Alfa Romeo strādā pie mazītiņa kabrioleta 1

4.jūnijs 2008 12:49

Alfa Romeo vēl nav paspējis oficiāli prezentēt savu nelielo hečbeku MiTo, kad itāļu presē jau parādījusies informācija un zīmējumi ar uz tā bāzes būvētu kabrioletu. Gaidāms, ka MiTo atvērtās versijas debija norisināsies nākošā gada pavasarī Ženēvā, ziņo portāls InfoMotori.

Galvenais Alfa Romeo MiTo Cabrio konkurents būs BMW atvērtā Mini versija. Zem MiTo Cabrio dzinēja pārsega iemājos 1,4 litru dzinējs, kas, atkarībā no versijas, spēs attīstīt 95 līdz 230 Zs jaudu. Pārnesumkārba būs sešpakāpju mehāniskā, lai arī klieniti varēs pasūtīt arī „automātu”.
 
Visi komentāri
 
258051. viesis 4.jūnijs 2008 18:38
0 0 Atbildēt

Ja tur tiešām būs 1.4 ļurbo bīdelis ar 230 lopiem, tad ņifiga sebe, lai arī nekas īpašs, bet no rūpnīcas...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 1

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 1

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti