Nesen izbraucu test drive. Viss patika, iznjemot 2l dzineeju.
5ser saakas no 3l...
Nesen izbraucu test drive. Viss patika, iznjemot 2l dzineeju.
5ser saakas no 3l...
BMW sākas no 5ser. Visi mazie sūdi ir liekami vienā maisā ar džetu.
Traki dārgs tas 5.sērijas BMW... 520d ar manuāli 46500 EUR... Tas ir vismazāk dārgais variants...
zīme uz kapota vien maksā
Iespējams man nav visi 100%, bet es pret BMW (jebkuru) esmu stipri vienaldzīgs.
vienam māte, vienam meita
jeb pārnesot uz auto - vienam liela, ļodzīga govs, vienam maza, stigra, graboša , skaļa sporta mašīna, vēl kādam augsts, liels, ietilpīgs, izturīgs džips
Ideāla auto visām dzīves situācijām nav !
nav auto ar kuru ir ērti braukt ikdienas korķos, doties makšķerēt un ar prieku pa kalnu serpentīnu braukt !
ikdienā braucu ar f10 - liela, ļodzīga, klusa, ērta, komfortabla govs ( standart piekari un 17 diskiem ) ērta ikdienās lietošanai, var ērti iezvelties, dzert kafiju, klausīties labu mūziku un kruizēt, braukšanas prieks - minimāls !!! viss papildus aprīkojums ( aktīvais kruizs, joslu maiņas brīdinājumi, avārijas bremzēšana, haed up displejs u.t.t. ) likās interesants pirmo mēnesi !
domāju, ka jaunais ir neko dižu neatšķiras - vēl vairāk nevajadzīgu fīču !
Kā vienīgo auto 5 sēriju neizvēlētos ! jo braukšanas prieks tuvu 0 !!!
Ja būtu tikai viens auto - tad maksimāli 3 sērija, c klase, jaunā alfa giulia, kuri ir kompromiss - pietiekoši lieli un komfortabli ikdienai, bet saglabājuši braukšanas prieku !
Es šodien izbraucu no rita ar šo dampi M pakā
3L un 190 Kw, dīzelis, automāts - viss te ir vislabākajā kārtībā
viencexperc rakstīja: BMW sākas no 5ser. Visi mazie sūdi ir liekami vienā maisā ar džetu.
Iauto lielākais eksperts kā parasti parāda savas zināšanas ;))
Tavai zināšanai, BMW klienti pērk 5er un 7er speciāli ar cerību, ka šīs govis brauks kā 3er.
BMW ir drivers car un "mazā, vieglā sūda" sajūta ir tieši tas, ko hardcore BMW fani sagaida no šī auto.
Salīdzinoši, cilvēki pērk C un E klases ar cerību, ka tās līdzināsies S klasei ;)
Dēļ tādiem pāķiem kā tu jau BMW arī ir sačakarēts, jo cilvēkiem galvenais ir BMW bļemba - tāpēc tagad pat 3er jau ir liela, smaga govs. Ja gribas normālu BMW, tad tagad jau jāpērk 2er - nākamie jau ir domāti mājsaimniecēm un tādiem auto ekspertiem kā tu, kuriem viegls, ejošs RWD auto nav nekas vairāk par "mazu sūdu, liekamu vienā maisā ar džetu" ;))
Vēl jau ir 135-tais un 1 series M coupe.
Patreiz labākais ir M760Li. Ja sanāks, tad nākošnedēļ komandējumā varēs notestēt. Pēc ekspertu apskatiem tur ir viss. No vadāmības kā kartingam līdz airbusa komfortam. Diemžēl ne pie mums, ne tuvajās ārzemēs testiem tāds nav pieejams, tāpēc 12h vilcienā.
Tad jau tu uzskati, ka pežo 208 arī ir laba vadāmība. Jau pieminētai džetai, smārtam, polo....
Jo visiem maziem ir laba vadāmība un draivs, bet lieli ir govis. Ar ko tā pirmā sērija atšķiras no pižika 208? Uzliki pižikam bmw zīmi priekšā, un manuālī uzrakstu - "aizmugures piedziņa" , pats nesapratīsi atšķirību. Tāpat, pateicoties elektronikai tas nav jūtams. Tāpēc viņi sāk arī būvēt priekšējo piedziņu.
Kā var nejust atšķirību starp FWD un RWD??? Vispār nav jēgas ar tevi runāt - turpini drukāt savu sūdu, varbūt kāds noticēs ka esi gudrs un kaut ko saproti! ;))
PS Pirmā sērija no 208 atšķiras ar visu, jefiņ, bet tev laikam liekas, ka ja abiem auto ir 4 riteņi, tad jau visam jābūt vienādam. Kā jau teicu, nav jēgas ar tevi strīdēties - idiotam neko nepierādīsi, un tu esi lielākais idiots šajā portālā - pierādi to ar katru savu komentāru. ;))
Vispār viņam ir zināma taisnība - runa jau ir par 2017., nevis 1987. gada mašīnu - ESP un TCS lampiņas izskatās vienādi gan iekš priekšas, gan pakaļas bezpiedziņas, un atšķirību tu sajutīsi tikai tad, kad šīs sistēmas netiks galā - viens lidos nost no ceļa taisni ar purnu, otrs ar pakaļu pa priekšu...
BMW ir BMW - ideāls auto braukšanai. Vai tas 17. vai kāda gada. Jā, jaunam cena kodīga, bet pēc gadiem pieciem tādu var dabūt labu labo. Esmu braucis ar iepriekšējo modeli, 2l dizelis. Laba, līgana mašīna, muļķības par 3l nepieciešamību. Automāts brīnišķīgi paātrinās visās situacijās, kādas rodās uz koplietošanas ceļiem.Man labāk gan patīk 3. sērija, F30 lietojās ar baudu!
Pēc pieciem gadiem tādam būs astronomiskas remontu izmaksas... Viena vai vairākas turbīnas, DPF filtrs utt.
Vai tev nav vienalga??
Ķīnieši un šrots palīdzēs. Tāpēc jau viņus zog, ka detaļas tiek izķertas.
Pret piekto sēriju man nav daudz slikta sakāma. Cita lieta par tiem bomžu un nabagu variantiem,.
Tātad, ir tikai divi mīnusi, kā dēļ pat nevar izskatīt pat piekto sēriju kā pirkumu.
1) visi bmw ir vienādi, kā jau gandrīz visiem, komunistiskās Eiropas auto. Vai tev bomžu vienalitra 1.sērija, vai 7.tā, abi būs vienādi. Atšķirsies tikai izmērs un forma. Stāvēs abi blakus no priekšas - vienādi. Tad kāds ir draivs pirkt dārgu, krutu auto, kurš izsatās kā božkompļekts. Bet izskatās, ka bmw ir aizskrējuši pēc peļņas, un klients viņiem ir sekundāra lieta. Izveidoja imidžu un tagad štancē ekonomisus sūdus uz nebēdu.
2. Lieta - imidžs.
Nezinu kā ir eiropā, bet austrumeiropā un krievijā bmw ir gopņiku auto. Tev ir trenūzenes, pērc bmw. Vakar redzēju 7.-ās sērijas 5 litru bmw, diezgan jauna gada, bet pie stūres solīds kungs. Pat izbrīnījos. Domāju, ka laikam šoferis. Bet tad atnāca dāma. Pareizi, baltā adidas kostīmā un botās. Tas auto tātad bija viņas ideja, vai tas čalis kostīmu uzģērba reizi mūžā, piespiedu kārtā.
Tas, ka bmw pērk gopņiki un ar to brauc agresīvāk, tas ir izskaidrojams ar garlaicīgo un sprāgstošo eiropas autobūvi. Paskatamies auto brendus eiropā. Mersedes? Tas ir prēmiums. Vienīgais eiropas luksus auto. Ar to brauc bagāti pārtikuši cilvēki, nevis trenūzenēs tērpti cilvēki. Porše. Tas ir īsts sportkārs. To var atļauties turīgi cilvēki. Vw, audi, škoda. Jūs varat iztēloties agresīvu braucēju ar škodu? Nesmīdiniet. Volvo. Tas ir adresēts mierīgiem ziemeļniekiem, pensionāriem. Franču auto? Agresīvs joslu mainītājs un ceļa nedevējs ar pežo? Vai alkašs trenūzeēs brauks ar renault? Nē. Bmw tā ir vienīgā kompānija eiropā, kura ražo brutālus auto. Asv tādu kompāniju daudz, tāpēc ka amerikāņiem katrai kompānijai ir atšķirīgi modeļi. Pilnīgi dažādi. Piemēram- ševrolē. Ražo sākot ar miniatūriem mopēdauto ( eiropas mērogā - vidēji), beidzot ar pikapiem, busiem, sporta auto ( corvete), muskuļauto ( camaro), džipiem, ģimenes auto, pseidoprēmiumiem ( ss sedan), tautas auto. Piemēram camaro un corvette abi ir sportiski auto, bet viņi ir dažādi. Ne tikai parametri,salons, bet pat vizuāli. Tāpēc amerikāņiem nav vienas kompānijas, kura ražo brutālus auto. Tādus var nopirkt jebkurā firmā.
Bet eiropā tā nav. Katra kompānija taisa vienādus ( līdzīgus auto). Pat ja uzbūvē kādu minivenu, vai sportisku, tad tik un tā vizuāli viņi būs līdzīgi.
Izņēmums ir mersedes.
Tāpēc gopņikiem, alkašiem, pusbomžiem, zekiem nav cita auto ar kuru izcelties, kā BMW.
Tāpēc normāls cilvēks pirks tādu pašu auto? Nē.
Nu, kur var shitaadas [muļķības] sadzejot...
kāds Tev rezons šita cepties.....?
Pilniigi nekaada cepiena, tik iereeciens
Cik zināms, tad Bmw nesen kā tika veiksmīgi piedalījies arī LV Valsts iepirkumā.Tagad šeit visi Bmw lietotāji ir galēji pazemoti, es viņu vietā tulinj mudīgi pārkāptu džazos un kundajos.Bet vēl labāk ir braukt ar Atejas podu- tas reku uz ūdeni un ekoloģiskām izejvielām darbojas, un tam nav turbīna, kas varētu nolūzt un processa laikā lietotājam dsā iestrēgt
Par kuru BMW iepirkumu Tu runā?
Iespējams, ka par šo:
tas jau bija domats briseles bikšu deldētaju vazašanai?!
Tā jau es domāju, ka par šo
Šis, kā reiz ir viens no izdevīgākajiem konkursiem un ir kā paraugs valsts interesēm.
BMW kā jau BMW, liels un stabils. Salons apdare nostrādāta labi. Viss ir vadītājam pa rokai un pogas nemaina atrašanās vietu, tādejādi nav jānovēršas no ceļa. Idrive sistēma kā vienmēr paliek nepārspējama, jo tā ir viegli lietojama un ērta. Dzinējs un pārnesumu kārba labi salāgota, ar šo kombināciju ikdienas braukšanai pietiek un vēl pāri paliek. Ļoti labs auto gariem ceļa posmiem, kas tiks nobraukti ātri, komfortabli un ar stilu. Protams viss šis ir jauki un krāsaini,taču ir viens liels BET un tā ir cena.
iAuto rakstīja: Es šodien izbraucu no rita ar šo dampi M pakā
3L un 190 Kw, dīzelis, automāts - viss te ir vislabākajā kārtībā
Ņemot vērā, ka man tīk 11 gada, tad 17 gada noteikti ir labs ))
šobrīd iespaids ka pārāk smagi tie bmw palikuši - droši vien, kad pāries uz alumīnija virsbūvēm tad uzreiz par kādiem 400 kg paliks 'vieglāki
FOTO: Jaunais BMW 5. sērija (G30) 2017 / 2018
Auto pelnījis mega komplimentus Viss tur ir nevainojami.
Testa auto maksāja...... 98k eur
Auto kurš izsauc vispolārākos viedokļus( palasiet augstāk, es pat to nedarīju jo.... man nevajag komunismu, politiku, trenūzenes uttt....) Tehnika visaugstākajā līmenī, prieks braukt un kā!!!!
Iebildums pret riepu formulu 40 % .... uz mūsu ceļiem!!!
secinājums,b.... jābūvē ceļi!!!!!!!!!!!!! savukart tas nozīmē augstāki nodokļi.....
Izbraucot ar 540i versiju esmu ļoti pārsteigts nevis gaitas īpašību ziņā, bet degvielas patēriņā, jo pabraucot ilgāku laiku tas nostājas 7,8-8 litru robežā, kas priekš 340 zirgspēku dzinēja ar pilnpiedziņu ir ļoti pārsteidzoši.
Ir jūtams vecais BMW gars, kas provacē uz ātrāku braukšanu.
Secinājums:
1. Auto ir ļoti spēcīgs premium klases pretendents.
2. Pie sava degvielas patēriņa ir ekonomisks
3. Cena kas ir 95000 eiro varbūt ir nedaudz par lielu, taču premium paliek premium.
4. Mūsu valstī ir nepieciešami labāki ceļi, lai nebūtu žēl ar šādu auto braukt.
Testa dienā pie Mola izbraucu ar BMW 520d ar M paku.
Viss jau ir baigi labi un feini, ir tikai mazs novērojums - priekšējie lukturi no iekšpuses aizsvīduši. Interesanti priekš 50 tūkst. vērta auto
Ilgi domāju, ko te varētu par šo pateikt... Palasīju komentārus.... Ziniet, tāda peļu pīkstēšana vien ir. Dzirdu kā viņas savā alā savākušās un nu runā, ka mājā uzradies jauns runcis. Esot šāds un tāds un vēl nezin kāds. Neviens šo tā īsti nav redzējis. Varbūt tikai pa gabalu. Bet nu peles spriež ilgi un gari. Starp viņām ir tādas gudrākas un arī ne tik spraunas. bet spriest un aprunāt patīk....
Jautājums.
Ko par pelēm domā runcis un viņa saimnieks?
Nu peles. Sanāk un apspriež šo.
Prieks, ka ir vēl automašīnas, par kurām ir tik daudz un dazādi viedokļi. Man liekas, ka BMW ir viens no nedaudzajiem, kas ir palicis uzticīgs klasiskām vērtībām. Iekāp un brauc, viss ir savās vietās. Protams, arī viņi iet līdzi laikam, ir visas iespējamās papildfunkcijas. Adaptīvā kruīzkontrole darbojas lieliski, joslu asistents praktiski perfekts.Head up displejs viens no labākajiem kādu ir gadījies redzēt. Auto ar fantastisku dinamiku pie saprātīga degvielas patēriņa. Ja vien klients, kurš gatavs samaksāt par auto vairāk par 90 tkst.eur, vispār par to domā. Varbūt vienīgi no zaļās domāšanas viedokļa. Diez vai šī auto ražotāji īpaši aizdomājās par Austrumeiropas pircējiem un to, kādu apģērbu viņi nēsā.
Manuprāt lielisks auto lai divatā veiktu dinamisku izbraucienu no Berlīnes līdz Minhenei. Kaut gan ari pie atļautajiem 90 km/h braukšanas sajūta lieliska un parliecība, ka apdzīšanas manevrs nesagādās problēmas.
Viennozīmīgi, ka pretendents uz Premium segmentu.
viencexperc rakstīja: BMW sākas no 5ser. Visi mazie sūdi ir liekami vienā maisā ar džetu.
Vispār jau nē - džeta noteikti ir lielāka par trīssimto sēriju, kāda vēl tās bāšana vienā maisā ar maziem bembijiem...
Slikts tas piektais bembis nav, taču nesaprotu, kamdēļ maksāt par to 98 tūkst.EUR, ja to pašu labumu iegūst, par 35 tūkst.EUR iegādājoties Arteonu.
Jā, interesants auto, interesants. Katru jauno modeli ir vērts notestēt, vai tas ir saglabājis markas augsto uzstādīto latiņu auto vadāmībā. Jaunais 540 apliecina markas labo slavu. Jā auto ir piebāzts pilns ar jaunajām tehnoloģijām, kuras starp citu strādā teicami, taču galvenais ir vadītājs un brauciens. Ērta sēdpozīcija, ērta visu funkciju vadīšana izmantošana, paklausīga stūre, lieliska dinamika, jaudīgas un informatīvas bremzes. Patīkami, ka panelis vēl joprojām mazliet pagriezts pret vadītāju, ļoti pašsaprotama multimediju lietošana un viegla šī spēkrata vadāmība. Pārliecinošā auto gaita tā vien provocē uz dinamisku braucienu. Auto bija pietiekoši labs arī komforta režīmā. Galvenais likt tam noprast, kāds ir tavs braukšanas noskaņojums. Pārsteigums bija 540tā pieņemamā "uzvedība" uz bruģa. Īpaši, ņemot vērā, ka bembis bija uzvilcis runflat "zābakus". 540 nav izņēmums un dod braukšanas prieku, tikai par prieku jāmaksā. Bet par prieku kopā ar 540to jāmaksā krietni. Taču konkurenti nav diez ko lētāki.
BMW 5. sērija (G30) 2017 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais BMW 5. sērija (G30) 2017 /2018, kāda pieredze?