Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Land Rover Discovery 2017 tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Land Rover Discovery 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Jaunais Land Rover Discovery ieradies Latvijā; būs skatāms arī Auto izstādē 2017 (+ foto) www.iauto.lv/zinas/pasaule/24806-jaunais-land-rover-discovery-ieradies-latvija-bus-skatams-ari-auto-izstade-2017-foto

Decembra sākumā būs iespēja iepazīties ar jauno Land Rover Discovery (+ foto) www.iauto.lv/zinas/latvija/23706-decembra-sakuma-bus-iespeja-iepazities-ar-jauno-land-rover-discovery-foto

rolis Reģ.: 31.08.2001
4 0 Atbildēt

Sveika Gauja...šogad pali bija mazi un Turaidas lejas ceļš nebija zem ūdens , tāpēc testa diena( 20 minūtes) tika pavadītas pa Krimuldas vietējās nozīmes ceļu, asfalts, grants.

Iespaids labs, pneimo piekare, alumīnija virsbūve bez rāmja,alumīnija sviras( daudz viņu tur ir).Motors 2 litri dīzelis,9 pakāpju automāts - labs. Paātrinājumu auto sasniedz ar maza motora "rēkoņu" , iztrūkst pierastā maigā, taču sulīgā 3 litru motora , bet rezultāts sakarā ar masas samazinājumu un mazāku motoru ir sasniegts... super!

Par eksterjeru un interjeru teikšu tā, ja tas ir bezceļnieks un ne mikroautobuss ar 7 sēdvietām, tad man laikam nāksies samierināties, jo arī citi ražotāji salonus un mašinu dekoratīvos risinājumus veido jaunā stilā.... vai tas ir labi, laikam tā jābūt

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
2 0 Atbildēt

Land Rover Discovery 2017 / 2018 FOTO

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Auto - labs. Bet, ikdienai sev tādu pat neizskatītu, atgādina lielu neveiklu govi. Lai arī patiesībā ir gana žiperīgs un manevrētspējīgs auto. Patika skaņas izolācija salonā

Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
5 1 Atbildēt

Jaunais “Discovery” – milzis, kurš no smagu taku atklājēja (to discover) pārtapis ietilpības un superkomforta (manuprāt mazliet smagnēja) pārstāvī. Tieši izmēri un svars bija tie, kuri ar visu (joprojām saglabāto) izcilo “bezceļu” piedziņas un jaudas komplektu tomēr neļāva šim uzbraukt Ūdrukalnā pa smilšaino stigas špūri. Ne man tas izdevās, ne rallija zvaigznēm Ivaram Caunem un Jānim Baumanim (pēdējais žūrijas sastāvā iekļauts tikai šogad). Nedaudz augstāk par Koleos Discovery tika, bet līdz kalnu karaļa virsotnei daži metriņi tomēr pietrūka.

Bet ne par to stāsts. Šis kalns ir tiešām grūts. Kopš gadsimta sākuma manā klātbūtnē tajā uzbraukuši vien kādi 5 auto. Un ļoti iespējams, ka tajās dienās smilts bija mazliet blīvāka, špūre mazliet seklāka. Iespējams, ka šajā dienā tajā uzbraukt nespētu arī neviens cits. Un ar godu atkāptos. Tādi ir apvidus auto eksāmeni.

Neuzbraukt nav negods. Man nepatīk – principā un kategoriski – markas atkāpšanās no manuprāt godpilnā “off-road” stila. Šis, manuprāt, vairs nav “Discovery”, bet gan vēl viens, nenoliegšu – karalisks – “Range Rover”. Kāpēc firmai tas vajadzīgs – nesaprotu. Negribu šādu auto. Pēc klasikas (pilnveidotas) ilgojos. Pēc Discovery I.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Rudens Mediju testa braucienā pirms pusdienu pauzes man iekrita braukt ar Land-Rover Discovery. Interesanti, ka atšķirībā no citiem testa automobiļiem šis Discovery bija ar vājāko modelim piedāvāto motoru – 2 litru 180 zirgspēku turbodīzeli. Vēl Discovery modelim pieejami dīzeļmotori ar 240 un 258 zirgspēku jaudu, kā arī benzīna motors ar 340 zirgspēku jaudu. Cenas automobilim sākas no 53 tūkstošiem eiro.

Pašmasa testētajam auto bija liela – 2241 kg, pilna masa 3090 kg. Neskatoties uz lielo masu un ne visai jaudīgo motoru, uzrāviens bija pārliecinošs. Discovery īpašība – galīgi nejūt ātrumu. Braucot ar 100 km/h, pēc sajūtām liekas, ka ir kādi 80 km/h. Sēdēšana augstu, salons milzīgs, izcila skaņas izolācija, tādējādi brauciens ļoti baudāms. Ar šādu auto es labprāt dotos ceļojumā kaut vai līdz Sicīlijai.

Tomēr sajūtas mainās, ja izkāpj ārā no Discovery un palūkojas uz to. Tieši no priekšpuses tas manā skatījumā vēl ir glīts, taču no sāniem un īpaši no aizmugures tas man nepatīk. Iekšā salona dizains gan man patīk. Sajūsmināja ātrumu pārslēgšanas kloķis apaļa rullīša formā. Tāpēc, manuprāt, Discovery ir auto, kurā jāatrodas iekšā un jābrauc, bet kuru nav jāpēta no ārpuses.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Rudens Mediju testa braucienā pirms pusdienu pauzes man iekrita braukt ar Land-Rover Discovery. Interesanti, ka atšķirībā no citiem testa automobiļiem šis Discovery bija ar vājāko modelim piedāvāto motoru – 2 litru 180 zirgspēku turbodīzeli. Vēl Discovery modelim pieejami dīzeļmotori ar 240 un 258 zirgspēku jaudu, kā arī benzīna motors ar 340 zirgspēku jaudu. Cenas automobilim sākas no 53 tūkstošiem eiro.

Pašmasa testētajam auto bija liela – 2241 kg, pilna masa 3090 kg. Neskatoties uz lielo masu un ne visai jaudīgo motoru, uzrāviens bija pārliecinošs. Discovery īpašība – galīgi nejūt ātrumu. Braucot ar 100 km/h, pēc sajūtām liekas, ka ir kādi 80 km/h. Sēdēšana augstu, salons milzīgs, izcila skaņas izolācija, tādējādi brauciens ļoti baudāms. Ar šādu auto es labprāt dotos ceļojumā kaut vai līdz Sicīlijai.

Tomēr sajūtas mainās, ja izkāpj ārā no Discovery un palūkojas uz to. Tieši no priekšpuses tas manā skatījumā vēl ir glīts, taču no sāniem un īpaši no aizmugures tas man nepatīk. Iekšā salona dizains gan man patīk. Sajūsmināja ātrumu pārslēgšanas kloķis apaļa rullīša formā. Tāpēc, manuprāt, Discovery ir auto, kurā jāatrodas iekšā un jābrauc, bet kuru nav jāpēta no ārpuses.

Tā ir lielu auto īpašība. Tāpēc ar lielu jaudīgu auto braukt ir labāk nekā ar mazu un jaudīgu. Jo pēdējais kratās, lēkā, un liekas, ka brauc baigi ātri, lai gan patiesībā, ej uz 90

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu kaut ko bišķi sajauci - te ir runa par piekares cietību, ne motora jaudu - lielām mašīnām, sevišķi džipiem un pseidodžipiem, liek nenormāli cietas piekares lai tā mašīna vispār turētos uz ceļa, bet tāpatās tā mašīna šūpojas, jo liela un augsta. Maziem tikmēr var uzlikt cietāku piekari lai vēl labāk turētos uz ceļa, vai ne tik stingru, lai būtu ērtāk.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 0 Atbildēt

Žūrijā diskutējām par dažādiem terminiem. Kas tad ir tas apvidus auto? Vai bezceļnieks? Bet, kas tad ir bezceļnieks? Varbūtas tas, kam lielāks klīrens? Bet, varbūt tomēr tas, kam ir 4x4? Izskanēja vēl doma, ka varbūt tie varētu saukties pilsētas krossoveri. Pēc oficiālā auto klasifikātora visi konkursa "džipi" ir J kategorijā - Apvidus auto. to nosaka pats ražotājs. Tomēr tā runā tikai par auto izmēru un neko nesaka par tā spējām. Sviests. Atradu skaidrojošajā vārdnīcā šādu skaidrojumu: Apvidus mašīna — spēkrati braukšanai pa sliktiem ceļiem un bezceļu; labo pārgājību panāk ar vairākām dzenošajām asīm, speciālām (arkveida, maiņspiediena) riepām vai kāpurķēdēm un transmisiju (demultiplikators, bloķējams diferenciālis).

Sapulces laikā tika nolasīti vairāki aktīvistu jautājumi, no kuriem viens skanēja šādi: "Bet starp konkursa pretendentiem jau nav neviena apvidus auto." Es arī to saprotu tā, ka apvidus auto var būt tikai tas, kuram ir pilns iepriekš aprakstītā arsenāla komplekts. Vai jaunais Land Rover Discovery ir īsts apvidus auto? Noteikti nē. Viņš iskatījās gaužām nozēlojams brīdī, kad nespēja ar savām plakanajām riepām uzrāpties pat nelielā smišainākā kāpiņā, un jau viegli atduroties ar bamperi pret mīkstām smiltiņām, no tā sāka atdalīties detaļas, kuras bija jālasa pa zemi un jāsprauž atpakaļ. Domāju, ka problēma slēpjas tanī apstāklī, ka ir mainījusies situācija. Auto ražotāji ir izveidojuši veselu jaunu kategoriju, kas ārēji atgādina ierasto "bezceļa auto", tomēr nemaz nav tam paredzēti. Un klasifikators nav spējis tam izgudrot atbilstošu kategoriju ar attiecīgiem kritērijiem. Varbūt padomāsim kopīgi - kā mēs šos varētu nosaukt. Visiem jau sen zināmi ir pētījumi, kuros atklājās, ka tā saucamie "apvidus" auto nekad nenobrauc no ceļa. Un pareizi dara. Tāpēc vēlējos piedāvāt tos saukt par: "auto, kas paredzēti lietošanai uz retāk koptiem ceļiem." Saprotu, ka skan neveikli un pārāk gari. Bet varbūt ir kāda īsāka, kodolīgāka ideja.

Un nesauciet lūdzu Discovery par apvidus auto. Kā tika teikts policijas ziņojumā: "Tika draudēts ar pistolei līdzīgu priekšmetu"

curroni Reģ.: 29.10.2017
0 0 Atbildēt

disco jau arī senajos ziedu laikos nebija pārāk uzticams apvidus auto, salīdzinot ar laikabiedriem land cruiser 80 un nissan patrol. un offroad pasākumiem drīzāk tika izmantots defenderis (un arī ne pārāk labas atsauksmes). bet, manuprāt, pēdējais īstais sērijveida 4x4, ko var pa īstam dēvēt par apvidus auto, bija land cruiser 120.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Jā un Suzuki ir labāks par hondu.

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Te teikšu ka pierdze ar iepriekšejiem Discovery ir liela 250000 km kopā pa Latviju un Eiropu... piekrītu iepriekšminētajiem apgalvojumiem par ietērpu, tagad tas ir pilsētnieks , ar ak vai 7 vietām salonā un kādām ...

Par smiltīm es arī savus Disko 3 esmu noracis tā ka nākas 3 stunads rakt un vienalga jāiet pakaļ traktoram un pēctam jālasa plastmasas, lai auto būtu komplektā .

Tagadējais ir stipri vieglāks Al virsbūve, 9 AT lidzīgas programmas sniegs, dziļas risas, smiltis . Laicīgi sagatavojoties nosolītajiem pārbaudījumiem smilšu kalnā kur tika testēti pikapi un daudzi 4x4 vairākus gadus jaunais Disco , bez kādas piepūles tos pieveica . To kalnu 3 gadus atpakaļ nolēmu parbaudīt arī ar savu Disco, jo bija aizdoma ka reiz Latvijā tas varetu būt ieguvis gada auto nepelnīti, toreiz viegli kalni padevās.

Tātad es varu teikt ka 6 AT ar pazemināto rindu tatad 12 AT un 170 kW 2,7 un 2.0 9AT veica vienu un to pašu uzdevumu , man neradās nekādu iebildumu arī braucot pa lauku grants ceļu, perfekti majestātiski, pneimo strādā.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Tas tiešām ir svarīgi?

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Viņas nekad nav varējušas būt ne apvidus ne 4x4 tāpēc tās jāsauc par pilnpiedziņas

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
1 0 Atbildēt

Šis vairs nav Land rover, jo tas ir ļoti iespaidojies no Range Rover. Ar šo auto var izbraukt visur kur būs nepieciešams, bet to ir žēl darīt.

Koplietošanas ceļos braucās līgani kā jau auto ar pneimo piekari. Pārsteidza 2.0 litru dīzeļa dzinējs, jo uz šo lielo auto ar to pietiek un vairs nav nepieciešami lielie dzinēji tādejādi tas arī paliek ekonomiskāks. Ļoti laba skaņas sistēma, taču to ir grūti izbaudīt, jo katras nodalijuma dortiņas un vācīņi sāk grabēt un vibrēt.

Bezceļos kā jau Land rover izbrauksi visur kur vajag, bet ja tomēr iesēdīsies tad nāksies saukt traktoru.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Sākotnēji izbaudīju braukšanu pa Rīgu. Ļoti piemērots, ja ir vēlme būt augstāk un lielākam par citiem. Pilsētā braucot uz 50, komforts pietiekams, lai liktos, ka ir gandrīz apstājies un ļoti noder ērtā un labi strādājošā kruīza kontrole, lai neviļus ievērojami nepārsniegtu ātrumu. Automobilis nav būvēts izteiktai bezceļu braukšanai, bet mežā no izmēģinātajiem modeļiem radīja vislabākās pārgājības sajūtas. Smilšu kalnā, kur iepriekšējā gadā labs pilnpiedziņas auto palika pusceļā, Discovery mierīgā gaitā, bez lieka ieskrējiena, pārliecinoši uzrāpās. Spēcīgs auto, kuram varētu novēlēt, lai iztur braukšanu ceļa apstākļos, pa kuriem tas ir spējīgs pabraukt.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Jaunais Discovery vairāk gan atgādina premiuma segmenta pārliecinātu, komfortablu maģistāļu gargabalnieku, kurā vadītājs nenogurst,pasažieriem ērti un ir peejamas daudz dažādas papilfunkcijas komforta izbaudīšanai. Ar saviem izmēriem, svaru un smalko apdari, tas diez vai būs jaunu copēšanas vietu atklājējs vai piedzīvojumu meklātājs Zilākalna mitrajos mežos. Jaunais Discovery piedāvā maksimālu komfortu, perfektu skaņas izolāciju, līganu un pārliecinošu gaitu, taču es nerāšos salonā ar skujām apbirušu jaku notašķītiem zābakiem, zinot to cik esmu samaksājis par šo lielisko "apvidus" auto.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Divlitru motors nodrošina pietiekamu dinamiku tik lielam un smagam auto, tomēr psiholoģiski 4 cilindri liekas par maz.

Gaitā nedaudz nesaprotams, itkā augsts un grīļīgs tanī pat laikā sīkie asfalta ielāpi nedaudz knābā pa stūri, jāatzīst ka auto tomēr būvēts relaksētai braukšanai nevis asvalta līkumu slīpēšana.

Salons varēja būt plašāks un aizmugurējais sēdeklis augstāks, trīs vīriem aizmugurē pašauri, pie stūres man ar 210cm augumu īsti vietas nepietika, tiesa tāda pat problēma bija iepriekšējā modelī un šāda pat problēma ir lielākajai daļai apvidnieku ar rāmi kad liela virsbūve slēpj salīdzinoši ne tik lielu un ietilpīgu salonu.

Liels skaists ekrāns pa vidu ar mūsdienām atbilstošu atpakaļskata kameru.

Sev noteikti nē, bet turīgam vīram ar nepieciešamību pēc utilitāra auto ar luksusa piesitienu varētu arī būt labs.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti