Pagarinās trolejbusa maršrutus 13

 
23.maijs 2008 12:22

Lai mazinātu sastrēgumus Rīgas centrā, SIA Rīgas Satiksme ierosinājusi pārvietot trolejbusa galapunktu no Strēlnieku laukuma uz Gaiziņa ielu pie Centrāltirgus.

Maršrutus pagarinās, organizējot trolejbusu kustību pa 11. novembra krastmalu, Maskavas ielu līdz Puškina ielai un pa Turgeņeva ielu līdz Krasta ielai. Projektā paredzēta trolejbusu kustības organizēšana pa tramvaja sliežu ceļiem, kas prasa kontakttīkla rekonstrukciju un sliežu ceļa pārbūvi. Projekts  ieguldīt 7,3 miljonus Ls. «Ideja par pieturas pārvietošanu no Strēlnieku laukuma ir aktuāla, jo trolejbuss šķērso gan braucamo daļu, gan tramvaja sliedes, un šajā vietā bieži ir avārijas situācijas,» pastāstīja SIA Rīgas Satiksme preses sekretāre Iluta Bērziņa.  Jautājums iekļauts Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas darba kārtībā 27. maijā.
 
Visi komentāri
 
257479. viesis 23.maijs 2008 12:31
0 0 Atbildēt

... Projektā paredzēta trolejbusu kustības organizēšana pa tramvaja sliežu ceļiem... Tas ir visnotaļ interesants risinājums. Tad jau trolejbuss brauks pa 11.novembra krastmalas sliežu klātni.

257481. viesis 23.maijs 2008 12:40
0 0 Atbildēt

Beidzot dadomājās.

Manis pēc viņi ragaino tādā veidā var laist arī pāri akmens tiltam.

257483. viesis 23.maijs 2008 12:57
0 0 Atbildēt

Lai autobusus palaistu pa tramvaja sliedēm arī vajag sarežģītu vadu risinājumu??? Ieviesiet uz Akmens tilta pa sliedēm sabiedriskā transporta joslu, lai visi autobusi brauc kopā ar tramvajiem un sastrēgumu risināšanā uzreiz būs manāms uzlabojums. Vienīgā problēma - šāda risinājuma ieviešanai vajag tikai uzstādīt divas ceļazīmes un tas nozīmē, ka nebūs gandrīz nekā, ko uz tā rēķina iebāzt kabatā.

257485. viesis 23.maijs 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Un var arī kaut ko mazliet dārgāku - turpināt sabiedriskā transporta joslu no 13. janvāra ielas līdz pat apgriešanās vietai krastmalā un tur ierīkot atsevšķu luksoforu sabiedriskā transporta joslai, kas ļautu autobusiem izbraukt priekšā un netraucēti pārkārtoties, lai nogrieztos uz tiltu. Tas bardaks, kas šobrīd notiek autobusiem spraucoties pa visu mašīnām nedod labumu nevienam.

257486. viesis 23.maijs 2008 13:11
0 0 Atbildēt

7.3 citrõni, afigetj.

davai pa 100 ļimõniem vispār aizliedzam centrā vieglos autiņus?

257489. viesis 23.maijs 2008 13:20
0 0 Atbildēt

Nevar jau tā vienkārši palaist autiņus pa sliedēm - tramvaja platums ir mazāks par autobusa, kā arī tiem kreisajā pusē nav spoguļa.

257492. viesis 23.maijs 2008 13:30
0 0 Atbildēt

Tas ir tāpēc ka kāds no RD deputātiem neievēroja zīmi dodiet ceļu un saķērās ar trolejbūzi. :D :D :D

Un otrs moments ir tas ka RD deputātiem katastrofāli trūkst parkinga :D :D :D

A jūs domājat ka cēli mērķi utt. Da viss ir gaužām vienkārši. :D :D :D

257505. viesis 23.maijs 2008 15:48
0 0 Atbildēt

ursi +1 :D

257506. viesis 23.maijs 2008 15:52
0 0 Atbildēt

scope - atvaino. Būs vēl papildizdevumi - pārzīmēt balto līniju uz malu, tā, lai autobusam pietiek vieta un vieglajiem paliek mazliet šaurāka josla.

257518. viesis 23.maijs 2008 19:50
0 0 Atbildēt

Seene:

Tas nebij domāts tikai par Akmens tiltu(tur vēl jāskatās, vai viņi maz drikst joslu sašaurināt, ir tak standarti...), bet gan par vispārīgu ideju - laist autiņus/troļļukus pa tramvaja sliedēm(ja nekļūdos, šādas idejas jau bij izskanējušas agrāk, bet pēc tam atkal noklusa - laikam tramvajnieki negribēja lieki iespringt un mainīt ierasto kārtību).

Tad sanāk, ka viņiem visos posmos, kur tramvajs brauc pa zālīti, jāliek asfalts/bruģis.

257519. viesis 23.maijs 2008 20:24
0 0 Atbildēt

he he,te tocj domnieki lobee savas intereses(par P) - nu ir tak reaalas urlas tie muusu deputatjiki :|

257568. viesis 26.maijs 2008 20:07
0 0 Atbildēt

Vai pēc izmaiņām galvenais ceļs būs pa Krastmalu braucosajiem (virziena tirgus-vantenieks) vai tomēr Kaļķu ielai???

Manuprāt nekas no satiksmes plūsmas neuzlabosies, veicu regulari maršrutu no Stockmann pāri Akmens tiltam, nekādu mega sastregumu nemanu, uzlabosies tik kādam maciņa apmēri. Nu 10 citronus izgāzt, manuprāt, ir neliederīgi. Jā 10 citronus, jo līdz projekta beiogām tā arī būs :)

257676. viesis 28.maijs 2008 15:12
0 0 Atbildēt

Vispār jau pārāk lieli izdevumi - vai ir vērts ? Sāks visi tie busi rindiņā pa tramvaja sliedēm braukt. Rezultātā zaudētāji būs visi pasažieri. Un tur - tirgus rajonā, trolejbusu galapunkti jau pietiekoši, arī citu busu ka biezs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti