Ceturtdien, 21. februārī Liepājā svinīgi atklāja rekonstruēto ostas pievedceļu, kura būvniecībā ieguldīti vairāk nekā pieci miljoni eiro.
Lielāko daļu – 74,42% – no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām finansē Eiropas Savienības Kohēzijas fonds.Ir izbūvēts Ziemeļu parks (trīs ceļi ar kopējo garumu 2,15 km), kā arī Ziemeļu un Rietumu parka savienojošais dzelzceļš (kopējais garums – 2,4km). Uzbūvētas arī dienesta un tehniskās ēkas, apkalpojošais autoceļš, sakaru un signalizācijas ierīces, veikta elektroapgādes, kanalizācijas un ūdensapgādes izbūve un montāža un citi ar teritorijas labiekārtošanu saistītie darbi. Izbūvētais dzelzceļš savieno blakus Karaostai esošo dzelzceļu ar ostas teritorijā esošajām dzelzceļa līnijām.
Būvdarbus par kopējo summu 5476798,00 (bez PVN) eiro veica būvfirma „BMGS‑Transceltnieks”, savukārt būvniecības uzraudzību nodrošināja pilnsabiedrība „EPKB‑Latvija”. Būvniecības uzraudzības līguma summa bija 159985,00 eiro bez PVN.
Būvdarbi sākti 2007.gada sākumā.
Liepājas osta ir Trans-Eiropas tīkla infrastruktūras objekts un būtisks Austrumu – Rietumu transporta koridora satiksmes mezgls.
Svinīgajā atklāšanā piedalījās Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks, Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks Gundars Krieviņš, Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktore Māra Tapiņa un citi.
nožēlojama summa. var redzēt, ka liepājnieki neprot būt tādi taukmūļi kā rīdzinieki. brauciet pieredzes apmaiņā pie Šlosera...