7. sērijas BMW visi riteņi būs stūrējami 21

 
17.aprīlis 2008 10:08

2009.gadā kompānija BMW sāks kā opciju 7.sērijas modeļiem piedāvāt vadības sistēmu, ar kuras palīdzību uz stūres pagriezienu reaģēs ne tikai priekšējie riteņi, bet aarī aizmugurējie, ziņo resurss LeftLane.

Pēc izdevuma domām, šāda opcija varētu būt pieprasīta reprezentatīvo auto cienītāju vidū. Vēl vairāk, šādas opcijas nav tiešajiem BMW konkurentiem kompānijai Audi un Mercedes-Benz.

Otra unikāla opcija, kas tiks piedāvāta 7.sērijas BMW, būs 8 pakāpju automātiskā transmisija.
 
Visi komentāri
 
255523. viesis 17.aprīlis 2008 10:10
0 0 Atbildēt

un katru varees pagriezt uz savu pusi...

255525. viesis 17.aprīlis 2008 10:21
0 0 Atbildēt

Visticamāk sistēma būs a-ļa oldschool japāņu 4WS variants, kas ļāva pakaļriteņiem piestūrēt līdz noteiktiem ātrumiem.

255526. viesis 17.aprīlis 2008 10:24
0 0 Atbildēt

Jaunajai Lagūnai arī tāda opcija ir! :D

255528. viesis 17.aprīlis 2008 10:29
0 0 Atbildēt

Manuprāt Septīto at meh kārbu vispār nepiedāvā. Un ja tā, tad būtu jāsaprot , ka stndartā būs 6 ātrumu automāts, un 8ā kā opcija? It kā ipašniekam pilnīgi vajadzētu būt po cik tur tie ātrumi ir 5 vai 8ņi. Un unikāli tas ar vairs nav, jo Lexusas jau kādu gadu vai divus šitas ir pārdošanā.

255530. viesis 17.aprīlis 2008 10:41
0 0 Atbildēt

Vecajam 406. arī bija tāda fīča, kas "nav nevienam no tiešajiem konkurentiem"... :D :D :D Ech, friču mārketings... ;)

255541. viesis 17.aprīlis 2008 11:47
0 0 Atbildēt

mosh BMW buus unikaals un arii rezerves riteni stuurees :D

255551. viesis 17.aprīlis 2008 12:34
0 0 Atbildēt

bet galvenais, ka jāņem, jo nav tiešajiem konkurentiem-Audi un MercedesBenz :D

255559. viesis 17.aprīlis 2008 13:07
0 0 Atbildēt

ech būtu vēl aprīkojuši ar kompresoru ( nē, nē ne jau turbīnu), 4 ratu piedziņu, mazliet piepacēluši, aizmugurē visus traktora sakabaes elementus, un būtu viens sakarīgs 4 vietīgs riteņtraktors :D:D:D

255562. viesis 17.aprīlis 2008 14:21
0 0 Atbildēt

tāda opcija JAU IR arī labāk aprīkotajām jaunajām hundai - sonātēm.

255564. viesis 17.aprīlis 2008 14:51
0 0 Atbildēt

bet Renim ir

255565. viesis 17.aprīlis 2008 14:54
0 0 Atbildēt

pie tam mazos ātrumos pakaļēja ass sturējas uz pretējo pusi, lidz ar to apgrieziena rādiuss ir mazaks, bet pec 50km/h laikam abas asis viena virzinea. Uz grantenes varētu but labs skats ;)

255571. viesis 17.aprīlis 2008 17:21
0 0 Atbildēt

8 pakaapju kaarba Lexus jau labu laiku ir standartaa...

255574. viesis 17.aprīlis 2008 17:28
0 0 Atbildēt

visi 4 riteņi stūrējami bija jau vienam vērmahta transportlīdzeklim.

255575. viesis 17.aprīlis 2008 17:36
0 0 Atbildēt

Droši ka stūrējamie riteņi ir nepieciešami lai to garo govi varētu izgrozīt pa vecpilsētu šaurajām ieliņām. Droši ka jaunajam pieliks klāt kādus 30 cm garumam un 5 platumam – tā lai ir līdz max atļautam.

255586. viesis 18.aprīlis 2008 8:05
0 0 Atbildēt

Bija tak viņiem tāds brīnums ar AWS - 850i.

255594. viesis 18.aprīlis 2008 9:57
0 0 Atbildēt

Tieši tā, šī opcija viņiem pašiem jau bija uz 8. sērijas pag. gadsimta 90-jos gados.

255679. viesis 19.aprīlis 2008 1:45
0 0 Atbildēt

ritošā daļa kļūst arvien sarežģītāka un dārgāka, 2 gadi pa mūsu ceļiem un droši vien kad būs jāiegulda vairāki tūkstoši remontā, kustīgo detaļu un sailentbloku paliek aizvien vairāk, vai tas vispār ir vajadzīgs?!!....

255689. viesis 19.aprīlis 2008 11:58
0 0 Atbildēt

visai dīvains raksts, kurā uzsvars likts nevis uz to ko reāli šī iespēja dos, bet gan uz to, ka būs krutās opcijas kuras nav konkurentiem :DD tas laikam ir galvenais.

vajadzētu ieviest arī kapučino automātu, konkurentiem tāda nav!

255695. viesis 19.aprīlis 2008 13:52
0 0 Atbildēt

:D Manam 90-tā gada japāņu Mazdas brīnumdampim arī tā opcija ir ;) Un arī Micukiem jau 80-to gadu beigās parādījās Lanceri ar piestūrējamu pakaļpusi ;)

Ja konkrēti par II paaudzes RX-7, tad tā sistēma ir mehāniska un pilnīgi automātiska - piekares konstrukcija, guļoties līkumā izmanto centrbēdzes izraisītos spēkus uz piekares detaļām un prveido tos, lai mainītu aizmugurējā tilta piekares ģeometriju... Tādējādi mazinās oversteer/understeer tendences un auto labāk "guļas" līkumos un labāk reaģē uz vadītāja komandām ar stūri/akseleratoru...

Micuklanceriem toreiz, savukārt, sistēma bija hidrauliska un darbojās 2 režīmos - pie maziem ātrumiem apgriešanās rādiuss bija mazāks, jo pakaļa piestūrēja pretēji priekšai, pie lieliem ātrumiem bija 2 varianti - ja auto brauca taisni un mainīja joslas (nelieli stūres pagrieziena leņķi), tad aizmugure piestūrēja tai pat virzienā, kur priekša un auto it kā pārvietojās sāniski, nesagriežot garenasi attiecībā pret kustības virzienu... Ja gūļas līkumos, tad sistēma kaut kā gudri domāja, atkarībā no visādiem spēkiem, cik daudz un uz kuru pusi piestūrēt pakaļasi ;) Man vēl ir saglabājusies videokasete ar šitās sistēmas prezentācijas videorullīti :D (kādreiz bijām Micuku dīleri Latvijā - pirmie tolaik - un bija dafiga visādu tehnisko un reklāmas video materiālu)....

255703. viesis 20.aprīlis 2008 6:14
0 0 Atbildēt
255708. viesis 20.aprīlis 2008 19:12
0 0 Atbildēt

Nu ka tik nesanak baigais aplauziens a to 8pakapju automatu. VW jau ar zimejas ka shiem jaunais DSG ar 7robiem, tikai pec tam klusu piebilst, ka patiesiba ta uuuber krutaa karba iztur tikai 250Nm.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti