Pētījums: Rīdzinieki vēlas jaunus tramvajus 4

26.jūnijs 2008 10:28

SKDS pētījuma ietvaros tika noskaidrota Rīgas iedzīvotāju attieksme pret tramvaju parka pilnīgu atjaunošanu, iegādājoties jaunus un modernus tramvajus.

Kopumā 80.7 procenti rīdzinieku šādu ieceri atbalsta: 30.2 procenti norāda, ka tas ir jādara „pēc iespējas ātrāk”, bet vēl 50.5 procenti –, ka tas ir jādara „pakāpeniski”. Tikai 11.1 procents respondentu uzskata, ka „nav nepieciešamības pēc jauniem tramvajiem”.

Viedokli, ka tramvaju parka pilnīgi atjaunošana būtu jāveic „pēc iespējas ātrāk”, biežāk nekā caurmērā pauž respondenti vecumā no 18 līdz 34 gadiem, grupa ar pamatizglītību, latviešu valodā runājošie, pētījuma dalībnieki ar augstiem ienākumiem, kā arī Centra rajonā, Vidzemes priekšpilsētā un Latgales priekšpilsētā aptaujātie.

To, ka „nav nepieciešamības pēc jauniem tramvajiem”, biežāk nekā caurmērā norāda rīdzinieki vecumā no 35 līdz 54 gadiem, valsts sektorā strādājošie, respondenti ar vidēji zemiem ienākumiem un Zemgales priekšpilsētā dzīvojošie.
 
Visi komentāri
 
258691. viesis 26.jūnijs 2008 11:11
0 0 Atbildēt

Gribēt jau gribās viskautko!:)

258695. viesis 26.jūnijs 2008 11:44
0 0 Atbildēt

Ja ieskatamies vēsturē, pirmās Tatras Rīgā parādijās 1977.gadā. 30 gadiņi ir pagājuši. Jauni trambuļi, protams, Ŗīgā ir vajadzīgi. Kā citur ES valstīs. Un drīz jau arī Rīgā būs Porche dizaineru izstrādāti čehu ražoti 3 sekciju zemās grīdas vagoni. Glauni. Jautājums ir tikai par vadītājiem. Nav īsti skaidrs, vai vadītājam ar pliku vidusskolas diplomu pietiks intelekta un atbildības, lai vadītu 2,5 milj. latu vērtu tramvaju ar 300 galviņām salonā ? Ir zināms, ka Strazburas, Briseles, Drēzdenes tramvaju vadītāji savus pienākumus pilda ar visnotaļ augstiem amata diplomiem un sertifikatiem. Tāda aparāta kā daudzsekciju zemās grīdas ātrgaitas tramvaja vadīšanai ir nepieciešams augsts intelekts un prāts - nebūtu īsti solīdi ar dārgo priekšējo milzu stiklu "šķūrēt" nepareizi ceļmalā sastājušos vieglos auto. Kā Rīgas satiksme atrisinās šo problemu, nav zināms. Nāksies aicināt uz tramvajiem brīvajā laikā strādāt sabiedribas vidusslāņa pārstāvjus - docentus un juristus. Viennozīmīgi, ka pasažieru apkalpošanas kultura uzlabotos par 85%. Presē reiz bija minēts, ka Briselē un Strasburā uz glaunajiem tramvajiem piestrādā ES iestāžu darbinieki. Lai Birks padomā par šim lietām.

258714. viesis 26.jūnijs 2008 16:56
0 0 Atbildēt

... izskatītos stilīgi uzrakstiņš pie vadītāja kabīnes: "Tramvaju vada vadītājs - LU juridiskās fakultātes docents J. Liepiņš " Iespaids būtu labs, Rīgas satiksmes reitingi augtu, pasažieru skaits noteikti palielinātos.

258726. viesis 27.jūnijs 2008 8:50
0 0 Atbildēt

Interesanti kur izrautu naudu šādiem projektiem. Vajadzēt jau vajadzētu - daudz labāk par kautkādu gaismas pili. Vismaz jēga būtu, nevis piemineklis.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 1

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 1

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti