Piedāvājam apskatīt vēl vairākus šedevrus, kurus var novērot pēc Ārgaļa vārdiem nevajadzīgā Dienvidu tilta celtniecības apkārtnē.
Foto: Guntis, iAuto lasītājs
Piedāvājam apskatīt vēl vairākus šedevrus, kurus var novērot pēc Ārgaļa vārdiem nevajadzīgā Dienvidu tilta celtniecības apkārtnē.
Nu pēdējā bildē redzamā problēma diezgan bieži ir novērota pie Rīgas robežas (pie A7) uz Bauskas šosejas - kā zīme aizķēpājas ciet, tā regulāri kāds viņu nones. Vienu reizi šādu "action" manīju pats savām acīm ~300m attālumā.
tūlīt izsludinās atklātu konkursu par tiesībām mazgāt tās zīmes un viss atkal būs kārtībā.... par nieka 3 miljoniem, kā jau tas mūsu banānu republikā ir pieņemts :D:D:D
ja mēs atklāti runājam, tad vai tiešām kādam nav skaidrs, kur ir jābrauc - nu pouhj tak, ka strīpas tai zīmei ir uz otru pusi :|
āā, nu ja runa par netīrām zīmēm, tad tā takš mūsu ikdiena, nevajag jau uzreiz ķert kreņķi :)
NEvaru apgalvot par šo gadījumu, bet esmu pats redzējis kā šīs zīmes (šķēršļu apbraukšana) "godprātīgie" autovadītāji paši sagriez pēc savas patikas, lai nākamreiz braucot varētu braukt kur paši vēlas. Pie tā paša Dzienvidu tilta...
uz vienības gatves virzienā uz jelgavu ir saliktas zīmes, kas noliedz kreiso pagriezienu.
1) daudz praideri dzīvo pakavā un griež
2) vēl lielāki praideri dzīvo rajonā pirms pakava - tie ir noķēpājuši zīmi un griež vispār tā, it kā drīkstētu.
Magistr, varbūt pabraukā pats arī Kalkutā vai Ouagadougou. Pie mums tā kā vajadzētu būt ES standartiem uz ceļiem, jo par degvielu nemaksājam akcīzi Āfrikai.
Kāds sakars degvielas izcelsmei ar kārtību uz ceļiem?
Magistrs [?] 20.02.2008 14:41
Noteikti atkārtošos, bet pabraukājiet pa Maskavu. Un pēc tam pa Rīgu.
Jā, jā, Angolā cilvēki dzīvo vēl sliktāk nekā Latvijā, tamdēļ nav ko lamāt valdību... :D
līdzīgas valstis - LV un RUS? Ar ko līdzīgas? Ar urlu skaitu?
Neredzu probleemu. Kaadam bez taam ziimeem tur izbraukt nevar?
Var jau salīdzināt LV un LT, bet.... vai mums pašiem nepaliks kauns par mūsu ceļiem un ceļa zīmēm?
Var jau salīdzināt LV un LT, bet... vai mums pašiem nepaliks kauns par mūsu ceļiem un ceļa zīmēm?
Aāk,dies!
Nu kaunīgi gan,mums latvju bāleliņi,pat asariņa nobira,par kaut kādu zīmi viņam kauns,vajag mācīties no civilizētajiem anglu bāleliņiem,tiem nemaz nav kauns...apmīž Brīvības pieminekli ar smaidu sejā!!!
Varbūt man bija laimējies, bet pirms mēneša izbraukāju visu Lietuvu... ceļi super, ceļa apzīmējumi super. Arī naktī braukt droši.
Pagāšgad pārbaudītie ceļi- Ceļš no Grenctāles robežpunkta līdz Viļņai; no Biržiem līdz pat Zarasai. Tikko kā pārbrauc robežu uz Latviju, tā var sajust bedres, ceļa ielāpus un "viļņus" asfaltā....
tiem, kas saka - "pofig uz kuru pusi strīpas, tāpat skaidrs kā jābrauc"
vai tiešām nav saprotams, ka ar šādiem sīkiem štrunta pofig sākas Ieradums (ar lielo burtu), un tas jau ir tas bēdīgākais un tālāk vienā jaukā brīdī nospļausimies par kādu "ķieģeli" vai galvenā ceļa zīmi;
nu vai tiešām nepielec, ka šitie sīkumi ievieš idiotisku pofigisma ieradumu, kurš vispirms trāpa pašam pofig teicējam un tad nu šamais ir tik ārkārtīgi pārsteigts (kad redzam - jā tad tas paskats ir izcils) - kā tad tā līdz šim pofig, pofig un tagad bums sanāca - nu kā gan tā
Briti atbrauc uz Latviju, ierauga uz ielām šitās šausmas un... vakarā izrāda (parāda) savu "cieņu" pie Brīvības pieminekļa...
Loģiski, ka Latvijā ir sliktāk nekā Lietuvā, jo te ir divas sabiedrības - latvieši un krievi, kuri tomēr nespēj sadarboties un vienoties, šķeļot visu, ko iespējams, tādā veidā buksējot attīstību. Lietuvā lielākoties ir lietuvieši un tur viņi arī dara visu priekš sevis.
Un aunu mums arī netrūkst. Pašlaik cīnos ar Jelgavas pilsētsaimniecību par luksoforu darbību naktīs - uz galvenās ielas pieci braucēji un visi kā lohi stāv pie sarkanajiem. Drošības labad. Ja tie auni vienreiz saprastu, ka luksofors ir domāts satiksmes plūsmas organizēšanai un, ka auni, kuri nemāk atpazīt ceļa zīmi naktī - DOD CEĻU, AUN, ir jāņem nost no trases uz mūžu.
Tas pats skolās. Vieni netiek līdzi - viss, neturpina jauno vielu un buksē visus pārējos, lai gan priekš tā ir pēcstundas un privātskolotāji.
Par valsts un pašvaldību algošanu nerunāšu - vienalga cik izdari, maksā par atsēdēto laiku. Ne visi, bet tomēr daļa tādu ir - sēž netā un čatojās, saņemot algu no nodokļu maksātāju naudas.
Nav pietiekamas dinamikas, lai turētu attīstības tempus, tāpēc dzīvojam tā, kā dzīvojam.
Varbūt nolīgt vergturus? Pa vienam uz katriem 10 latviešiem. :D
tās tilta zīmes ir PR akcija
tik nesaprotu par tiltu vai pret tiltu :D
Magistrs [?] 20.02.2008 15:40
Un kuri tad būtu tie LT labie ceļi? Tie daži padomju laikā būvētie "bāņi"?
Cauri kādiem LT nostūriem tu esi braucis, hvz. Cik sanācis pabraukāt pa man tuvo žemaitiju - klaipēda, palanga, kretinga, neringa - visur normālas šosejas, sliktākajā gadījumā pieklājīgi salāpītas - to nesen nokonstatēju braucot pa klaipēdas - liepājas šoseju, kur mans šrots pat pasāka kratīties - gan jau ka leiši drīzumā tur lies jaunu asfaltu :D Bedres pieredzētas vienīgi nobraucot no asfalta - piemēram, braucot uz vienu šrotu, radinieks savam C5 [oooo] uz jauki bedraina grantēta celiņa divas reizes noskrāpēja apakšu :D Kamēr atliek šķērsot robežu latvijas virzienā, kad jau sāk smagi klabēt piekare, sastopoties ar interesantām bedrēm :)
2 Archijs2
Par to ka lietuvieši visu dar priekš sevis to tu pareizi pateici.... katrs par sevīm.... bet ceļi šiem ir sakoptāki tādēļ - ka ceļu politika eksistē.... nevis naudas kāšanas sistēma...
Secinājums no jūsu visu komentāriem: Latvijas ceļi pilnīgi pakaļā un nekam nederīgi, bet... satksmes ministrs ir miļjonārs???!!!???
njaa... LV ir iespēju zeme.... Dienvidu tilts būs gadsimta būve , tāmē laikam ir iekļauts bezmaksas Bon Jovi, Madonna un Robbie Williams koncerts uz atklkāšanu , kā arī kārtīgs salūts
Parasti kad ir nācies atgriesties Latvijā no garāka brauciena pa Eiropu ir grūti pierasti pie mūsu "tīrajām", "spožajām" ceļa zīmēm , tumsā vispār murgs ... vismaz prieks par "Bauskas" ceļu tas ir vienīgais, kas mazliet ir līmeni, bet arī ne vienmēr... Polijā braucot bieži redzu brigādes, kas aktīvi tīra ceļa zīmes , civiļizacija.....
JOO, izbrauc pa Saulkrastu apvedceļu. Vot tas ir vienīgais līmenī esošais :)
Veči, ir jāliek kopā galvas un jācīnās ar tiem diedelniekiem!
Varbūt, ja saņemšos, salikšu kopā materiālu par ņemšanos ar Jelgavas "Pilsētsaimniecību" par luksoforu darbību un savu viedokli par šīm lietām un publicēšu šeit.
Mēs katrs esam nodokļu maksātāju (un ne mazas summas), tāpēc arī pašiem autovadītājiem ir jābūt tiesībām paust savu viedokli nevis baudīt dažādu speciālistu satisksmes pakārtošanu visādu debīliķu izlēcieniem, kuru rezultātā notiek avārijas, jo tiem debīlajiem cilvēkiem kaut vai betona sienu liec - arī to nonesīs un kādu paķers līdzi.
Attīstība var notikt tad, ja stiprie velk līdzi vājos, nevis, ja vājie rauj atpakaļ stipros.
tiem "apdaavinaatiem" ar praatu ljautinjiem, kas NEREDZ probleemu, daargie, pabraukaajiet par civilzeetaam rietumeiropas valstiim un paveerojiet kaada tur ir darba kultuura un kaa tur ruupeejas par satiksmes droshiibu celju remontu laikaa (un ne tikai, protams), tur katrs autovadiitaajs vismaz juut kur un ar kaadu atbildiibas sajuutu vinja samaksaatais nodokliits tiek izteereets. Pie mums, savukaart, uztaisa kujs zina ko uz celja, saliek kuj zin kaadas ziimes un visiem pokujs, jo nav jau tik traki ka nevareetu izbraukt... Jaa, nav traki, un gandriiz jebkursh autovadiitaajs arii bez ziimju paliidziibas sho miskasti var izbraukt, bet rodas jautaajums - kaapeec es maksaaju shajaa valstii nodokljus un nebuut ne tos mazaakos visaa EU, lai pa manu naudu visaadi pedddarasti taisiitu uz celja visaadus kretiinismus un neviena atildiiga amatpersona nepakustinaatu savu tuklo pakaljinju lai kaut ko dariit lietas labaa, nemaz nerunaajot par desmitiem ljimonu nozagshanu, padirshanu un izsaimniekoshanu ???
Shaadaa te veidaa kaa tas atteelots fotograafijas shii valsts kaarteejo reizi paraada savu attieksmi pret saviem pilsonjiem un iedziivotaajiem, konkreetajaa gadiijumaa - pret autovadiitaajiem...
Atbildiigaam amatpersonaam sen vajadzeejaa riikoties, bet taa kaa muusu valstelee atbildiigaas amatpersonas ir bezatbildiigas un zagliigas vieniibas, tad jau naivi ir cereet, ka kaads vareetu sakaartot sasaapeejushos jautaajumus - katra atbildiiga persona savaa sfeeraa... Bet Latvijaa taa ir utpoija, jo 90% ljautinju kas tiek amatos, neiet tur lai straadaatu un godpraatiigi pildiitu savus pienaakumus... saaakot ar parastiem chinovnjikiem, beidzot ar taadiem fruktiem kaa janita un shtrams.
par konkreeto situaaciju runaajot,
ja RD sat.dep., CSDD , arii CP u.c. taa saucamaas "varas instituucijas" nespeej nodroshinaat pienaaciigu kaartiibu un kontroli, tad vismaz shajaa gadiijumaa misters Riigas "meeris" Birks vareetu izraadiit lielaaku iniciatiivu un kaut vai populistiski motiivu vadiits sakaartot sho jautaajumu "savaa" pilseetaa.
hhhu, viss, eju dzert kafiju.
ES NEATBALSTU POFIGISMU ! Šie paši cilvēki būvē tiltu pa kuru mēs brauksim. Kur ir garantija, ka tilts būs drošs . Ja viņi pret tādu nopietnu lietu kā satiksmes drošība izturas nolaidīgi ?
Da tur ir vismaz desmit apakšfirmas, kuras katra dara savu darbu. Betona lējējiem nav nekāda sakara ar ceļa zīmēm.
Juglā vēl labāk, tur pirmdienas rītā izskatījās, ka lampiņas mirgo tikai tām zīmēm, kas guļ zemē, stāvošās vairāk izskatījās pēc dubļu klātiem zemē iespraustiem dēļiem...
--------------------------------------------------------------------------------
252254. viesis 21.02.2008 12:03
Šitas vēl nesēž!??
par 60.000ls es varētu nomazgāt.. kopējo tāmi tas tāpat būtiski neizmainīs! :D
Šodien daļa, apmēram, desmit ceļa apzīmējumi bija ap plkst. 16.00 tīri... taču 90 procenti palika nemqazgātas, netītas un bojātas...
Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk
Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk
Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk
Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk
Nekā nesaprotu, ko ar šīm bildēm gribēja pateikt :)