Jaunais Renault Laguna GT – stila un jaudas apvienojums 7

 
27.februāris 2008 11:43

Jaunā Renault Laguna GT var lepoties ne tikai ar tās galvenajām priekšrocībām – Active Drive šasiju un visu riteņu stūrēšanu (4WS), bet arī ar stilīgu un sportisku dizainu.

Renault Laguna GT pieejama ar 2.0 dCi 180 zs dīzeļdzinēju vai 2.0 turbo 205 zs benzīna dzinēju, kuri nodrošina maksimālu braukšanas baudu, kāda raksturīga sporta klases auto. Šajā auto apvienota kvalitāte, jauda un drošība.



Izstrādājot Laguna GT, papildu uzmanību inženieri pievērsuši drošības jautājumiem – gan aktīvās, gan pasīvās. Šim auto piemīt pārsteidzošas manevrēšanas un vadāmības spējas, un nepārspētu stūrēšanas precizitāti tāpēc ar šo auto ir ērti pārvietoties gan pilsētas ielās, gan uz lielceļiem. Taču, neskatoties uz auto daudzajām priekšrocībām, tas pieejams par gana demokrātisku cenu. Turklāt šim auto tiek piešķirta trīs gadu vai 150 000 km nobraukuma garantija.

Pārdomāts dizains

Jaunās Renault Laguna GT dizains veidots tā, lai tas būtu gan sportisks, gan elegants vienlaikus. Auto ārējā dizainā izmantotās plūstošās un vijīgās līnijas raksturo eleganci, kas papildināta ar vairākiem sportiskiem elementiem. Laguna GT aprīkota ar 18 collu Bridgestone Potenza riepām, kas veidotas līdzīgi tām, kuras izmanto F1 braucēji. Bremžu sistēma ir vienlīdz iespaidīga – auto aprīkots ar 320mm bremžu diskiem priekšā un 300mm aizmugurē, kas nodrošina lielu bremzēšanas spēku. Arī salona dizains veidots, apvienojot sportiskumu, eleganci un kvalitāti. Auto aprīkots ar alumīnija pedāļiem, sporta ātrumpārslēgu, tumšu kokogles krāsas ādas polsterējumu un sportisku stūri. Sevišķa uzmanība pievērsta izmantoto materiālu kvalitātei.

3 gadu vai 150 000 km nobraukuma garantija


Renault Laguna GT pieejama gan kā hetčbeks, gan universālis, kuri aprīkoti ar dīzeļa vai benzīna dzinējiem: 2.0 dCi dīzeļdzinējs, kura maksimālā jauda ir 180 zs jeb 131 kW pie 3750 apgr./min. un maksimālais griezes moments 400Nm pieejams jau pie 2000 apgr./min., kā arī 2.0 1.6V benzīna dzinējs, kura maksimālā jauda ir 205 zs jeb 150 kW pie 5000 apgr./min. un maksimālais griezes miments 300Nm pie 3000 apgr./min. Šis dzinējs ir speciāli piemērots Renault Laguna GT, un tā pamatā ir Megane RS versijā izmantotais sporta dzinējs.

Plānots, ka Renault Laguna GT, kuras oficiālā atklāšana paredzēta 2008.gada Ženēvas motoršovā, pārdošanā varētu nonākt pavasara vidū.
 
Visi komentāri
 
253113. viesis 27.februāris 2008 12:09
0 0 Atbildēt

tehniskie raksturojumi taa neko :)

253117. viesis 27.februāris 2008 12:24
0 0 Atbildēt

Pfff, dzinēja jaudas cipars nebūt nenodrošina "braukšanas baudu, kāda raksturīga sporta klases auto"...

253132. viesis 27.februāris 2008 15:04
0 0 Atbildēt

..sporta kases auto he he he he

253136. viesis 27.februāris 2008 15:17
0 0 Atbildēt

Būs klarksonam ko pēc 10 gadiem sasist :D

253138. viesis 27.februāris 2008 15:32
0 0 Atbildēt

Kaut kā nemācās tie redaktori vai PR speciālisti, es jau nokomentēju apollo rakstu!

Vai tiešām šim reno būs visi riteņi stūrējami???

citēju "... visu riteņu stūrēšanu (4WS)..."

253139. viesis 27.februāris 2008 15:32
0 0 Atbildēt

Būtu jau labi, ja auto izturībā būtu kāds progress. Līdz šim reno mašinām ar tehnisko izturību mūsu klimata apstākļos klājies pagrūti. Viens mans kolēģis brauc jau 6 gadu ar iepriekšējo lagunu - nobraukums knapi 100 000km ,bet,tehnisko atteikumu skaits strauji pieaug, otreizējās realizacijas iespēja minimāla un par niecīgu cenu.

253172. viesis 28.februāris 2008 9:58
0 0 Atbildēt

Man ir Honda Prelude ar 4WS (un iepriekšējā arī bija), tā ir cool manta, ja normāli realizēta. Blin, moška gribu šito reno. Visma pabraukaaties.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti