Degvielas ekonomija kļūst par galveno amerikāņu problēmu 20

 
25.marts 2008 9:37

Izvēloties sev jaunu automobili, amerikāņi vispirms sākuši pievērst uzmanību tā degvielas patēriņam. Pie šāda slēdziena nākusi Amerikas Automobiļu Asociācija (AAA).

Sešdesmit viens procents aptaujāto atzinuši, ka valdībai vajadzētu pieprasīt autoražotājiem uzlabot degvielas ekonomijas rādītājus vieglajiem auto, pikapiem un bezceļniekiem. Vēl 56% teikuši, ka vajadzētu ieguldīt vairāk līdzekļu alternatīvās degvielas transportlīdzekļu izstrādē.

Asociācijas analītiķi pieļauj, ka amerikāņu "interesēšanās" par ekonomiju pieaugusi sakarā ar degvielas cenu pieaugumu. Pētījumu rezultāti parāda, ka degvielas cenas sasniegušas pietiekamu līmeni, lai pircējiem mainītos ierastais priekšstats par auto iegādi un prioritātēm.
 
Visi komentāri
 
254699. viesis 25.marts 2008 10:02
0 0 Atbildēt

Nebūs vairs letiņiem vojāžeri un čeroki ar V8 :D

254704. viesis 25.marts 2008 10:15
0 0 Atbildēt

beidzot! varbūt tomēr cilvēcei ir iespēja izvairīties no peak oil šoka ...

254706. viesis 25.marts 2008 10:34
0 0 Atbildēt

Jau jau cenas sākušas iet pāri 0,40Ls/l mūsu mērvienībās...

Diezgan smieklīgi, salīdzinot ar mūsu cenām :)

254710. viesis 25.marts 2008 10:56
0 0 Atbildēt

Nabadziņi.Viņiem visu šo laiku bija pārliecība,ka tiesības uz lētu benzīnu ir ierakstītas konstitūcijā.

254713. viesis 25.marts 2008 11:08
0 0 Atbildēt

cūkas arābi!!! un vēl Bušu grib nomest!!! pasaules gals ir klāt!

254715. viesis 25.marts 2008 11:14
0 0 Atbildēt

jā, ja ne Bušs, tagad jeņkiem benzīns 10 latus litrā maksātu:D

254716. viesis 25.marts 2008 11:31
0 0 Atbildēt

Uggga [?] 25.03.2008 10:34

Jau jau cenas sākušas iet pāri 0,40Ls/l mūsu mērvienībās...

Diezgan smieklīgi, salīdzinot ar mūsu cenām

--------------------------------------------------------------------------------

patiesībā jau 2004 rietumu piekrastē bija virs 0.50Ls/l, austrumu piekrastē nedaudz lētāk ~0.45Ls/l

254723. viesis 25.marts 2008 12:33
0 0 Atbildēt

Cik zināms, amerikaāni ar savām superalgām šo problemu pārdzīvo daudz sāpigāk nekā latvieši ar salīdzinoši nelieliem ienākumiem. Atceros, vēl ziemsvētku pasākumā, viena amerikānu universitātes profesore žēli vaimanāja, ka augsto degvielas cenu dēļ Minesotā vairs nevarēšot ikdienā braukāt ar " savu iemīļoto navigatoru" ...

254724. viesis 25.marts 2008 12:37
0 0 Atbildēt

nafta tiek tirgota par dolāriem.

dolārs pret eiro krīt un mazina ietekmi uz degvielas cenām. amerikā dolārs nekur nekrīt un šiem ir jāmaksā arvien vairāk.

amerikā dzīvesveids ir tāds, ka bez auto nekur. un standarta eiropas autiņā tāds vidusmēra amerikānis nevar iespraukties.

254728. viesis 25.marts 2008 13:00
0 0 Atbildēt

jaaanis [?] 25.03.2008 11:31

1 US galons ~ 3,79l

1 USD = 0,45Ls

Galona cena (regular) 3/25/2008 no $3.042 Missouri līdz $3.624 California

Tas būtu no 0.36Ls līdz 0,43Ls

Cenas ņemtas no www.fuelgaugereport.com/sbsavg.asp

254730. viesis 25.marts 2008 13:09
0 0 Atbildēt

Jā,jaaanis,kad es pirms diviem gadiem(2005.g. beigās) biju tur,bendža vispār maksāja ~2.10-2,20$/galons(tas austrumu piekrastē),pagājšgad vasarā 2.80-3.10$/galonā.

254734. viesis 25.marts 2008 13:38
0 0 Atbildēt

Bet Irākā par 1$ var nopirkt 100 litrus benžas.

254735. viesis 25.marts 2008 13:52
0 0 Atbildēt

O,jā-un bagažniekā kanniņās uz LV atvest.

254742. viesis 25.marts 2008 14:40
0 0 Atbildēt

254734. viesis (RTU) 25.03.2008 13:38

Bet Irākā par 1$ var nopirkt 100 litrus benžas.

--------------------------------

Nu tas ir visai teoreetiski, taapat, kaa Iraanaa :-) Benzha ir baisi leeta, bet eksistee limits - Iraanaa, piemeeram, 5 litri dienaa :-) Iraakaa ir liidziigi un buutiibaa tur reaala benziina deficiits ir ne pa jokam, glaabj melnais tirgus, a tur jau ir cita cena ... Limitu nav vieniigi sabiedriskajam transportam, medikjiem, policijai un armijai...

254744. viesis 25.marts 2008 15:06
0 0 Atbildēt

Irākā un Irānā lēta ir nafta nevis benzīns.

Abās valstīs ir problēmas ar pārstrādes rūpniecību. Irāna ir trešais lielākais naftas eksportētājs, bet benzīnu tā IEVED!

254749. viesis 25.marts 2008 15:58
0 0 Atbildēt

Irākā un Irānā lēta ir nafta nevis benzīns.

Abās valstīs ir problēmas ar pārstrādes rūpniecību. Irāna ir trešais lielākais naftas eksportētājs, bet benzīnu tā IEVED!

---------------------------------

Par to arii es runaaju :-) Taapeec arii teoreetiski degviela ir leeta, bet dabaa gruuti ieraudziit :-)

254767. viesis 25.marts 2008 18:00
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, pēc pēdējiem pētījumiem lētākais benzīns laikam bija Venecuēlā (1,5s, ja nemaldos).

No mums tuvākais lētucis bija vienā no exPSRS Āzijas daļas republikām (kaut kādi 5s laikam). Bet tur bija kaut kādi ierobežojumi, ka iegādāties drīkst tikai vietējie un izvest nedrīkst. Kaut kā ta :)

254786. viesis 25.marts 2008 22:33
0 0 Atbildēt

tadejadi pedejais laiks rullet ar V8 6.5l vai lielakiem motorishiem bus pec tam ko berniem stastit :)

254793. viesis 26.marts 2008 3:12
0 0 Atbildēt

amerikaannu vietaa ieliekam latviesi-nu ko nu

261845. viesis 18.septembris 2008 18:20
0 0 Atbildēt

pie visa vainīgi ķīnieši un arī Indija nav bez vainas - cik šeihi izrauj ārā melno zeltu tā ar pieminēto palīdzību viss tiek nodedzināts bet par naftu vēl vajadzēs izkauties ne vienu reizi vien ... un jākaujās savlaicīgi kamēr RUSam un pārējiem kautkas vēl iekš to zemi ir atlicis !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti