Laists ražošanā 2006. gada pavasarī, Peugeot 207 mazāk nekā divu gadu laikā ir sasniedzis virsotni – saražotas miljons šī modeļa automašīnas.
Pārdots vairāk nekā 100 valstīs, Peugeot 207 komerciālajā ziņā ir guvis ievērojamus panākumus, 2007. gadā pārsniedzot savu realizācijas mērķi par vairāk nekā 20,000 vienībām, tādējādi saražojot līdz 521,000 automašīnām.Peugeot 207 ir B segmenta tirgus līderis Eiropā
Ar 444,000 reģistrētām automašīnām 2007. gadā Peugeot 207 ir kļuvis B segmenta tirgus līderis Eiropā. Šis segments, kas pārstāv gandrīz trešdaļu no visa Eiropas tirgus, ir viens no konkurences piesātinātākajiem, pārdošanā iekļaujot vairāk nekā 70 modeļus. Kupeju-kabrioletu tirgū 207 CC seko 206 CC pēdām, arī ierindojoties sava segmenta augšgalā ar gandrīz 45,000 pārdotām automašīnām 2007. gadā.Panākumi, kas balstās uz plašu modeļu klāstu
Mazāk nekā divos gados, Peugeot ir pārdevis visplašāko modeļu klāstu B tirgus segmentos, piedāvājot 207 modeli dažādās variācijās piemērotu ikviena vajadzībām,. Kopš 2006. gada aprīļa ir saražotas 7 dažādas 207 modeļa versijas: trīsdurvju un piecdurvju hečbeks, 207 CC, 207 RC, 207 SW, 207 SW Outdoor un 207 SW RC.Produkciju izplata no trijām Eiropas valstīm
Peugeot 207 ražo trijās Eiropas valstīs, katru dienu saražojot ap 2 500 automašīnu. Trīsdurvju un piecdurvju 207, 207 RC, 207 SW, 207 SW Outdoor un 207 SW RC ražo Poissy rūpnīcā Parīzes reģionā. Kopš 2006. gada Trnava rūpnīcā Slovākijā ražo trīsdurvju un piecdurvju 207, kā arī Madridē, kur vēl tiek radīti 207 CC modeļi.Auto, kas saņēmis jau vairākus atzinīgus apbalvojumus
Vairāku valstu mediji Peugeot 207 atzinuši par īpašu modeli, piemēram, “Gada auto 2007” tituls piešķirts Spānijā, “Auto Europa 2007” Itālijā un tituls par “Gada labāko importa auto” Japānā.2008. gadā 207 modeļu klāstu papildina vēl divi jaunpienācēji
No šī gada pavasara būs pieejams 207 CC Roland Garros. Šo speciālo izlaiduma modeli rotās Francijas atklātā tenisa turnīra “Peugeot Roland Garros” logo.Otrs jaunievedums - Peugeot 207 būs aprīkots ar jaunu 2-Tronic pārnesumkārbu ar 1,4 litru benzīna dzinēju, kas attīstīs līdz 90 zirgspēku jaudu. Šī robotizētā pusautomātiskā 5-pakāpju pārnesumkārba nodrošinās vieglu braukšanu visos apstākļos.
nezinu... kopš 207 izdomāja noķert 307 izmēros, īsti vairs šis auto nepatīk. Un būdams bijušais 307 īpašnieks, neticu es šo mazo modeļu tehnikai - un zinu, ka es ne vienīgais, kurš ir skeptisks par franču tehnikas izturību.