Hanovere, 2008. gada maijs. Koncerna „Continental AG” kravas automobiļu riepu nodaļas pilnvarotā Berlīnes aģentūra „MetaDesign” tika apbalvota ar godalgu konkursā „iF communication design award 2008”.
Tādējādi žūrija, ko veidoja 16 neatkarīgi reklāmas un komunikāciju speciālisti, novērtēja „Continental” kravas automobiļu riepu reklāmas projekta jauno vizualizāciju.Projekta uzdevums bija iedibināt tirgvedības kumunikācijās jaunu stratēģisku virzienu. Tā mērķis ir kompānijas izstrādājumu, konkrētā gadījumā riepu, reklāmu tieši saistīt ar klientu. Līdz ar to reklāmās tieši klients tiek izvirzīts kā galvenais tēls. “Tie ir konkrēti cilvēki, katrs ar savu personīgo dzīvi un apkārtējo pasauli, un tieši viņi, izvēloties „Continental” riepas, mums nodrošina darbu un maizi, turklāt ikdienā skolo mūsu bērnus un ceļ mūsu mājas,” šādu pieeju skaidro „Continental” tirgvedības vadītājs Dr. Mihaels Korpiuns (Michael Korpiun). “Tādēļ tas šķita tikai likumsakarīgi – pievērst uzmanību viņiem – ikdienas varoņiem.”
Līdz ar „Continental” produktu pieaugošo izplatību visā pasaulē noteikti klientu vizuālie tēli ir izveidojušies ne tikai Eiropā, bet arī, piemēram, Sanpaulu, Brazīlijā un Šanhajā, Ķīnā. Tie raksturo „Continental” klientu loka starptautisko raksturu, un „Continental” ir būtiski, lai klienti saskarsmē varētu atpazīt cits citu.
Līdz ar izstrādāto jauno reklāmas vizualizāciju, komunikāciju sistēmā tiek ieviesta arī jauna klientu sistematizācija, ko nosaka vizuālās reklāmas saturs un forma. Konkursā apbalvotā melnbalto fotoattēlu sērija palielina „Continental” izstrādājumu identifikācijas iespēju.