Šogad Audi Sport quattro atzīmē 25. gadadienu. 1983. gadā Audi Sport quattro izraisīja sensāciju kā visspēcīgākais sērijveida Vācijā ražotais automobilis.
Audi vēlējās saglabāt līderpozīcijas rallija sacīkstēs. Audi Sport quattro par pamatu tika ņemts leģendārais automobilis „Ur-quattro”, saīsināta tā garenbāze un izveidots dzinējs ar divām sadales vārpstām un četriem vārstiem katrā cilindrā. Lai ar šādu automobili varētu piedalīties B grupas rallijā, starptautiskie noteikumi paredzēja, ka jāsaražo vismaz 200 šādi auto. Kopumā tieši 214 vienības pameta rūpnīcu Ingolštatē, un tika pārdotas visā pasaulē par nedaudz mazāk kā 200 000 Vācijas markām katra. Ļoti ilgu laiku tas bija visdārgākais automobilis, ko Audi jebkad pārdevis. Bet pircējs ieguvums noteikti bija adekvāts.Transportlīdzeklis iemiesoja augstas veiktspējas tehnoloģijas. Kad tas 1983. gadā tika prezentēts Frankfurtes autoizstādē, 225 kW (306 ZS) Audi Sport quattro bija visspēcīgākais sērijveida Vācijā ražotais automobilis. Inženieriem bija izdevies aizpildīt nišu starp tīrasiņu sacīkšu automobili ar satriecošiem veiktspējas datiem un uzticamu automobili lietošanai uz lielceļiem.
Automobiļa sacīkšu versija guva labus panākumus rallija pasaules čempionātos 1984. un 1985. gadā, tomēr nepanāca tādu tehnisko izrāvienu, kā to bija cerējusi Audi komanda. Tajā laikā Audi Sport bija saražojuši 22 automobiļus, no kuriem šodien pastāv vairs tikai pieci. 2007. gada beigās Audi rūpnīcas tradīciju un vēstures departaments veiksmīgi atguva vienu no retajiem Audi Sport quattro B grupas ralliju automobiļiem. Joprojām pastāv aptuveni 140 no 214 saražotajiem Sport quattro automobiļiem. Šo transportlīdzekļu cena šobrīd ir gandrīz tik pat augsta kā to sākotnējā cena, iegādājoties jaunu Audi Sport quattro.
ehhh, kur tie gadi...