Aicina vadītājus rēķināties ar mazāk aizsargātajiem 36

 
18.aprīlis 2008 10:14

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) sadarbībā ar Satiksmes ministriju, Iekšlietu ministriju, Valsts policiju un Latvijas Motoklubu asociāciju aizsāk satiksmes drošības kampaņu „SKATIES DIVREIZ! DIVREIZ!”.

Tās nolūks ir pievērst uzmanību citiem transportlīdzekļiem – motocikliem, velosipēdiem un mopēdiem.

Tuvojoties vasarai, aizvien vairāk cilvēku automobili nomaina pret kādu no „divu riteņu” transportlīdzekļiem. Pērn gandrīz par 20% pieauga reģistrēto motociklu, mopēdu un kvadriciklu skaits. Diemžēl palielinās arī negadījumu skaits, kuros iesaistīti mazāk aizsargātie satiksmes dalībnieki.

Statistika:
    2007. gadā  bojā gājuši 18 velosipēdisti, 10 motociklisti, 4 mopēdisti un 3 kvadriciklu vadītāji, t.i. gandrīz 10% no visiem bojā gājušajiem;
    Par 29% palielinājies ievainoto motociklistu skaits (2006. gadā - 176, 2007. gadā – 249);
    Par 18% palielinājies ievainoto mopēdistu skaits (2006. gadā - 127, 2007. gadā – 155);
    Lielākā riska grupa ir vīrieši vecumā no 21-34 gadiem.
    Lielākā daļa negadījumu, kuros šie transporta līdzekļi  iesaistīti, notiek gada siltākajā laikā - pērn mazāk aizsargātiem satiksmes dalībniekiem skarbākie mēneši bija no maina līdz septembrim.

Lai samazinātu un preventīvi novērstu traģisko avāriju skaitu, kampaņa „Skaties divreiz! Divreiz!!“ tiek rīkota, vēršot autovadītāju uzmanību pieaugošajam motociklistu, mopēdistu un velosipēdistu skaitam. „Divu riteņu“ braucēji ir grūtāk pamanāmi, tie ir manevrēt spējīgāki, turklāt viņiem ir daudz lielāks risks ciest nopietnus ievainojumus ceļu satiksmes negadījumos, stāsta CSDD direktors Andris Lukstiņš. Viņš uzsver, ka „diemžēl avārijas, kurās iesaistīti motocikli visbiežāk ir ar smagām vai pat letālām sekām“.

Eiropas transporta komitejas apkopojums liecina, ka, iekļūstot avārijā, motociklistam ir 18 reizes lielāka iespēja tikt savainotam vai pat iet bojā, nekā autovadītājam. Latvijā šis skaitlis ir vēl lielāks - 24%. „Atšķirīgajiem transportlīdzekļiem ir jādala viens ceļš, tādēļ kampaņas uzdevums ir veicināt dažādu transportlīdzekļu vadītāju sapratni, iecietību un rēķināšanos vienam ar otru,“ skaidro A.Lukstiņš.

Arī Latvijas motoklubu asociācijas prezidents Jānis Gaigals aicina autovadītājus aizdomāties un novērtēt to riska pakāpi, ko motobraucējiem rada negaidīts manevrs, strauja bremzēšana vai piespiedu nobraukšana uz ceļa apmales, „Kas automašīnai var maksāt vien nolauztu riteni, motobraucējam – dzīvību,“ saka J.Gaigals.

„Neviens nevēlas nogalināt,“ kampaņas radošo koncepciju skaidro tās autors, reklāmas aģentūras !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks, bet „pat ja neuzmanības dēļ tā gadītos, cilvēks, kas gājis bojā tavas vainas pēc sekos tev visu atlikušo mūžu. Lai kur tu ietu. Lai ko tu darītu. Tāpēc vislabākais, drošs paliek drošs, ir spoguļos paskatīties divreiz. Divreiz!“

Kampaņas ietvaros autovadītāji un citi satiksmes dalībnieki tiks uzrunāti ar televīzijas klipiem, radio un vides reklāmām. Kampaņai speciāli izveidota mājas lapa internetā www.skaties2x.lv, kur atrodami profesionāļu padomi, bīstamākās situācijas un datorspēle, kurā ikviens varēs pārbaudīt savu vērību, auto spoguļos ieraugot motobraucējus.
Valsts policija gan kampaņas ietvaros, gan visas sezonas garumā rīkos īpašus reidus. Savukārt moto sezonas atklāšanas pasākumā 26. aprīlī pie Arēnas Rīga notiks UFO īpaši šai kampaņai sacerētās dziesmas Skaties 2x 2x pirmatskaņojums.

Kampaņa tiek finansēta arī no OCTA līdzekļiem un to atbalsta uzņēmums SIA Latvija Statoil.
 
Visi komentāri
 
255597. viesis 18.aprīlis 2008 10:19
0 0 Atbildēt

Nav mana problēma.

255624. viesis 18.aprīlis 2008 14:13
0 0 Atbildēt

Lai tie mazāk aizsargātie pirmkārt ievēro Noteikumus,tad ar viņiem arī kāds sāks rēķināties.

255626. viesis 18.aprīlis 2008 14:26
0 0 Atbildēt

Sanāk tā, ka tagad bez maz vai ir pateikt, ka motobraucēji drīkst pārkāpt noteikumus, un autovadītājiem būs dēļ tā uzmanīties.

Lai nesanāktu diskriminācija, būtu jāseko akcijai "Padomā divreiz"

- pirms neuzvelc ķiveri

- pirms pārkāp atļauto ātrumu

- pirms lien starp automašinām (ne tikai sastrēgumos)

- pirms ieslēdz tālās gaismas un apžilbini autovadītājus, kuriem tik ļoti jāskatās uz to motobraucēju divreiz

utml.

255627. viesis 18.aprīlis 2008 14:30
0 0 Atbildēt

Piekrītu iepriekšējam. Lai tie motocikletisti paši vispirms ievēro CSN un ciena autovadītājus. Velosipedisti vēl šodien nezin, ka NEBAUDA prioritātes braukšus pārbraucot zebras. Šobrīd ielās gan vairāk izskatās, ka motocikls vairāk pilda tādu mobili-tehnisku "līšanas" līdzekļa funkciju sastrēgumos un krustojumos. Cik esmu dzirdējis , mediķu/chirurgu aprindas gan ar zināmu sajūsmu gaida mocistu sezonu - viņiem tur diezgan daudz labas "rebes" sanākot....

255628. viesis 18.aprīlis 2008 14:47
0 0 Atbildēt

Ech var jau mēģinat rēķināties, taču diemžēl arī pie manas mājas ir ļoti stulbas vieta, ka gājēju/riteņbraucēju ceļš iet gar pašu māju, un ja kads riteņbraucējs velk uz savi 20+ km/h pa so ceinu un es tajā brīdī nāku ārā no pagalma visticamāk ka būs "kapots", pie kam redzamība ir pagrūtinata abos virzienos - jo otrpus izbrauktuves stāv trafs. Malziet vairāk iztēles varetu vēlēties to cilvēku prātos kas šādi ierīko jau tā nedaudzos veloceliņus. Paldies dievam, ka riteņbraucējiem pietek prata nevilkt pilnā klapē pa turieni, un arī vadītāji kaut kā pietiekoši uzmanīgi, bet nu vienreiz man kādi nepilni 2 metri palika, kas nav daudz ņemot vērā dažādu braucēju reakcijas ātrumu ( man vēl tas ir salīdzinoši ļoti labs).

255630. viesis 18.aprīlis 2008 14:49
0 0 Atbildēt

izskataas ka ziftinjsh, CP un csdd kopistiski atbalsta to bespredelu ko mocisti taisa uz celjiem ??? tātad - meerglis uz diviem ritenjiem subjektiivi spriezhot driikst ar ruchku griidaa paarvietoties pa ielaam spiidinot veel piedevaam ar saviem taalajiem un raujot rataa, slalomeejot pa joslaam un spraucoties katraa dazhu cm shkirbaa, bet autovadiitaajam vajadzetu vinju cieniit, paredzeet mocista stulbus gaajienus, respekteet tos un uzmaniities ??????

pezdedz tas ir , kungi, nevis akcija.

255640. viesis 18.aprīlis 2008 15:22
0 0 Atbildēt

Pezgets ir tas, ka lielaka dala lutausu (ieskaitot jutamu ipatsvaru seit esoso) iedomajas, ka sezot sava kaste ir celja kingi. Ne cienitie ir jarekinas ar citiem kas bruauc pa so pasu celu un kuriem ir ne mazakas tiesibas parvietoties!

Seit runa neiet par tiem, kuri pilniga bezjega velk 200 - 300 km/h robezas un pashi apzinas riska pakapi vai ari lien starp braucosam masinam, bet par tiem, kuri normali brauc plusma, neparkapj noteikumus. Jo soferu attieksme ir klaji bezatbildiga un tada sajuta, ka vini apjedz ko dara taja mirkli, kad mocists jau liek pa memajiem lai izvairitos no drosas naves. Un tad nevajag lamat mocu vaditajus, ka vini dusmas uzshauj tadam vaditajam jo to savadak ka par *******u uz citu dzivibam nosaukt nevar!

Un autovaditaji, pirms seit postejat kartejo atrunu,vai apd***** padomajiet vai pasi nebraucat ka sie lohi.

P.S. ikdiena braucu gan ar a/m gan ar moci ta ka nesaubos par sava sprieduma pareizibu.

255642. viesis 18.aprīlis 2008 15:36
0 0 Atbildēt

jukans [?] 18.04.2008 15:22

ko nu te tirs ??? vismaz puse, ja ne visas 2/3 no tiem pajolinjiem uz dviem ratiem neko neapzinas - ne riska pakaapi, ne sekas. vienkaarshi - kak hochu, tak jipu. viss. pret taadiem nekaadas cienjas un iecietiibas.

255643. viesis 18.aprīlis 2008 15:39
0 0 Atbildēt

jukans saka taisnību. tā viš i'...

255648. viesis 18.aprīlis 2008 15:53
0 0 Atbildēt

jukans,ja gribēsi neavarēt ar moci,tad esi divtik uzmanīgs,braucot starp automobīļiem.Kā rāda skaitļi,tad savstarpējās sadursmēs reti cieš autovadītaji.....

255652. viesis 18.aprīlis 2008 16:11
0 0 Atbildēt

Patiesais Respect tādiem kā Jukans ! Labi, ka vēl ir tādi saprotoši cilvēki. Vai tiešam grūti pavākties malā, ja redzi ka pretī nāk baiks ar 200+ ??????? Vai tiešām grūti pirms apdzīšanas uz šosejas paskatīties spoguli, vai es nebraucu ar savu Yamaha uz 250 ?????????? Izsaku dziļu pateicību visiem autovadītājiem, kas izprot un respektē mani un manu rīcību, jo es ar savu baiku jums , vadītāji, atviegloju dzīvi, korķi kļūst mazāki, jums mazāk stresa, tikai lūdzu - biežāk un vērīgak skataties uz ceļa, jo es esmu jau ne pirmo sezonu uz moča un perfekti zinu ko daru, tikai lūdzu, saudzējiet motobraucējus, viņi ir neaizsargātāki par jums, kas sēž savās dzels kastītēs un ar skaudību noskatās, kā kārtējais baikers aizmauc garām, eleganti lavierējot starp stāvošām mašīnām, atstājot jūs ostīt dūmus. Respekt un āmen.

Shocker

255660. viesis 18.aprīlis 2008 16:45
0 0 Atbildēt

Vai tiešām ir tik grūti ar tiem 200+ ievilkt kokā, lai nav te savu taisnību jāpierāda?

255663. viesis 18.aprīlis 2008 17:06
0 0 Atbildēt

Laikam uz vienas rokas pirkstiem esmu saskaitījis reizes, kad mocis brauc ārpus pilsētas vienā plūsma, tā ap 90-100km/h...un tie parasti ir čoperisti vai enduro īpašnieki.

255665. viesis 18.aprīlis 2008 17:14
0 0 Atbildēt

Personīgi es savus 10000 EUR par braucamo uz diviem riteņiem neesmu iztērējis lai izdabāt kaut kādiem tur autovadītājiem. Moci nepērk lai vilktos uz 100. Ar normālu moci zem 140 vispār nav bauda braukt. Mocis sākas ar 150 un beidzas tur kur sāk raustīties čura. Pēc komentāriem spriežot, lielākai daļai autovadītāju vienkārši raustas čura, tāpēc jāapliek īstie vīri ar īstiem braucamajiem ?

255666. viesis 18.aprīlis 2008 17:48
0 0 Atbildēt

Ja divriteņu braucamais pārvietojas saprāta robežās, tad nav problēma to ievērot un palaist. Tā arī es cenšos darīt. Bet, ja viņš lido virs 150km/h, tad tās nav manas problēmas. Tieši tāpat kā nevienu neuztrauc manas grūtības savākties, ja izdomāju braukt ātrāk par likumā atļauto un pārējo plūsmu.

255668. viesis 18.aprīlis 2008 18:01
0 0 Atbildēt

Aicina drizak visadus klaunus bez kiverem un aizsargterpiem uz visadiem R1,Ninja,Fireblade rekinaties ari ar tadiem,kuru cetru ritenji nevar 100 sasniegt 2.5sek...............!:):)

255671. viesis 18.aprīlis 2008 20:27
0 0 Atbildēt

riktiigi kraani ir tie visi aftobrauceeji :D

vinjiem vienkaarshi skauzh, ka es ar savu glauno aparaatu aizeju shiem garaam uz juurmalenes ar 270, kaameer shie savaas miskastees krataas uz maks 110 :D

mochos ir speeks un tiem ir naakotne, ar mashiinaam brauc tikai miikstie un ubagi, taapeec arii suukstas par to ka redz mocisti vinjus abizho.

255677. viesis 18.aprīlis 2008 23:18
0 0 Atbildēt

to 255671. viesis

Mocisti autobraucējus neapbižo, vienalga uz cik Jūs braucat - padomā tak pats, kuram būs pisssdohens tev vai tam autobraucējam!

255683. viesis 19.aprīlis 2008 7:54
0 0 Atbildēt

labrit!

normaalaa laikaa braukaaju ar moci ikdienaa jau 10-to gadu (ar paartraukumu) un liishanu sastreegumos pie pie krustojumiem uzskatu par normaalu fiichu. niiderlandee juus laikam praataa sajuktu, jo tur daudzaas vietaas ir divas stopliiniijas - viena auto, otra, mazliet tuvak ktustam - velosipeediem, rolleriem un motocikliem. iedegas zaljais, aizvelk mochi un rolleri, aizminas veljuki un tikai tad saak kuteet auto.

un vispaar, 99% motobrauceeju ziemaa paarvietojas ar auto, tapeec katrs mocis ir -1 auto sastreegumaa, -1 auto noparkots ielas malaa, utt.

protams, daunji ir gan auto, gan motobrauceeju viduu, bet kaa jau reklaamaa teikts, kaut kaa mums tas viens celjsh jaasadala :)

255685. viesis 19.aprīlis 2008 9:43
0 0 Atbildēt

ļoti labi var redzēt,ka tiešām IR jāvēršas pie autovadītājiem, bet laikam te Zivtiņš un Co nepalīdzēs, te ir galvas ārstu lauciņš. Šitik stulbiem cilvēkiem, ,kāda ir te viena daļa autobraucēju komentāru, tiesības nedrīkst dot.

255686. viesis 19.aprīlis 2008 9:56
0 0 Atbildēt

tie autobrauceji Latvija ir slimi. ko var nemties gar mociem ? ka gribu ta maucu. es nevienam netrauceju. vienu sekundi te, pec sekundes jau esmu garam un vel pec sekundes tales zilajas. ja tev kadi kompleksi saja sakara, likam esi neveiksminieks, ja tevi tik dzili aiskar ka dazi viri var atlauties daudz vaira ka tu, parastais autovaditajs. atkartosos, autovaditaji LAtvija ir dzili sakomplekseti un traumeti nugi. neviens nugis man neliegs baudit brivibu, lielu atrumu un adrenalinu, kadu var sniegt mocis.

255688. viesis 19.aprīlis 2008 11:02
0 0 Atbildēt

Šitie visi divu ratu braucēji, ciskudrillisti un pārējie slampas, kas vazājas pa ielu kā pa pludmali- vispirms pašiem vajadzētu sākt beidzot ievērot kaut elementārākos CSN, tad arī viņus sāks ņemt par pilnu!

A to pilna Rīga ar divās rindās braucošiem skūteristiem, kuriem tas dranķis ne vella neiet, bet tik un tā ar to savu pirdeli lien trešā rindā un plivinās pa priekšu kā traka govs, kaut pavilkt ne vella nevar!

255697. viesis 19.aprīlis 2008 18:57
0 0 Atbildēt

aaahhhaaa hhaaaa haaaaa haa :D :D :D :D :D IZskataas, ka daudzi mocisti ir vienkaarshi smiekliigi un nozheelojami idinji :D :D :D :D shodienas piemeers to spilgti pieraada (drusku zemaak).

piedevaam, par gruuto un suuro mocista iiikdienu paarsvaraa suukstaas visaadi iiiiibbblji, kuri pashi uz celja uzvedas kaa "praidisti".... Personiigi paziistu daudzus, tieshaam daudzus motobrauceejus, bet vinji kaut kaa nesuudzas par gruuto dziivi, jo paarvietojas pa koplietoshas celjiem, ieveerojot koplietoshanas celju lietoshanas instrukciju, lasi - CSN. Jaa, gadaas pa reizei gan atvilkt, gan paarkaapt, bet kopumaa shie cilveeki uzvedas uz celja pieklajiiigi, apdomiigi un nepakljauj riskam CITUS un sevi, jo vinjiem, galu galaa, ruup vinju gimenju un biznesa naakotne..... Par suuro, gruuti mocista dziivi paarsvraa suudzas visaadi kretiini, kas brauc ar moci it kaa dzivotu peedeejo dienu savaa nozheelojamaa muuzhaa.... taadiem *******iem tieshaam dziive ir kaa apgruutinaajums,,,, zheel tikai, ka vinji ar savu kretiinismu apdraud ljoti daudzus liidzcilveekus.

shodien viens mazaa penja , mazaa IQ un lielo mazveertiibas kompleksu iipashnieks smuki nolikaas uz barona ielas :D :D :D :D

divus krustojumus shis auns saakot no Merkelja ielas njeema uz pakaljeejaa rata, protams, pirmais bija pie naakamaa sarkanaa, kaameer vienaa briidii smuki nolikaas uz saaniem apmeeram pie Laachpleesha ielas. Labi, ka pimmmpiiiss nebija paspeejis uznemt lielu aatrumu un mocis nokriitot uz saaniem pa brugi iesliideja sameeraa augstaa gaajeeju ietves apmalee un atduuraas pret to. Lieki piebilst, ka uz troturaara bija gaajeeji, maaminjas ar ratiem, beerni........ taalu liidz trageedijai nebija.... ljoooooti zheel, ka shis *******ss nelauza sprandu, neieduuraas ar savu tuksho pauri kaadaa apgaismes stabaa vai nepakljuva zem tramvaja vai betonvedeeja.... bet guva tikai lielu izbiili, sasitumus un publisku apkaunojumu.....

un man tagad saka ka shitie pedinji ir jaaciena un jaasaudzee ????????? da es labpraat nosponsoreetu kaadu birziiti, kuraa visiem shitaadiem tipiem atrast savu koku un atduses vietu.

DeaDMoroZZZ

255699. viesis 19.aprīlis 2008 21:28
0 0 Atbildēt

Tieši tā!

Katram mocistam būtu jāiestāda pa vienam kokam...

255700. viesis 19.aprīlis 2008 21:33
0 0 Atbildēt

255699. viesis 19.04.2008 21:28

nepaarspiilee, katram toch nee. ir dalja ljoti sakariigu brauceeju. bet diemzheel taadu ir tikai katrs ceturtais, kas paarvietojas ar moci.... paareejie - salashnjas, kas nejedz ko dara :(

255705. viesis 20.aprīlis 2008 11:47
0 0 Atbildēt

Reklāmas kampaņa izpildījuma ziņā aizšauta greizi. Ideja laba un sabiedriskajai diskusijai par šo tēmu jābūt, jo statistika ir šausmīga. Ienākot iauto, uzleca viens no tiem mūžīgajiem un nenormāli kretinējošajiem pop-up baneriem par kuriem laikam redaktors plēš vairāk,jo redz taču visi :) Banerī ir redzams braucošas mašīnas spogulis, spogulī tukš šoseja un tad dažu sekunžu laikā pietuvojās motocikls un vispaar nekādā laikā pazūd. Šoooferīt, skaties divreiz, DIIIIVREEEIZ IBIO!!!!Reklāma nav nekāds izņēmums, viņiem jāpieturās pie vispārpieņemtiem noteikumiem, ja runa ir par šāda tipa sociālajām akcijām. Es pieņemu, ka auto reklāmā nebrauc pa šoseju bīstami lēnu, bet gan ievērojot atļauto braukšanas ātrumu. Tas nozīmē, ka motociklists ACĪMREDZAMI pārkāpj ātrumu vairākkārt. Baneris mani uzrunā rūpēt rūpi par lidotājiem. Da FPSDUU viņus un šo neizdevušos akciju. Akciju vajag aktualizēt pilnīgi citā kontekstā, lai autovadītāji uzmanīgāk skatītos labajā spogulī, pirms veic labo pagriezienu, jo var gadīties,ka kāds riteņbraucējs brauc taisni un vispār koncentrēt šo akciju uz pilsētu, riteņbraucējiem un skūteristiem, jo to vidū ir ļoti liels procents bērnu. Pričom tur motociklisti vispār? Ja viņš uz šosejas brauks ar saviem 110, visi viņu pamanīs, jo tas ir normāls plūsmas ātrums. Ja uz 210 nu tad ir divas iespējas. NAHRENA MAN VISPĀR LIEK DOMĀT PAR MOTOCIKLISTIEM, AR KO VIŅI SVARĪGĀKI???

255706. viesis 20.aprīlis 2008 12:29
0 0 Atbildēt

255665. viesis 18.04.2008 17:14

Personīgi es savus 10000 EUR par braucamo uz diviem riteņiem neesmu iztērējis lai izdabāt kaut kādiem tur autovadītājiem. Moci nepērk lai vilktos uz 100. Ar normālu moci zem 140 vispār nav bauda braukt. Mocis sākas ar 150 un beidzas tur kur sāk raustīties čura. Pēc komentāriem spriežot, lielākai daļai autovadītāju vienkārši raustas čura, tāpēc jāapliek īstie vīri ar īstiem braucamajiem ?

--------------------------------------------------------------------------------

Šitas ir biezā cūkas komentārs, sak, es iztērēju 10 štukas un tagad varu taisīt citiem satiksmes dalībniekiem virsū!

255707. viesis 20.aprīlis 2008 14:38
0 0 Atbildēt

Normāli motociklisti ir tikai daļa čoperistu ! Baikeri ir pajoliņi, kuri smagi iesūkā, kad brauc ar 180 km/h !

255709. viesis 20.aprīlis 2008 19:15
0 0 Atbildēt

akciju vajadzētu pārdēvēt un nosaukt par "aurovadītāj, skaties divreiz, jo uz ceļa var gadīties idiots ar moci".

pusi dienas sanāca "vazāties" pa Rīgu un Rīgas rajonu... nu tas toč ir pidzec ar tiem "abižotiem" motobraucejiem... štrunts par to kas notiek uz Rīgas ielām un ceļiem - to visi esam atskatījušies... Bet atrodas takš īļbi kas ar saviem divriteņu šrotiem atļaujas vālēt pa gājēju ceļiem - šoien apmēram stundas laikā pa tā saucamo "serpentīnu" no Krimuldas uz Gūtmaņa alu lejā un augša ripinājās vismaz 3 mocistu kompānijas... gan baiki, gan čoperi (lai gan tās grabažas grūti nosaukt par čoperiem un tos nodzertos resnos mūļus pie to grabažu stūrēm nevar arī nosaukt par čoperistiem - vienkārši aptaukojušies pāķi smirdīgās, sviedrainās ādas drānās :D) gan enduro...

un pēc šitādiem izgājieniem man šamiem līdzīgi deģenerāti ir kaut kā īpaši jāciena un jāsaūdzē ????? skuju :D :D :D

255712. viesis 21.aprīlis 2008 8:46
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr, visdebilāko komentāru autori ir anonīmie. Redz,acīs pateikt nespēj, anon;imi drosmes izteikties pietiek. Vienīgi Ģedmarozs kaut cik var savu viedokli uzturēt , neslēpjoties.

Bet nu tiem,kuri te sakās ar moci braucam kā grib un spļaut visiem virsū- nu pieveriet žaunas, nu nav tā, nevajag darīit tā,ka jšu dažu tupuma un idiotisma dēļ visus par muļķiem uzskata. Un tam 10000 eur vērtā moča īpašniekam-nu nestaipi, nu ne tev vienam tāds....labāk brauc smuki pa pilsētu un neatstāj iespaidu,ka mēs visi pārējie esam debili....

255718. viesis 21.aprīlis 2008 9:58
0 0 Atbildēt

Mazāk aizsargātie, rēķinieties ar vairāk aizsargātajiem, savādāk jūs neko nepanāksit.

255725. viesis 21.aprīlis 2008 10:41
0 0 Atbildēt

Izvilkums no metodiskajiem norādījumiem par dalīto atbildību apdrošinātājiem: «Transportlīdekļa vadītājs grib savu transportlīdzekli pārkārtot no kreisās joslas uz labo joslu, jo ir iekļuvis transportlīdzekļu kolonnas sastrēgumā, un pārkārtošanās laikā saduras ar motociklistu, kas brauc cauri starp stāvošajām kolonnām pa viduslīniju. Motociklists atbild viens pats. Saduroties motociklistam, kurš ar ātrumu 50 km/h spraucas cauri kolonnām, ar transportlīdzekli, kas no kreisās kolonnas pārkārtojas pa labi, satiksmes apdraudējums, ko rada transportlīdzeklis atkāpjas salīdzinājumā ar rupjo motociklista pārkāpumu.»

255728. viesis 21.aprīlis 2008 10:46
0 0 Atbildēt

Pilnīgi visās vietās šajos metodiskajos norādījumos, kur figurē moticikls, apdrošinātāji jau defaultā ir pārliecināti ka tas pārkāpj ātruma ierobežojumu. Tā kā motocikla vadītājam, pat ja ir policijas atzinums, apdrošinātāji vienalga čakarēsies klāt un prasīs pierādīt ka motocikls braucis ar atļauto ātrumu.

255734. viesis 21.aprīlis 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Interesanti ir lasīt tos komentus par 150 km/h un vairāk. :D :D :D

Ir viena standart situācija kas regulāri rodas uz šosejām.

No lauka vai mazsvarīga ceļa uz galveno griežas ārā fūre nu vai traktors ar mēslu piekabi. Cik ilgu laiku vajag lai traktors vai fūre izgrieztos uz ceļa??? Ar 10 sekundēm pietiks? Ja motosaikls traucas ar ātrumu 200 km/h cik lielu gabalu tas veiks šajās 10 sekundēs? 500 m? Vie šādu objektu vispār ir iespējams pamanīt kaut 4 reizes skatoties? Cik minūtes fūrei vajag lai attīstītu ātrumu 80 km/h? 3 minūtes? Cik lielu gabalu nobrauc moticikls 3 minūtēs ar ātrumu 200 km/h?

255736. viesis 21.aprīlis 2008 11:00
0 0 Atbildēt

Tā kā principā motosaiklisti varat nēsāties ar 2 rubļi un vairāk. Ja jums no tā labāk paliek ka pēc sadursmes ar fūri jums uzliks kapakmeni ar uzrakstu «Viņš nebija vainīgs» nu lūdzu. Kas jums to prieku liedz iekļūt statistikas procentpunktos.

255760. viesis 21.aprīlis 2008 13:47
0 0 Atbildēt

Problēma jau nav tajā ka moči ātri pārvietojas - problēma jau ir tajā ka vini neapzinās ka no šī lielā ātruma viņī nespēj apstāties tikpat ātri cik auto !!! Un pricnipā pat nav runa par lieliem ātrumiem - no jebkura ātruma auto stājas mierā labāk nekā mocis. Un līdz ar to ir diezgan pastulbi nēsāties pa laukiem apvidiem utml. ar ierasto "kriesera" ātrumu. "Head shot" tikai tā var norauties !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti