DACIA pārdošanas apjomi palielinājušies par 17,2% 8

 
13.marts 2008 0:00

Pirmoreiz Dacia Logan tirgū parādījās pirms četriem gadiem, kuru laikā palielinājies ne tikai klientu skaits, bet arī piedāvāto modeļu klāsts. Šobrīd Dacia piedāvā piecus modeļus – Dacia Logan (sedans), Dacia Logan MCV (universālis), Dacia Sandero (hetčbeks), kas pārdošanā parādīsies tuvākajā laikā, kā arī divus komercauto – Dacia Logan Van un Dacia Pick-up.

Dacia grupa turpina strauju izaugsmi – 2007.gadā pārdošanas apjomi pasaulē palielinājušies par 17,2%, kamēr Rietumeiropā, pateicoties Dacia Logan MCV panākumiem, par 67,9%.
Latvijā 2007.gadā pārdotas 282 Dacia automašīnas, un, salīdzinot ar 2006.gadu, tas ir par 31% vairāk.

Dacia galvenās priekšrocības ir praktiskums un demokrātiskā cena. Uzņēmuma vadība uzsver, ka šie auto paredzēti cilvēkiem, kas vēlas savā īpašumā iegūt praktisku un uzticamu auto par saprātīgu cenu. Vadība norāda, ka 2008.gads būs Dacia pārmaiņu un izaugsmes gads. Kā vienu no jauninājumiem var minēt Dacia Sandero parādīšanos pārdošanā jau tuvākajā laikā, turklāt Ženēvas motoršovā 2008 Dacia prezentēs arī uzņēmuma jauno logotipu…

Logan „recepte” darbojas visur

Kopš pirmā modeļa Dacia Logan nonākšanas tirgū 2004.gadā palielinājies ne tikai Dacia klientu skaits, bet arī piedāvāto modeļu klāsts. Pārdošanas apjoms pieaudzis vairāk kā trīs reizes no 68 738 vienībām 2003.gadā līdz 230 164 vienībām 2007.gadā.

Šobrīd Dacia pieejams 51 pasaules valstī. Šajā pavasarī plānota Dacia ienākšana Portugāles tirgū un pēc tam arī Skandināvijas valstīs. Straujāko izaugsmi Dacia piedzīvoja pērn Rietumeiropā, kur pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2006.gadu, palielinājies par 67,9%, kas sastāda 79 740 vienības.

Ļoti straujš pārdošanas apjoma pieaugums tika novērots arī atsevišķās valstīs, piemēram, Vācijā tas palielinājies par 174,8%, sasniedzot 17 517 pārdoto vienību, bet Francijā – par 73,9%, kur pārdoti 32 684 Dacia auto. Jāatzīmē, ka Francijā Dacia atzīta par devīto pieprasītāko zīmolu, neskatoties uz to, ka tirgū tā parādījusies tikai pirms trim gadiem. Strauji pārdošanas apjoms pieaudzis arī Ukrainā – par 58%, sasniedzot 9 350 vienības.

2007.gadā ar 102 000 pārdoto vienību Dacia saglabāja līderpozīcijas „mājas tirgū” Rumānijā. Izcilus rezultātus Dacia uzrādījusi arī Marokā, kur tā ieņem otro vietu pārdotāko auto sarakstā tūlīt pēc Renault.

Panākumu atslēga – pārdomāta biznesa stratēģija

Dacia pārstāvji uzsver, ka uzņēmuma panākumu atslēga ir pārdomāta biznesa stratēģija – jebkura jauna modeļa radīšana un ieviešana tiek rūpīgi pārdomāta no klienta skatu punkta. Noteikti jāatzīmē arī pārdošanas tīkls, kam tiek pievērsta liela uzmanība – Rietumeiropā Dacia modeļus tirgo vairāk kā 1100 dīleri.

Dacia automobiļu galvenā ražotne ir Pitesti rūpnīca Rumānijā, kas pavisam nesen palielinājusi ražošanas jaudu līdz 350 000 auto vienībām jeb 60 auto stundā. Dacia tiek ražoti arī Marokā, kur 2010.gadā plānots atvērt vēl vienu rūpnīcu.


 
Visi komentāri
 
254229. viesis 13.marts 2008 9:28
0 0 Atbildēt

he hee, Daciite iekabinaaja Veho centram ar citorniem!!!! :))))

254231. viesis 13.marts 2008 9:31
0 0 Atbildēt

Kuraa vietaa?? Ja nu vieniigi ar normaalaaku servisu un neuzskruuveetaam cenaam remontdarbiem, Veho jau neko nedara, ja remontdarbu taame nepaarsniedz 1k, ja nepaarsniedz, tad uztaamee, lai buutu...

254259. viesis 13.marts 2008 11:55
0 0 Atbildēt

Vēl jau Krievija nav pieskaitīta(tur gan zem Renault nosaukuma un laikam tikai iekšējam tirgum).

254277. viesis 13.marts 2008 15:52
0 0 Atbildēt

Runas par tiem braucamajiem ir samērā šausmīgas. Bet realitāte, kā izskatās, nemaz tik tumša nav. Vienam manam skolas biedram, kurš jau ilgāku laiku saimnieko Ērgļu pusē, arī jau pāris gadu ir tā Dacia. Ar piekabi. Kā jau laukos - izmantota tiek diezgan agresīvi un daudz (kravu vešana uz tirgiem) + vēl lauku ceļa apstākļi. Iepriekš 88.gada passāts variants to slodzi nav izturējis pat 2 gadus - pārvērties šrotā fiksi vien.

Bet, kad paziņa atbrauc vasarās pie manis ciemos uz Jūrmalu - puteklīti neatradīsi uz viņa auto. Pedants. Šobrīd viņš jau ar "dacīti" nobraucis ap 80 000 km, un nekādām teh. problemām nav vēl saskāries. Viss esot OK - tikai eļļu maiņa un apkopes. Kā var secināt - tas auto nemaz tik slikts nav. Pie mums - vairumam 20 gadīgo bembju un meršu faniem jebkurš jaunais auto būs slikts.

254285. viesis 13.marts 2008 16:46
0 0 Atbildēt

Īstenībā, viss atkarīgs no maka biezuma, komforta aprīkojuma, praktiskajām vajadzībām un vnk brauktprieka.

254300. viesis 13.marts 2008 20:16
0 0 Atbildēt

Nu daļa Alviksas takšu jau kādu ir Dacia's un cik sanācis tādās braukt, tad braukšana joprojām ir klusa un komfortabla un daudzām uz spidometra jau ir 150Kkm.

254310. viesis 13.marts 2008 21:53
0 0 Atbildēt

Tiešām, NE VĀRDA par dižo krievzemi kurā Dacia tiek ražota ar Renault emblēmu, savādi:)) Un kas attiecas uz "iekšējo tirgu" - krievijā ražotajām Daciām piekare ir pat pastiprināta un adaptēta bedrainajiem "dižvalsts" lielceļiem, nu, varbūt vienīgi salikšanas kvalitāte, sevišķi mēneša beigās, var iegadīties apšaubāma:)) Bet ja tā padomā, kādi tik no autotirgus līderiem ik pa brīdim neatsauc veselas partijas savu "inženieru kļūdu".

Un ja rezultāts vienāds - kāpēc pārmaksāt?:))

254393. viesis 15.marts 2008 8:47
0 0 Atbildēt

nu nezinu, nezinu, tomēr vajag pielikt centību,lai kko nesmuku izveidot.. dačuks no pakaļpuses ir dīvains... no citām pusēm arī. Tad jau labāk vecā mersī.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti