Anatols Lapiņš bija Latvijā dzimis inženieris un dizaineris, kas savu darba mūžu aizvadījis General Motors un Porsche autobūves uzņēmumos.
Anatols Lapiņš (Anatole Lapine) kopā ar vecākiem atstāja Latviju 1939. gadā, sākoties Otrajam pasaules karam, un devās uz Poliju, vēlāk uz Vāciju, kur Hamburgā bija māceklis Daimler-Benz darbnīcā. 1951. gadā Lapiņš ieradās Amerikā un sāka strādāt General Motors (GM) rūpnīcā kā virsbūvju izstrādes nodaļas inženiera palīgs.
Strādājot GM rūpnīcā, Lapiņš automīļiem ir radījis tādu dinamisku automašīnas modeli kā Chevrolet Corvette Stingray no kā vēlāk iedvesmojās Ford un Chrysler auto rūpnīcas, vēlāk Lapiņš uzraudzīja dizaina izveidi Porsche 928, 924, 944 un G sērijas 911 automašīnu modeļiem.
Kādreizējais GM uzņēmuma galvenais dizaineris Mihaēls Mauers (2000.-2004.g.) veltījis atzinīgus vārdus par Lapiņa veikumu, atklājot ka, Rīgā dzimušais auto dizaineris “ nesekoja modei, viņš nepārtraukti ar saviem konceptiem veidoja jaunas tendences”.
Eiropā Lapiņš atgriezās 1965. gadā un tika iecelts par Opel Izpētes centra vadītāju, bet 1969. gada 15.aprīlī viņš pievienojās Porsche kolektīvam kā stila nodaļas vadītājs.
Izcilais dizaineris Anatols Lapiņš piedzima Rīgā 1930. gada maijā. Lapiņš mācījās Ausekļa 46. pamatskolā Āgenskalnā. Ievērojamā personība no dzīves šķīrās 2012. gadā Bādenbādenē Vācijā.
Lapiņš pavadīja dzimtenē laimīgu bērnību un viņš ir teicis : ”Latvija paliks neizdzēšamā atmiņā”.
ka ieraugot iztrūkstošo nullīti, tev kārtējā verbālā caureja piemetās, protams, par Anatolu Lapiņu tev nospļauties...