«Renault» jaunumi Ženēvas motoršovā 2008 6

 
11.marts 2008 9:39

Šogad Ženēvas motoršovā 2008 Renault pirmoreiz plašākai publikai prezentēs gan vairākus jaunus un ilgi gaidītus auto modeļus, gan demonstrēs tehnoloģijas.

Megane Coupe Concept

Renault izvēlējies Ženēvas motoršovu 2008, lai pirmoreiz plašākai publikai prezentētu Megane Coupe Concept. Līdzīgi jaunajai Laguna šis auto veidots ar dinamiskāku dizainu un sportiskāks kā līdzšinējie Renault modeļi.



Šī auto mērķauditorija ir tie braucēji, kam svarīgs ir komforts un individualitāte. Renault Megane Coupe Concept simbolizē Renault priekšstatu par to, kādai jābūt sportiskai kupejai. Sevišķa uzmanība pievērsta dizainam – gan ārējam, gan salona. Šis auto, kas veidots līdzīga Laguna Coupe Concept, parāda Renault vēlmi iekarot jaunu mērķauditoriju, radot idejiski jaunus auto.

Koleos – pirmais Renault 4x4 apvidus auto

Renault radītais 4X4 apvidus auto, kas veidots tā, lai būtu ērts braukšanai gan pilsētā, gan ārpus tās. Renault Koleos ir Renault un Nissan sadarbības produkts, un tas tiks ražots Renault Samsung Motors rūpnīcā Korejā. Renault pārstāvji uzsver, ka Koleos ir ievērojams solis kompānijas kopējā attīstībā. Radot jauno apvidus auto Koleos, Renault izvirzījuši priekšnosacījumus, ka tam jābūt ērtam, viegli lietojamam, drošam un jānodrošina maksimāla braukšanas bauda. Renault Koleos izmēri (garums ir 4,52m, platums – 1,85m) šo auto padara ērtu ne tikai braukšanai pa lauku ceļiem, bet arī pilsētas ielās.



Ārējais dizains veidots tā, lai tas būtu elegants, robusts un izturīgs. Arī Koleos, līdzīgi citiem Renault modeļiem, ir aprīkots ar Renault jau ierastajām drošības konstrukcijām un sistēmām (piemēram, ABS, EPS, vairāki drošības spilveni utt.), ko papildina modernākie un jaunākie tehnoloģiskie risinājumi šajā jomā.  Automašīna aprīkota ar modernāko 4x4-i atslēdzamu automātisku pilnpiedziņas sistēmu – vadītājs var ar pārslēga palīdzību izvēlēties kādu no režīmiem – priekšpiedziņu, automātisku pilnpiedziņu vai pastāvīgu pilnpiedziņu. Bez tam Koleos ir aprīkots arī ar modernākajām 4x4 automašīnu palīgsistēmām, tādām, kā „Hill-Start-Assist” – tā palīdz uzsākt braukšanu pret kalnu, novēršot automašīnas ripošanu atpakaļ un „Hill-Descent-Control” – tā palīdz uzturēt nemainīgu ātrumu (7km/h) braucot lejup pa kalnu, tajā skaitā arī atpakaļgaitā. Jaunais Renault Koleos būs pieejams gan ar dīzeļa, gan benzīna dzinējiem.

Renault Laguna GT

Jaunā Renault Laguna GT var lepoties ne tikai ar tās galvenajām priekšrocībām – Active Drive šasiju un visu riteņu stūrēšanu (4WS), bet arī ar stilīgu un sportisku dizainu. Renault Laguna GT pieejama ar 2.0 dCi 180 zs dīzeļdzinēju vai 2.0 turbo 205 zs benzīna dzinēju, kuri nodrošina maksimālu braukšanas baudu, kāda raksturīga sporta klases auto.



Šajā auto apvienota kvalitāte, jauda un drošība. Izstrādājot Laguna GT, papildu uzmanību inženieri pievērsuši drošības jautājumiem – gan aktīvās, gan pasīvās. Šim auto piemīt pārsteidzošas manevrēšanas un vadāmības spējas, un nepārspētu stūrēšanas precizitāti tāpēc ar šo auto ir ērti pārvietoties gan pilsētas ielās, gan uz lielceļiem. Taču, neskatoties uz auto daudzajām priekšrocībām, tas pieejams par gana demokrātisku cenu. Turklāt šim auto tiek piešķirta trīs gadu vai 150 000 km nobraukuma garantija.

Twingo Renault Sport jeb jaunais, jaudīgais Twingo RS

Twingo RS ir vien no Renault radītajiem sporta auto. Šis auto veidots tā, lai nodrošinātu maksimālu braukšanas baudu, jaudu un vienlaikus būtu ļoti drošs.



Twingo RS aprīkots ar 1.6 16V benzīna dzinēju, ko izstrādājuši Renault Sport Technologies. Šī dzinēja maksimālā jauda ir 133zs (98kW) pie griezes momenta 6 750 apgr./min.

Renault sporta klase

Twingo Renault Sport, Clio Renault Sport un Megane Renault Sport – modeļi, kas apliecina Renault prasmi radīt augstas klases sporta automobiļus. Šie modeļu izstrādē līdzdarbojušies zinošākie inženieri un eksperti. Jāatzīmē, ka šo modeļu izstrādē ņemta vērā arī Renault pieredze lielajā motosportā – Formula 1 sacensību seriālā.

World Series by Renault

World Series by Renault – šādu pasākumu organizēšanu, kuru laikā skatītājiem iespējams vērot F1 formulu demonstrējumus un tikties ar Renault F1 komandas pārstāvjiem, Renault organizē jau kopš 2005.gada. Līdz šim teju divi miljoni skatītāju ir apmeklējuši šos pasākumus.

ING Renault F1 komanda un jaunais R28

Renault F1 komanda 2008.gadā startēs ne tikai jaunā sastāvā – tās piloti būs jau kādreiz Renault komandā startējušais divkārtējais pasaules čempions Fernando Alonso un Nelsons Pikē juniors, bet arī uzlabotu formulu – jauno Renault F1 R28, kuras oficiālā atklāšana notika šā gada sākumā Parīzē.



Izstrādājot jauno Renault R28, tika mainīta dizaina koncepcija ar mērķi formulu padarīt aerodinamiskāku un vieglāk manevrējamu. Komandas tehniskais direktors Bobs Bells (Bob Bell) norādījis, ka R28 veidots pēc augstākajiem standartiem, pamatojoties uz rūpīgu R27 snieguma analīzi 2007.gada sezonā. Jaunā Renault R28 ir izstrādāta līdz visniecīgākajam sīkumam, tāpēc Renault inženieri pamatoti cer uz augstiem komandas panākumiem 2008.gada sezonā.

Renault ievēro augstākos drošības standartus

Neatkarīgās organizācijas EuroNCAP decembra pasīvās drošības testos jaunā Renault Laguna ieguva augstāko novērtējumu – 5 zvaigznes, un tas ļāva Renault kļūt par vienīgo autoražotāju pasaulē, kura modeļiem augstākais novērtējums EuroNCAP drošības testos piešķirts deviņas reizes. Drošības sistēmas, ar ko aprīkoti Renault modeļi, ir radītas, apmatojoties uz reālās dzīves gadījumu analīzi, radot pielāgotus risinājumus. Praktiski Renault drošības sistēmas demonstrējumi būs vērojami arī Ženēvas motoršovā 2008.

Vides aizsardzība – Renault stratēģijas pamatā

Renault Commitment 2009 plānā kā viena no darbības pamatstratēģijām tika izvirzīta videi draudzīgāku automobiļu ražošana, samazinot CO2 emisiju izplūdes gāzēs, izveidojot „biodegvielas” automobiļu līniju un izstrādājot alternatīvas tehnoloģijas. Izstrādājot jaunus modeļus, Renault izveido arī versijas, kuras pilnībā atbilst eco2 plānam. Turklāt šā gada janvārī Renault-Nissan Alianse ir uzsākusi darbu pie elektromobīļu projekta izstrādes. Līdztekus tiek realizēti arī citi projekti, kas darbojas vides aizsardzības jomā.
 
Visi komentāri
 
254112. viesis 11.marts 2008 10:13
0 0 Atbildēt

"Šī dzinēja maksimālā jauda ir 133zs (98kW) pie griezes momenta 6 750 apgr./min."

Kārtējais šedevrs

254116. viesis 11.marts 2008 10:43
0 0 Atbildēt

Bildes jau smukas... :)

254123. viesis 11.marts 2008 11:26
0 0 Atbildēt

pie tā griezes momenta jau izskatās, ka iauto nav vainīgs....

kautkur ir labi PR spečuki

auto.apollo.lv/articleVersion/show/id/4834

254145. viesis 11.marts 2008 20:33
0 0 Atbildēt

Koelos, vai tad citiem jau nebija mācība ar Kalos???? :D

254189. viesis 12.marts 2008 16:35
0 0 Atbildēt

"pirmais apvidus".... (1) ja "apvidus" ir rindu mājas pagalms, tad ir Ok, (2) a kas bija RX4, ko ražoja nebūt ne aizvēsturē, bet 1999-2004 gadā...?

Redaktors 12.marts 2008 16:45
0 0 Atbildēt

RX4 bija tikai modifikācija, bet šis ir atsevišķs modelis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti