Ķīniešu Rover 45 ar jaunu dizainu 12

 
21.aprīlis 2008 11:05

Piektdien ķīniešu autoražotājs Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) publicēja oficiālās jaunā kompaktā sedana Roewe 550 fotogrāfijas Plašākai publikai jaunais auto tiks demonstrēts Pekinas autosalonā.



Sedans Roewe 550 ir spēcīgi modernizēta automobiļa Rover 45 versija, kura ražošanas tehnoloģiju pēc britu markas bankrota 2006.gadā iegādāās koncerns SAIC.



Ārēji auto nedaudz atgādina VW Passat un Lexus IS, bet salona centrālās konsoles vispārējā arhitektūra -– BMW 5-Series. Detalizētāka informācija un tehniskās detaļas pagaidām izpaustas netiek, tomēr tiek uzskatīts, ka sedans tiks komplektēts ar četrcilindru 1,8 litru benzīna turbodzinēju.



Pārdošanā pasaules tirgos Roewe 550 nonāks šī gada beigās.

 
Visi komentāri
 
255738. viesis 21.aprīlis 2008 11:11
0 0 Atbildēt

Vizuaali jau taa neko

Gam jau ka BMW atkal cepsies :D

255741. viesis 21.aprīlis 2008 11:26
0 0 Atbildēt

Es tik nesapras, kāda jēga bija bija pirkt Rover izstrādes, ja no tām te nav ne vēsts ?!?!?!

255756. viesis 21.aprīlis 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Gan jau ka shasija un tehniskie risinaajumi no rovera. Vizuaalais normaali nokopeets :D

255766. viesis 21.aprīlis 2008 14:57
0 0 Atbildēt

Vizuālais tēls jau nu supersmuks - krietni glītāks, nekā pašreizējiem BMW modeļiem. Arī salona paneļa risinājums interesants. Ja vēl būtu kaut kas no vācu kvalitātes, tad ar ķiniešu cenu būtu neslikts auto - pircēju eiropas un krievijas tirgū netrūktu. Ja jau vietējie dizaineri paņem tos labākos dizainelementus no kādiem 5 populariem pasaules modeļiem - finālā sanāk glīts auto. Nesen Vācijas autospeci bija izpētijuši, ka pašreizējās Hundai - Sonātes virsbūves un salona dizainelementi ņemti no Audi a6, mazda6, Lexus-g ,Volvo s-80 un TOYOTA CAMRY jaunākajiem modeļiem. Arī, vizuali glīts auto sanācis - visiem patīk. Nesen , kad viesojos Minsterē, ievēroju, ka daudzi tur dzīvojošie augstskolas profesori tieši brauc ar Sonātēm 3.3.

255819. viesis 22.aprīlis 2008 0:54
0 0 Atbildēt

Es saprotu, ikdienasviesis cenšas sev iestāstīt, cik labu aparātu nopircis :D Vislabākais veids kā to sev atgādināt - ar marķieri uzrakstot atbilstošu tekstu uz spidometra :D

Šitentais brīnums pēc tāda passāta izskatās :D Tikai nesaprotu, kādā sakarā IV te cepās par vācu kvalitāti - roveri tak nopirka, nevis volkswāģi [tfu tfu]. Tikai man patīk šitā pieeja - roverim tie modeļi bija veci, bet kīniešiem tie ir jauni :D

255837. viesis 22.aprīlis 2008 10:36
0 0 Atbildēt

Izskatās. ka lasītājs msh nav īsti objektīvs savos vērtējumos. Iepriekš pats topikos visu laiku slavēja savu superīgo un pasaules izturīgāko, labāko auto - audi 80 "mucu" , nesen jau diskusiju panelī bija pamanāms visai atzinīgi iizsakoties par tukson džipu. Nu, bet jaunā sonāte msh jau nu nekādi neiet pie sirds - tas nu ir pilnīgi skaidrs. mans ieteikums - labāk paņem, un reizi izbrauc , un tad skaļi izsaki domas ! Es uz Sonāti arī nepārkāpu no kaut kādiem šrotvageniem, bet no gan no labākajiem BMW modeļiem. Un arī - ne jau nabadzibas spiests, bet gan tāpēc, ka bmw braucamajiem MŪSU valstiņā reali šobrīd ar to imidžu ir kā ir - vairums bmw īpašnieki ir urlas treniņtērpos, CP aptur uz katra stūra, gājēji uz BMW vadītājiem skatās kā uz bandjugām. Skumīgi, bet fakts. Bet par sonāti,tiešām, divu gadu laikē nevaru teikt nevienu sliktu vārdu. Bojājumu nekādu ,problēmu nekādu. Kas būs pēc 10 gadiem, man neinteresē, jo ilgāk par 5 gadiem breukt ar to negatavojos - ņemšu jaunu. Liels, ērts, komfortabls , labi aprīkots auto, ar pietiekami ašu un jaudīgu dzīnēju - kas vēl vairāk ir vajadzīgs ? Zīmola spožums ? Nu, tas šobrīd modē vēl ir tikai urļikiem. Eiropā un pat ASV noteicošais ir auto cena.

256083. viesis 23.aprīlis 2008 16:59
0 0 Atbildēt

vot, mans paziņa ir zinošs mehaniķis skandi motorā - parastie pie viņa konsultējos auto lietās. Attiecībā uz "savējiem" hyundai auto viņš saka, ka visiem tiem braucamajiem šobrīd vismazāk sūdzību esot tieši par jauno Sonāti. Pat dažas tuvu 100 000km nobraukušas sonātes neizceļas ar defektiem. Klienti esot apmierināti, reti kurš mainot uz citu modeli. Arī getzi kalpo līdz salīdzinoši labi . Vairāk problemu esot ar pirmajiem santa fe un tarrakaniem.

256111. viesis 24.aprīlis 2008 4:36
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi, ko es tik atzinīgu par to tukšonu teicu? :D Man tur vienīgi patika klusums :) Ķeblis nenormāli augsts, kārba ne šā ne tā slēdzas, par dizainu vispār nerunāsim un tā var turpināt :D Piedevām šur tur var manīt kujdaja "kvalitāti" - teiksim, manam šrotam visādas durvju gumijas pat pēc 20 gadiem izskatās labāk :D

256182. viesis 25.aprīlis 2008 7:48
0 0 Atbildēt

-->MSH He, he, 20 gadu vecas gumijas :))) Nu moins vecīt! Man arī ir jaunā Sonata ir jau 2 gadus, pilnībā nopakota. Izņemot apkopes nav cita iemesla iegriezties servisā! Mana izvēle - cenas, kvalitātes un komforta attiecība. Jā, un protams garantija!

Bet tas jau ir katram individuāli, kam lietots BMW, bet tāpēc ka BMW, kam, kā te daži izsakās, "kujdaj". Es tikai pasmaidu par to cepšanos, ka labāk 20 gadīga "muca", nekā jauns "kujdaj" :) Lai nu paliek, galvenais jau, ka gumijas turās :D

256185. viesis 25.aprīlis 2008 9:46
0 0 Atbildēt

Malacis Juriks - PRECĪZI un SKAISTI pateikts. 100% pievienojos izteiktajam viedoklim. Manējā družka arī ilgi nespēja šķirties no iemīļotā 95.gada A4 līdz brīdim, kad iekāpa pilnīgi jaunā i30 hundajā. Nu jau viņa trīs nedēļas no tā hundaja vairs nav izdabūjama laukā - vecais auģiks pamests stāv žogmalē. Arī ar labām durvju gumijām.

256220. viesis 25.aprīlis 2008 18:16
0 0 Atbildēt

Bet ir jau vēl viens aspekts - finansiālais :) Jauns kujdaj tukšons mēnesī izmaksā 300[!] latus :D Ja es savā šrotā ieliktu mēnesī tos trīs sotus - paietu kāds gads, un tur vairs nebūtu ko mainīt - būtu kondīcija "kā jauns" un tad arī tur vairs nebūtu ko likt :D Kamēr kujdajists maksā tos savus trīs sotus piecus gadus, un tad jau uz šrotu...

256234. viesis 25.aprīlis 2008 21:25
0 0 Atbildēt

Šajā pasaulē nekas nav par velti, laikam tikai siers peļu slazdā :D Maksā visi, ne tikai kujdajisti, tādi kā es, starp citu esmu arī Volvists :D Vienkārši man ir prognozējami izdevumi, kas ir ikmēneša līzings, regulārās apkopes, degviela, apdrošināšana. Nav negaidīti pārsteigumi, alja:"Bāc, turbīna nobira!". Katram ir iespējas tādas, kādas tās ir, vienkārši nevajag "nolikt" lietas, par kurām nav bijusi personīga pieredze. Man arī ir bijuši 3 BiiEmDabljuu un es zinu kas tie ir par auto. Dārgi auto, varbūt ne kā tādi, bet uz apkopēm, rezerves daļām, degvielu un apdrošināšanu. Parasti ir tā, ka jārēķina visi šie aspekti. Nav jau jēgas nopirkt, ja nevar pavilkt un auto "apēd" tavas finanses, kaut gan auto, manuprāt, ir pārvietošanās līdzeklis. Labāk pa to naudu ar džekiem piknikā aizlaist un aliņu iedzert :D Ja esi veiksmīgs biznesmenis un lietas kruķījās, brauc ar labu BMW, Cayenne utt. Es nespriežu un neaplieku vai neceļu debesīs, piemēram, Cayenne, jo man tāds nav bijs!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti