Prezentēs pirmo VPP projektu «Rīgas apvedceļš - Sēnīte» 8

 
21.maijs 2008 8:12

VAS „Latvijas Valsts ceļi“ aicina uz prezentācijas pasākumu, kurā stāstīs par Latvijas ceļu nozarē pirmā valsts un privātās partnerības projekta autoceļa E77/A2 posma Rīgas apvedceļš- Sēnīte realizācijas uzsākšanu.

Autoceļa E77/A2 posma Rīgas apvedceļš–Sēnīte rekonstrukcija paredz posma no 14,1. līdz 38,7. km pārbūvi par ātrgaitas ceļu un tā uzturēšanu viena līguma ietvaros, uzticot privātajam partnerim finansējuma piesaistīšanas, projektēšanas, būvniecības un uzturēšanas funkcijas uz kopumā 24 gadiem.

Pirmajam VPP līgumam ir izvēlēts autoceļa E77/A2 posms Rīgas apvedceļš–Sēnīte tāpēc, ka, satiksmes intensitātei pārsniedzot 20000 automašīnu diennaktī, tas ir viens no visvairāk noslogotajiem autoceļiem, kam ir nepieciešama rekonstrukcija. Savu laiku ir nokalpojis arī nozīmīgais Sēnītes mezgls. Izvēloties šo autoceļu, tika ņemti vērā tehniskie, finansiālie, vides un citi riski. Šī posma rekonstrukcija, pārbūvējot to par ātrgaitas ceļu, ir tehniski vienkārša, investīciju izmaksas ir paredzamas, bet zemju atsavināšanas apjoms – salīdzinoši neliels.

Pasākumā piedalīsies satiksmes ministrs Ainārs Šlesers, LVC valdes priekšsēdētājs Tālis Straume un LVC Valsts un privātās partnerības projektu daļas vadītājs Juris Tauriņš.

Prezentācija notiks 21. maijā pulksten 12:00 REVAL HOTEL LATVIJA telpās, Elizabetes ielā 55.
 
Visi komentāri
 
257397. viesis 21.maijs 2008 14:26
0 0 Atbildēt

Šis nebūs TAS gadījums,jo būvētāji paši arī uzturēs to ceļu 20 gadus ar it kā fiksētu gada maksu no valsts puses.BET!!!Uzskatu,ka tieši šis ceļš nebija jāpārbūvē par baigo haiveju purva vidū-ir SIMTIEM citu,daudz vajadzīgāku vietu,kur iegrūst 240miljonus.To gan laikam saprot visi,bet naudas vara dara savu("vieglāk būvējams objekts,jo nav problēmu ar zemju atsavināšanu").Tas pats ar bibliotēku-uzbūvēs monstrīgu būvi,bet jebkurā citā,nomaļākā vietā turpinās valdīt nabadzība.

257398. viesis 21.maijs 2008 14:41
0 0 Atbildēt

šobrīd pašam apvedceļam vajadzētu VPP vai dajebko citu, jo tas šobrīd ir vājprātīgs ar saviem regulējamiem krustojumiem un pārslogoto satiksmi.

257401. viesis 21.maijs 2008 15:21
0 0 Atbildēt

pēc līguma parakstīšanas daži varēs 24 gadus dzīvot nesatraucoties par naudas problēmām.

24gadi! 240ljimoni! vāks!

257402. viesis 21.maijs 2008 15:51
0 0 Atbildēt

Kāds varētu pajautāt cik rakstā pieminētās mau... personas pastarpināti nopelnīs personīgi uz šo projektu? Tas tak ir bērnam skaidrs, ka tur apakšā ir plāns - un ne jau palīdzēt autovadītājiem.

257404. viesis 21.maijs 2008 16:06
0 0 Atbildēt

Nopelnīs jebkurā gadījumā(lai rij-tāpat izkontrolēt neviens nespēj),bet runa jau ir par to,ka NAV nepieciešamības grūst naudu šajā jau tā gana labajā ceļa gabalā.

257406. viesis 21.maijs 2008 16:07
0 0 Atbildēt

Nu, ko var čīkstēt un svešā makā lūrēt? Protams, ka privātie vārīsies uz valsts sektora, tas tak ir viņu mērķis, bet za to mums labi, jo atjaunos ceļu un valstij labi, jo viņi, faktiski, uz līzinga atrisina satiksmes problēmas.

Un kas tie par tekstiem -- ir citi ceļi, kuriem vairāk vajag? Skaidri un gaiši pateikti izvēles kritēriji un tie ir loģiski, un pat, ja tie ir iracionāli -- privātajiem tas ceļš patīk labāk, lai tā arī būtu, galu galā tā ir viņu nauda. Kas maksā, pasūta mūziku. Plus, tas tiešām ir ceļš ar intensīvu satiksmi. Tas, ka neiet garām kāda činkstētāja mājai, nenozīmē, ka tas nav svarīgs.

Es uz to skatos tikai pozitīvi: ceļš tiks labots (šobrīd jams ir drausmīgs), uzlabots un tas notiks salīdzinoši drīz. Plus, tagad to darīs kāds cits, ne pati valsts un tās institūcijas, kuriem acīmredzami neizdod, bet kāds, kuram ir faktiskas līgumsaistības ar valsti un pienākumi. Katrā ziņā interesanti redzēt, kas sanāks.

257408. viesis 21.maijs 2008 16:19
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta,ka izvēles kritēriji ir racionāli(pat ļoti) no privāto uzņēmēju puses,bet absolūti iracionāli no valsts puses.

257427. viesis 21.maijs 2008 23:09
0 0 Atbildēt

Tas ceļš ir traģisks, vairāk kā 10 gadus tas nav bijis tiks sliktā stāvoklī un tik bedrains. Lai tak mēģina un paeksperimentē -- nesanāks, nesacūkos citus ceļus. Labāk lai ātrāk nolemj un ātrāk ķeras klāt, citādi to pavisam pametīs novārtā -- valsts nelāpīs, jo tūlīt taču to darīs privātie, bet privātie nedarīs, jo nav pamata. Un pa to laiku sabojās pat to, kas vēl cik necik ir kārtībā un izmaksas jau būs pilnīgi citas.

Apvedceļš. Tur tak nav ko savest kārtībā. Tizls kopš ieviešanas. Tūlīt tāpat to apbūvēs, tā kā tur jāsamierinās ar 70 km/h un luksoforiem -- normāla attīstība. Vienīgā cerība uz paplatināšanu, bet tas nav ceļš, no kā privātie varētu pelnīt un kontrolēt -- pārāk daudz pieslēgumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti