5 gados gatavojas noasfaltēt 330km grants ceļu 15

28.aprīlis 2008 14:09

Tiks noteikts administratīvais ietvars valsts 1. šķiras autoceļu ar grants segumu asfaltēšanas projektiem, kam piešķirts Eiropas Savienības līdzfinansējums.

To paredz Ministru kabineta noteikumu projekts „Noteikumi par darbības programmas „Infrastruktūra un pakalpojumi” papildinājuma 3.2.1.1. aktivitāti „Valsts 1. šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana””, kas pirmdien, 28. aprīlī tika atbalstīts valdības sēdē.

Noteikumu projekts nosaka kārtību aktivitātes „Valsts 1. šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana” īstenošanai laika periodā līdz 2013.gadam. Projektu iesniegumu atlase noritēs ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā vienā kārtā.

Projektā tiek definēti aktivitātes mērķi, projekta iesnieguma vērtēšanas kritēriji, prasības projekta iesniedzējam, atbildīgā iestāde, projekta iesnieguma veidlapa, lēmuma par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu pieņemšanas kārtība.

Iepriekš minētās aktivitātes mērķis ir komfortabla un droša satiksme valsts 1.šķiras autoceļu tīklā, asfaltējot ceļus ar grants segumu (tajā skaitā veicot ceļu posmos ietilpstošo tiltu rekonstrukciju), kas nodrošina attīstības centru savienojumu vai to savienojumu ar valsts galvenajiem autoceļiem, priekšroku dodot autoceļiem ar lielāku satiksmes intensitāti..

Aktivitātes ietvaros līdz 2013. gada beigām plānots noasfaltēt 330 km valsts 1. šķiras autoceļu. Šim mērķim piešķirts Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums 147.6 miljoni latu (210.0 miljoni eiro) apmērā.

Noteikumi paredz proporcionālu līdzekļu sadalījumu pa plānošanas reģioniem atbilstoši valsts 1. šķiras ceļu kopgarumam un neasfaltēto posmu īpatsvaram konkrētajā reģionā.
 
Visi komentāri
 
256323. viesis 28.aprīlis 2008 14:19
0 0 Atbildēt

Maz un dārgi!!! Šļesars vai nu ir glups vai arī nolēmis gudri apzagt valsti!!!!

256326. viesis 28.aprīlis 2008 14:30
0 0 Atbildēt

Derētu arī uzzināt, kurus ceļus konkrēti asfaltēs...

256328. viesis 28.aprīlis 2008 14:35
0 0 Atbildēt

Cik nav vietu Latvijā, kurās no grants uzbraucot uz asvalta nākas bremzēt, lai nesalauztu auto?

Laba grants ir labāka par sliktu asvaltu. Varbūt labāk kādus asvalta ceļus atjaunot.

256333. viesis 28.aprīlis 2008 14:49
0 0 Atbildēt

Cik man zināms tad asfaltēs visus dārziņu grants ceļus, tur arī savāksies tie 330km

256342. viesis 28.aprīlis 2008 16:40
0 0 Atbildēt

un tad peec 8 gadiem teiks, ups - tie tachu bija muusu bagatiiba, ainavas neatnjemama sastaavdalja.

256343. viesis 28.aprīlis 2008 16:51
0 0 Atbildēt

Nu viens ceļš noteikti būs grobiņa - otaņķi - nīca - liepājas apvedceļš :)

256353. viesis 28.aprīlis 2008 19:47
0 0 Atbildēt

par to liepājas apvadceļu priex, mož mazāk smagie caur Liepāju vālēs... bet nu tie 300 km 5 gados = 60 km gadā vienkārši smieklīgi un nožēlojami :(

256357. viesis 28.aprīlis 2008 20:32
0 0 Atbildēt

a kur es ralljosu.....man vaig grunti...nafig asfaltu

256386. viesis 29.aprīlis 2008 13:13
0 0 Atbildēt

Tas tokš astronomisks skaitlis.

256387. viesis 29.aprīlis 2008 13:23
0 0 Atbildēt

Varēja mazās mālsmilšu/šķembām nobērtās ielas Jūrmalā, Slokā izremontēt vai nokaisīt ar normalu granti. Pirms gadiem 10, lattelekomieši, pēc savu kabeļu ielikšanas visus mazos ceļus uzara un apbera ar dolomita šķembām. Bet granti viisur neuzbēra. Tagad vasarās tādi abrazīvie dolomīta putekļi veidojas , ka viss pārklājas ar baltu slāni. Domāju, ka remontam steidzami prasās Lāčplēša iela, Pļaviņu iela, Apes iela, Laukui iela . Par ko mēs tos lielos nodokļus maksājam ?

256398. viesis 29.aprīlis 2008 16:52
0 0 Atbildēt

Grants ceļu uzturēšana ir pārāk dārga. Lai labā stāvoklī uzturētu grantus ceļu tas regulāri jākopj (jāgriederē) un ne tikai 1 pavasarī un vienreiz rudenī, kā pie mums. Bet asfaltu vienreiz uzlej un 10 gadus neliecies ne zinis. Starp citu no Rēzeknes uz Gulbeni joprojām garš ceļa posms ir grantēts turklāt izskatās, ka griederis tur nav bijis pāris gadus, pagājušo vasar tur varēja ar auto grīdu zemi slaucīt pa tām bedrēs zvārstoties.

256399. viesis 29.aprīlis 2008 17:00
0 0 Atbildēt

Labāk,lai laba grants!

Un lai salabo tos ceļus,kas ir tagad!

256408. viesis 29.aprīlis 2008 18:49
0 0 Atbildēt

Gan jau pirmajā kārtā asfaltēs ceļus uz Šlesera un Kalvīša lauku mājām.Labāk būtu mikrorajonu iekšpagalmu brauktuves-Latgales priekšpilsētā tie ir kriminālā stāvoklī,citos rajonos droši vien nav labāk.

256416. viesis 29.aprīlis 2008 22:41
0 0 Atbildēt

Tiešām smieklīgi apjomi.Latvijā ir 26 rajoni-sanāk,ka katrā rajonā noasfaltēs vidēji 12,7km.

256453. viesis 30.aprīlis 2008 15:11
0 0 Atbildēt

Vot tas ir *******. Tads notikums, 5 gados 330km, varbūt labāk neplātīties ar valsts apzagšanu un lieki neblamēt attiecīgo dienestu varēšanu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 1

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 1

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti