Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Hyundai i30 tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Hyundai i30 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
1 0 Atbildēt

Hyundai i30 2017 /2018 foto

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Visu cieņu Hyundai Un atkal pozitīvs pārsteigums. Automāta darbība, dzinēja spriganums, piekares darbība un pat ventilējamie sēdekļi

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 1 Atbildēt

Rudens Mediju testa braucienā bija iespēja izbraukt ar augstāk bildē redzamo Hyundai-i30, kam ir 1,4 litru benzīna turbomotors ar 140 zirgspēkiem un automātiskā ātrumkārba. Auto pašmasa 1315 kg, pilna masa 1850 kg. Braukšanas sajūtas stipri līdzīgas citam testā baudītajam auto - atjauninātajam Golfam ar 1,4 litru 150 zirgspēku turbomotoru un automātu. Nevaru teikt, ka kāds no šiem diviem auto būtu pārāks par otru vai atpaliktu no otra: viss bija labā kompaktklases līmenī. Šie divi auto (Hyundai-i30 un Golfs) man šķita līdzvērtīgi un patika labāk par trešo kompaktklases pārstāvi testā - Honda-Civic.

Tātad, izvēloties starp Hyundai-i30 un Golfu, manuprāt, visu nosaka vizuālās simpātijas: uz kāda izskata auto pircējam patiktu skatīties no ārpuses un kāda izskata auto atrasties iekšā.

Hyundai-i30 ir pieejami trīs benzīna motori: 1,4 litru bez turbīnas ar 100 zirgspēkiem, 1,0 litra ar turbīnu un 120 zirgspēkiem, kā arī testā piedāvātais 140 zirgspēku variants. Dīzeļmotori divi, abi ar 1,6 litru darba tilpumu: ar 95 vai 136 zirgspēkiem. Hyundai-i30 sākumcena 14990 eiro, un sākuma komplektācijā gaisa kondicionieris jau ir iekļauts. Universālam sākumcena 15990 eiro. Testā baudītajam i-30 hečbekam ar jaudīgāko benzīnmotoru bagātīgā komplektācijā cena ir 24590 eiro.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 1 Atbildēt

Hyundai sevi jau ir pierādījis ar iepriekšējiem modeļiem, un arī jaunais i-30 neliek vilties. Tieši pretēji. Tas atkal ir pacēlis dizaina un kvalitātes latiņu uz tāda līmeņa, kuram netiek klāt ne Nissan, ne Honda, ne Citroen. Arī Kia Stonic šajās kategorijās maziet pat atpaliek. Šeit mēģinu runāt par veselu kompleksu: par produkta atbilstību prasīgam patērētājam, par cenas-kvalitātes balansu, par sajūtām.Viss ir salikts, pārdomāts. Kritizētāji parasti pārmet šādus un tādus trokšņus kompaktajā klasē. Tad dzirdams riepu troksnis, tad motors pa skaļu, tad vējš spoguļos svilpj. Tikai ne i-30. Neintrālajos apgriezienos četrcilindru benzīna motoriņš ir tik labi nobalansēts un nopakots, ka tā darbību vispār nevar dzirdēt. Ne skaņu, ne vibrāciju līmenī. Arī kustībā salonā valda luxusa cienīgs slāpēts klusums. Vēl tāds lielisks sīkums, kurs nav pieejams pat tādos grandos kā Arteon, XC60 un Discovery - mobīlā telefona bezvadu lātētājs. Ak`, jā, Arteon tāds ir, bet domāts sazin kam, jo S7 tur nelien. Es vispār neesmu neko dzirdējis, ka mini telefoniem arī būtu bezvadu lādēšana. i-30 tas novietots paneļa apakšā uz pietiekami liela plaukta tā, lai vēl pietiktu vietas visādiem flashiem un citiem sīkumiem. Tad vēl tāds patīkam sīkums kā ārējais durvju roktura apgaismojums. Tumsā nav jāgramstās gar mašīnas sāniem meklējot rokturi. Jā, tie ir sīkumi, bet.. patīkami. Ieskatoties cenu lapā, šadu auto akcijā var dabūt par 18000. Jā dabūt, tāpēc, ka šim alternatīvu nav.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
3 0 Atbildēt

Hyundai pēdējos gados ir ļoti pacēlos kvalitātes un dizaina latiņu, taču tajā pašā laikā ir patērētājam draudzīgs. Pārsteidza trokšņu līmesis, jo tas ir ļoti zems. Dzinējas ir atsaucīgs un pietiekami jaudīgs, lai pārvietoties ikdienā. Pārsteidza ekonomija, jo 6,2 litri ir ļoti pieņemami. Tehnoloģiju un komforta ekstru līmenis ir ļoti augsts, jo kur vēl par šādu cenu var dabūt ventilējamos sēdekļus? Skaņas sistēma ir pietiekami labā līmenī, lai klausītos savas mīļākās melodijas. Ja ir nepieciešams jauns auto ar daudz ekstrām tad šis varētu būt ļoti apdomājams variants.

rolis Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

No šī auto jau gaidīju labu sniegumu un saņēmu!

Vairs nebija tā patiesā pārsteiguma. kad korejietis bija kļuvis par eiropieti pirmoreiz i20 izskatā. Viss savās vietās un pieņemami.Testa auto parāda visu kas mazajā klasē iespējams, lieliski! ( japiezīmē ka visi mazie testa auto bija labi nokomplektēti)

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Korejietis apliecināja un nostiprināja gaidīto. Pozitīvas emocijas. Varbūt nekā super-truper(bonus par bezvad.lādēšanu), bet viss kā vajag un kvalitatīvi. Salons ērts un praktisks, vienīgi aizmugurē mazliet pašauri.Visas ikdienas fīčas, ērti sēdekļi priekšā, plašs stūres regulēšanas diapazons, labas informatīvas bremzes. Galvenais, kas uzrunāja mani, tā ir vadāmība mainīgos ceļa apstākļos. Precīzs trajektorijās, lieliski "rij" mazus nelīdzenumus un bedrītes. Nekādas klaudzēšanas piekarē. Hyundai reāli attīstās uz konkurentu fona, kā arī pagaidām lieliski konkurē ar līdziniekiem ciparu ziņa. Tikai 25000 naudiņas par dinamisku, labi aprīkotu kompaktklases auto.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 0 Atbildēt

Praktiski jau noķēris klases etalonu Golfu, pieejamā komforta aprīkojuma ziņā varbūt pat mazliet pārspēj. Vienīgi atlikušās vērtības ziņā, iespējams, nedaudz zaudē. Taču tam vajadzētu mainīties, jo izturības ziņā VW reputācija iet uz leju. Taisnības labad gan jāatzīst, ka Hyundai ir slavens ar dikti dārgām rezerves daļām.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

No braukšanas viedokļa, ļoti labs neliels auto. Iepriekšējā gada konkursā ar automātisku sēdekļa atbīdīšanu sagaidīja tikai Lexus. Šogad pat i30. Dinamika ļoti pieņemama. Nebiju gaidījis labo adaptīvās kruīza kontroles darbību. Viegli pārslēdzami braukšanas režīmi. Uz nelīdzena – gana labi mazam auto. Displejs ērts vadībai. Skaņa pēc braukšanas ar dažiem citiem mazauto, beidzot tāda, kādu vēlos no maza benzīna auto. Cena gan atgādina, ka nav jau vairs nekāds mazauto. Nav sapņu auto, bet ļoti saprotu cilvēkus, kas izvēlēsies i30.

uldish Reģ.: 10.08.2001
0 1 Atbildēt

GadaAuto rakstīja: Hyundai i30 2017 /2018 foto

Šis auto ir kā apliecinājums tam, ka pasaules rallija čempionātā iesaistītajiem ražotājiem arī ielas modeļi izceļas ar lieliskām vadāmības īpašībām. Šim standarta i20 nav ne rallija amortizatori, ne atsperes, bet pa nelīdzeniem grants līkumiem auto turas kā pielīmēts, eleganti izlīdzonot gan metošus izskalojumus grantī, gan bakurētainus asfalta ceļa pampakus. Nav jābrīnās, ka ar šāda auto sportiskāko brāli Tjerī Noivils spēja šogad izcīnīt vicečempiona titulu WRC, teju katrā otrajā sacensībā nolaužot riteni. Jā, tā arī nesapratām, kā viņam tas izdevās, jo gada auto žūrija tomēr nebija tik meistarīga (nolauzt riteni – autora piezīme)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Priecājos par lieliskā Hyundai-i30 uzvaru Latvijas Gada Auto 2018 konkursā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Jā, uzvara pelnīta. Nojautu jau, ka par pirmo vietu cīnīsies i30 un Karoq. Principā jau loģiski jo viens ir lielas brālis Gada auto 2016 ieguvējam un otrs - mazais brālis Gada auto 2017 uzvarētājam.

Godīgi sakot, pārsteigums bija Kia Stonic 3. vieta, bet patīkamā cena un arī tīri labais sniegums uz ceļa liek domāt, ka arī tas ir pelnīti.

Delfos var redzēt lielu "cepienu" par uzvarētāju trio, bet, manuprāt, viss ir pareizi - tas ir LATVIJAS gada auto. Nu nevar Latvijas gada auto maksāt 70 (XC60 un Q5 demo auto cena) vai 98 tūkstošus (BMW 5. sērijas demo auto cena). Tāpēc pelnīti vinnēja tās 3 mašīnas, kas piedāvā augstu kvalitāti par labu cenu.

Vienīgais, ka varbūt prasītos kategoriju "žūrijas simpātija", kur būtu žūrijai jāizvēlas labākais auto, neņemot vērā cenu (vai ņemot to vērā minimāli). Esmu pārliecināts, ka šogad šo balvu dabūtu Alfa Romeo Stelvio.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Neuzskatu, ka i30 uzvara ir pelnīta. Lai arī progress manāms.

Kaut kāda izteikta žūrijas mīlestība uz Skandi pēdējos gadus

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Ja tev darba devējs būtu nopircis i30 nevis pasātu,kādu tad tu dziesmu dziedātu?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Dāvinātam zirgam jau zobus nepētīsim

Esmu braucis ar abiem. VW ir pakāpi pārāka tehnika.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 7 Atbildēt

GuntarsPulss rakstīja: Praktiski jau noķēris klases etalonu Golfu, pieejamā komforta aprīkojuma ziņā varbūt pat mazliet pārspēj. Vienīgi atlikušās vērtības ziņā, iespējams, nedaudz zaudē. Taču tam vajadzētu mainīties, jo izturības ziņā VW reputācija iet uz leju. Taisnības labad gan jāatzīst, ka Hyundai ir slavens ar dikti dārgām rezerves daļām.

Golfs,un etalons,nesmīdini tautu.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
1 0 Atbildēt

Latvijas Gada auto 2018 ir Hyundai i30!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
4 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

GuntarsPulss rakstīja: Praktiski jau noķēris klases etalonu Golfu, pieejamā komforta aprīkojuma ziņā varbūt pat mazliet pārspēj. Vienīgi atlikušās vērtības ziņā, iespējams, nedaudz zaudē. Taču tam vajadzētu mainīties, jo izturības ziņā VW reputācija iet uz leju. Taisnības labad gan jāatzīst, ka Hyundai ir slavens ar dikti dārgām rezerves daļām.

Golfs,un etalons,nesmīdini tautu.

un kas tad pēc tavām domām ir kompaktklases etalons, līdz šim neviens vēl viņu nav pārspējis, visstuv'ak viņam ir Astra un Auris, bet tie arī diezgan stipri atpaliek

felix65 Reģ.: 13.01.2017
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Rudens Mediju testa braucienā bija iespēja izbraukt ar augstāk bildē redzamo Hyundai-i30, kam ir 1,4 litru benzīna turbomotors ar 140 zirgspēkiem un automātiskā ātrumkārba. Auto pašmasa 1315 kg, pilna masa 1850 kg. Braukšanas sajūtas stipri līdzīgas citam testā baudītajam auto - atjauninātajam Golfam ar 1,4 litru 150 zirgspēku turbomotoru un automātu. Nevaru teikt, ka kāds no šiem diviem auto būtu pārāks par otru vai atpaliktu no otra: viss bija labā kompaktklases līmenī. Šie divi auto (Hyundai-i30 un Golfs) man šķita līdzvērtīgi un patika labāk par trešo kompaktklases pārstāvi testā - Honda-Civic.

Tātad, izvēloties starp Hyundai-i30 un Golfu, manuprāt, visu nosaka vizuālās simpātijas: uz kāda izskata auto pircējam patiktu skatīties no ārpuses un kāda izskata auto atrasties iekšā.

Hyundai-i30 ir pieejami trīs benzīna motori: 1,4 litru bez turbīnas ar 100 zirgspēkiem, 1,0 litra ar turbīnu un 120 zirgspēkiem, kā arī testā piedāvātais 140 zirgspēku variants. Dīzeļmotori divi, abi ar 1,6 litru darba tilpumu: ar 95 vai 136 zirgspēkiem. Hyundai-i30 sākumcena 14990 eiro, un sākuma komplektācijā gaisa kondicionieris jau ir iekļauts. Universālam sākumcena 15990 eiro. Testā baudītajam i-30 hečbekam ar jaudīgāko benzīnmotoru bagātīgā komplektācijā cena ir 24590 eiro.

Kāds tad Tu VW fans! Viņi to nepiedos.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Tikko kā atgriezos no Vācijas. Nedēļu vizinājos ar nomas auto Hyundai i30. Kad paņēmu nomā, tad nobraukums bija vien 1400 km.

+ ļoti kluss, motoru nedzird vispār. Tikai pēc tahometra var saprast, vai motors darbojas vai nē;

+ nav ne jausmas, kāda līmeņa aprīkojums bija konkrētajam i30, bet aprīkojums bija ļoti labs - piemēram, apsildāmā stūre, adaptīvās bremzes, joslu brīdināšanas funkcija, automātiskās tuvās - tālās gaismas, ceļa zīmju lasītājs, navigācija,

+ viedtālruņu bezvadu uzlādes vieta. Tāda pati kā jaunajai Honda Civic. Uz iphone, manuprāt, nedarbojas, bet ar Samsung viss štokos!

+ vadītāja krēsls ērts, viegli varēju atrast sev ērtu sēdpozīciju. Arī pārējie pasažieri nesūdzējās (sieva blakus, 2 bērni aizmugurē).

No plusiem tas arī laikam viss.

Braukšana tāda viduvēja - varbūt arī ziemas riepu dēļ, bet līkumos nejutos baigi droši. Uz nedaudz slidena ceļa par pāris reizes bija sajūta, ka var arī neierakstīties līkumā, tomēr i30 pats kaut kā spēja savākties. Laikam jāpateicas elektronikai.

Degvielas patēriņu dators rādīja vidēji 7,3 litri uz 100 km. Manuprāt, normāli. Ne daudz, ne maz. Bet jāņem vērā, ka sanāca daudz pa kalnainu reģionu vizināties (Kēnigze, Zalcburga), turklāt ziemā.

- ļoti vārgs motors. Konkrētajam bija 1,4 l motors ar manuālo kārbu. Brīžiem likās, ka kalnā nāksies stumt Tāpat arī, ik reizi, kad gribējās dinamiskāk uzsākt, tas vienmēr ar tādiem grūdieniem (rāvieniem) sanāca. Ja grib līdzeni braukt un pārslēgt ātrumus, tad vai nu jābrauc ļoti mierīgi, vai arī, kārtīgi paceļot apgriezienus, ko ikdienā neesmu pieradis darīt.

Pad tad, kad i30 neitrālajā ripoja ar kādiem 5-7 km/h, tad ar otro ātrumu nebija iespējams uzsākt. Bija jāliek pirmajā ātrumā, tas, savukārt, atkal nozīmēja milzīgu grūdienu. Vai nu atkal kā vecajiem gazikiem - jāpastrādā ar akseleratoru un jāuztaisa pārgāze. Tad viss štokos.

- uz stūres pārāk daudz dažādas pogas izvietotas. Skaļuma regulēšana, brīvroku sistēma, source (pārslēgt radio, cd, usb, utt), kruīzkontrole, paneļa informācijas pārslēgšana. Varbūt arī ikdienā pierod, bet man likās par daudz.

- regulāri iesprūda priekšējo labās puses durvju ārējais rokturis. Kad attaisīja vaļā, tas negāja atpkaļ iekšā. Priekš praktiski jauna auto tas ir pilnīgi nepieņemami!

- dažas reizes atpakaļgaitas ātrumā izdevās ielikt tikai pēc atkārtota mēģinājuma. Ar pirmo reizi kaut kā līdz vidum ielikās. Arī šis priekš praktiski jauna auto ir pilnīgi nepieņemami!

Neesmu pētījis, cik šāds i30 varētu maksāt, bet, manuprāt, kādus 15-17 tūkstošus EUR par tik labi aprīkotu ir vērts maksāt. Bet ne vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par to kārbu interesanti. Sievas māsai ir desmitgadīgs hujdaja tricārs ar vārgāko 1.5 ķīseli - pa vasaru sanāca izkost vienu līkumu - biju patīkami pārsteigts par tā nemotoriņa dinamiku; braucot parastā braukšanas stilā sajūtas radās apmēram kā ar manu golfu - bet, ups - kārba gan bija sūdīgāka nekā mana golfa 26 gadus vecā - tik traki kā tev nebija, bet pēc tam, kad pāris reizes pie 90 atmetoties neitrālajā, un pēc tam saskaroties ar grūtībām ielikt ceturtajā, padomāju un uzgāzēju, un jā, bez problēmām - sinhronizatori Sievas māsa teica ka neko nezina, pieņemu ka viņa ir pieradusi tā slēgt ka tos beigtos sinhronizatorus nejūt.

Tas ka jaunam ir kaut kas līdzīgs izklausās interesanti...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kolēģim relatīvi jaunajam auto (ne hujadajam) arī problēmas ar kārbu. Liek pirmajā, bet ieliekas reversā. Ne vienmēr, bet reizēm gadās. Korķu laikā var nelāgi beigties.

Cilvēks gana pieredzējis braucējs un sevī vainu nesaskatīja. Sūdzējās servisā, kur klerks tikai pateica - jā, tā nu gadās tagad un ne tev vienam. Kaut kur uz kaut ko ietaupīts, kaut kas optimizēts un tā nu sanāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nūūūū... Atšķirībā no manis un nomika nosauktajām problēmām, tevis nosauktā problēma nemaz nav ar kārbu - tā ir ar sūdīgu kulises regulējumu, un dīleris vienkārši karina cilvēkam makaronus uz ausīm. Ātrumu izkārtojums atrodas kārbā, bet to, lai atpakaļrobā varētu ielikt tikai tad, kad kloķis ir paspiests uz leju vai kaut kas paspiests uz augšu, nodrošina pats kloķis, nevis kārba, un līdz ar to ir svarīgi lai kloķis X asī būtu pareizi noregulēts attiecībā pret kārbas viduspunktu.

Protams, pastāv arī varbūtība ka šodienas trīsreiz lietojamajām mašīnām ir ietaupīts uz kulises mehānismu un tas ir uztaisīts neregulējams, bet mazliet negribētos ticēt - un tādā gadījumā šī problēma ir novēršama, tur kaut ko mazliet pārtaisot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Milzu respekts par tādu recenziju Pld!

IViesis Reģ.: 22.06.2017
1 0 Atbildēt

Tas..ka hundaji ir labi auto, šaubu nav. 9 gadus bez jebkādām tehniskām problemam nobraucu ar 2006.gada modeļa sonatu...vēl šodien ar to turpina braukt meitens no Baldones. Mana meita arī bez problemam jau trešo gadu brauc ar mana brāļa hundai elantru...11 gadus visas TA uz pirmo reizi un pa nullēm...Pats šobrīd joprojām ikdiena braucu ar klasisko 2004.gada jaguaram līdzīgo Sonatu 2.0 gls. Joprojām vēl IZCILS auto ! Nu jau pašam pirmspensijas gadi, nav vairs tās rosības lai sapņotu par jauniem hundaju modeļiem, kuri viennozimigi ir izcili kvalitatē. Neesmu gan sajūsmā par kosmiskajam virsbūves linijām...tas vairāk pa prātam jaunajai paaudzei. Ar volvo xc90 ikdienā braukt jau sanāk pa dārgu. Bet jaunais i30 viennozīmīgi ir viens no labākajiem pašreizējiem hundai auto...jebkurā gadijumā labāks par i40. Krievijas autoprese šobrid apjūsmo jauno Sonata modeli....kuru atdzīst par veiksmigako savā klase. Skatit jauno Za ruļem.

IViesis Reģ.: 22.06.2017
0 0 Atbildēt

Tas..ka hundaji ir labi auto, šaubu nav. 9 gadus bez jebkādām tehniskām problemam nobraucu ar 2006.gada modeļa sonatu...vēl šodien ar to turpina braukt meitens no Baldones. Mana meita arī bez problemam jau trešo gadu brauc ar mana brāļa hundai elantru...11 gadus visas TA uz pirmo reizi un pa nullēm...Pats šobrīd joprojām ikdiena braucu ar klasisko 2004.gada jaguaram līdzīgo Sonatu 2.0 gls. Joprojām vēl IZCILS auto ! Nu jau pašam pirmspensijas gadi, nav vairs tās rosības lai sapņotu par jauniem hundaju modeļiem, kuri viennozimigi ir izcili kvalitatē. Neesmu gan sajūsmā par kosmiskajam virsbūves linijām...tas vairāk pa prātam jaunajai paaudzei. Ar volvo xc90 ikdienā braukt jau sanāk pa dārgu. Bet jaunais i30 viennozīmīgi ir viens no labākajiem pašreizējiem hundai auto...jebkurā gadijumā labāks par i40. Krievijas autoprese šobrid apjūsmo jauno Sonata modeli....kuru atdzīst par veiksmigako savā klase. Skatit jauno Za ruļem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti