokļu naudas maksā vien 50 saņķikus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti