GM un Fiat gatavojas pirkt BMW dzinējus 6

29.februāris 2008 12:13

Kompānija BMW pašreiz risina pārrunas ar kompānijām General Motors un Fiat par Bavāriešu dzinēju un transmisiju piegādes noteikumiem, vēsta Reuters.

Vienošanās starp kompānijām varētu tikt parakstīta jau šodien. Tāpat arī zināms, ka BMW gatavojas ciešāk sadarboties ar kompāniju Mercedes-Benz piegādājot spēka agregātus.
 
Visi komentāri
 
253305. viesis 29.februāris 2008 12:33
0 0 Atbildēt

laikām noklūse arī to, ka iekš BMW liks mazos FIAT dzinējus... ;) :D

PS. līdzjūtības SZ...

253308. viesis 29.februāris 2008 12:51
0 0 Atbildēt

un priekš bmw mazos dzinējus ražo PSA

253335. viesis 29.februāris 2008 16:54
0 0 Atbildēt

Jā lētākus auto pirkt visiem gribas, bet kad BMW ieliek PSA dīzeļus visi sāk raudāt, tas nekas ka paši varbūt brauc ar vēl sūdīgākiem globalizācijas "piemēriem".

253343. viesis 29.februāris 2008 18:25
0 0 Atbildēt

Pilnīgā d.... viss, aizvēra alfa romeo dzinēju rūpnīcu, sāka likt opeļu dzinējus , saprata , ka tie ir slikti, tagad sāks likt BMW.

253355. viesis 29.februāris 2008 21:42
0 0 Atbildēt

GM var piegādāt (dot) lielos dzinējus, FIAT mazos dīzeļus (kas starp citu ir ļoti labi), no BMW var dabūt labāko no "vidus" dzinējiem. Ideāli :)

253390. viesis 1.marts 2008 22:25
0 0 Atbildēt

Zinot drusku virtuvi, nebrīnītos, ka pirmais solis bija no BMW puses. BMW jau ir veiksmīga kooperācija ar PSA mazo 1.6 motoru ražošanā.

BMW pašreiz ir vieni no pasaules līderiem labu motoru taisīšanā, bet uztaisīt labu motoru ar katru gadu maksā arvien vairāk un ilgtermiņā vinnētājs (konkurētspējīgākais) ir tas, kurš ražo lielos apjomos.

BMW kā premium brendam ir faktiski neiespējami kļūt par baigi lielo masveida ražotāju - jo tad tas jau vairs nebūtu premium. Tāpēc viens no risinājumiem ir pārdot (vai ražot kopīgi) "vidējos" un "mazos" motorus kompānijām, kas faktiski nekonkurē ar BMW - GM, Fiat, PSA (Peugeot - Citroen).

Otrs veids ir nopirkt vēl kādu brendu, kam ir līdzīga modeļu līnija (un attiecīgi pieprasījums pēc līdzīgiem motoriem). bet tas jau ir daudz problemātiskāk. Piem. BMW izvērtē Volvo pirkšanu no Ford. Volvo jau it kā ir laba izvēle - tiešā konkurence ar BMW minimāla (pavisam cita auditorija). Bet ir visādas problēmas - BMW visas galvenās platformas ir pakaļpiedziņas, bet Volvo priekšpiedziņas un tur neko neizdarīsi (Volvo klientus uz pakaļpiedziņu nepārsēdināsi).

ja nebūtu VW, kurš visai veiksmīgi un inovatīvi izmanto savas platformas un citu aprīkojumu, tad, iespējams, BMW tik ļoti neiespringtu

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pēdējie 400 Volkswagen Touareg V8 dīzeļi

Volkswagen atvadās no Touareg V8 dīzeļversijas ar 400 pēdējiem V8 Last Edition eksemplāriem. Lasīt vairāk

 

Taksometru biznesā joprojām valda haoss (+ VIDEO)

Jau vairākus gadus notiek mēģinājumi apkarot taksometru nozares pelēko zonu, piemēram, mainot nodokļu maksāšanas kārtību, ieviešot sociālās apdrošināšanas iemaksu avansu. Bet – cik veiksmīgi izmaiņas vedušas nozari ārā no ēnas? Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Landrover Discovery Sport "gardāks" par Evoque? (+VIDEO)

Lētākā ieejas biļete britu apvidus automašīnu Land Rover pasaulē agrāk saucās Freelander. Taču pirms pieciem gadiem Land Rover nolēma aizstāt Freelander ar pavisam citu modeli un nosaukt to par Discovery Sport. Lasīt vairāk

 

Iet bojā, mēģinot apdzīt (+ VIDEO) 59

Vieglās automašīnas vadītājs parāda pagriezienu un uzsāk apdzīšanas manevru, taču mirkli vēlāk to pašu uzsāk arī kravinieka šoferis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti