Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Golf 7 tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen Golf 7 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Vēl viens testa dienas pārsteigums. "Tikai" 1,4Tsi ar 150zs - ļoti patīkama dinamika un perfekta vadāmība arīdzan Testa auto zelta zaļgandzeltenā krāsa komplektā ar R-paku atstāja ļoti labu iespaidu, kā arī lauza manus stereotipus arīdzan

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
9 0 Atbildēt

Volkswagen Golf 7 2017 / 2018,

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
16 0 Atbildēt

Lai arī varētu gausties, ka modelis jau vecs un tas ir tikai kārtējais facelifts, kuram nomainītas lampiņas un iebūvētas papildus drošības sistēmas, tomēr auto parādīja, ka nav nekāds opītis gados. Pārējiem ir tāpāt vēl ko darīt, lai sasniegtu šo. Tomēr vēlējos akcentēt ko citu. Proti - attieksmi. Par stilu, kā konkrētais ražotājs attiecas pret kādu no reģioniem, proti Latviju. Konkrētāk latviešiem. No BMW pārstāvja noklausījos tekstu par to, ka šis tirgus esot mazs ar vēl mazāku skaitu iedzīvotāju un vēl mazāku skaitu cilvēku, kam varētu interesēt ekzotiskās valodas. Kā smejies, neies tak mocīties pāris simtu klientu dēļ. Tās ir papildus izmaksas, tāpēc būs jāiztiek ar kādu no lielajām valodām saskarsmē ar auto... Tad VW pierāda, ka ciena jebkuru auto lietotāju, uzrunājot viņu tādā valodā, kādā lietotājam ērtāk. Arī latviešu. Visu cieņu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 3 Atbildēt

Rudens Mediju testa braucienā izbaudītais Golfs nav jauns modelis, spriežot pēc vizuālā izskata, virsbūves formas. Tas ir dziļš feislifts. Braucu ar Golfu R-Line komplektācijā, kam cena ar 1,4 TSI 150 zirgspēku benzīna motoru sākas no 23302 eiro, taču līdzi braucošā tirgotāja pārstāve teica, ka, pateicoties papildaprīkojumam, cena ir ap 26-27 tūkst.EUR. Dārgi...

Golfs bija, kā jau ierasts, patīkami sabalansēts auto ar ārkārtīgi ērtu sēdēšanu pie stūres. Patīkama DSG kārba. Varu salīdzināt ar dīzeļgolfu, jo dažreiz sanāk pabraukt ar 2016.gada Golf 1,6 TDI. Benzīnnieks, protams, klusāks un ar 150 zirgspēku motoru jaudīgāks, bet visumā nekāda pārsteiguma nebija - vienkārši baudāms, ērts auto.

Ja man būtu jāpērk septīto Golfu, es izvēlētos universālu ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna motoru un manuālo kārbu par 18358 eiro. Modeli ar jaunākās paaudzes 1,0 TSI motoru un 110 zirgspēkiem par 17748 eiro tomēr neņemtu, jo esmu skeptisks pret tiem jaunajiem ļoti maza darba tilpuma motoriem.

Heiteris Reģ.: 21.01.2017
5 1 Atbildēt

Njā. 1,4 nu gan ir mizlīgs lēciens attiecībā pret 1.0

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nu vispār ir jau arī - vienam ir trīs cilindri, otram tomēr ir četri...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 7 Atbildēt

Vakar biju Volkswagen salonā un ievērtēju jauno Polo. Izaudzis, nobriedis auto! Vairs nav nepieciešams pirkt Golfu, ja gribas baudu. Pietiek ar jauno Polo bāzes komplektācijā, kurā jau ietilpst gaisa kondicionieris. Cena ar 1,0 litru atmosfērisko benzīna motoru: no 14 tūkst.EUR.

seller Reģ.: 24.08.2001
4 1 Atbildēt

Janis_Mezulis rakstīja: Lai arī varētu gausties, ka modelis jau vecs un tas ir tikai kārtējais facelifts, kuram nomainītas lampiņas un iebūvētas papildus drošības sistēmas, tomēr auto parādīja, ka nav nekāds opītis gados. Pārējiem ir tāpāt vēl ko darīt, lai sasniegtu šo. Tomēr vēlējos akcentēt ko citu. Proti - attieksmi. Par stilu, kā konkrētais ražotājs attiecas pret kādu no reģioniem, proti Latviju. Konkrētāk latviešiem. No BMW pārstāvja noklausījos tekstu par to, ka šis tirgus esot mazs ar vēl mazāku skaitu iedzīvotāju un vēl mazāku skaitu cilvēku, kam varētu interesēt ekzotiskās valodas. Kā smejies, neies tak mocīties pāris simtu klientu dēļ. Tās ir papildus izmaksas, tāpēc būs jāiztiek ar kādu no lielajām valodām saskarsmē ar auto... Tad VW pierāda, ka ciena jebkuru auto lietotāju, uzrunājot viņu tādā valodā, kādā lietotājam ērtāk. Arī latviešu. Visu cieņu.

Par valodu OK, bet viņi nepiedāvā LV tirgum versiju ar 2.0 CR TDI 110kW

Qued Reģ.: 12.06.2001
3 0 Atbildēt

Divlitru dīzeli piedāvā, piedāvā. Vajag iet uz salonu un pajautāt - ne viss ir cenu lapā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 0 Atbildēt

Janis_Mezulis rakstīja: Lai arī varētu gausties, ka modelis jau vecs un tas ir tikai kārtējais facelifts, kuram nomainītas lampiņas un iebūvētas papildus drošības sistēmas, tomēr auto parādīja, ka nav nekāds opītis gados. Pārējiem ir tāpāt vēl ko darīt, lai sasniegtu šo. Tomēr vēlējos akcentēt ko citu. Proti - attieksmi. Par stilu, kā konkrētais ražotājs attiecas pret kādu no reģioniem, proti Latviju. Konkrētāk latviešiem. No BMW pārstāvja noklausījos tekstu par to, ka šis tirgus esot mazs ar vēl mazāku skaitu iedzīvotāju un vēl mazāku skaitu cilvēku, kam varētu interesēt ekzotiskās valodas. Kā smejies, neies tak mocīties pāris simtu klientu dēļ. Tās ir papildus izmaksas, tāpēc būs jāiztiek ar kādu no lielajām valodām saskarsmē ar auto... Tad VW pierāda, ka ciena jebkuru auto lietotāju, uzrunājot viņu tādā valodā, kādā lietotājam ērtāk. Arī latviešu. Visu cieņu.

Iztulkots, starp citu, ir pat ļoti korekti.

Parsti pirmais, ko daru ir pārslēdzu ierīcēm valodu uz angļu valodu, jo esmu jau pieradis pie "līka" tulkojuma (piemēram, Renault tulkojumā pašreizējais jeb "current" degvielas patēriņš ir iztulkots kā "strāva").

Savukārt Tiguanam tā arī esmu atstājis latviešu valodu un viss ir skaidri un gaiši saprotams. Pāris sīku "gļuku" maznozīmīgās frāzēs, kur turklāt tāpat domu var saprast.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

VW visu cieņu - visiem jaunajiem modeļiem LV valoda ir labā līmenī Tas bija paC pirmais, ko izdarīju, saņemot savu jauno ikdienas Passat.

osscar Reģ.: 27.08.2002
4 0 Atbildēt

iepriekšējā darbā 1,6 6tajiem dīzeļ golpiem lielākajai daļai pie. 100k sāka izbeigties gaisa masas mērītāji un sprauslas....jaunas maksā kosmosu protams.cerams 7. velk ilgāk..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Stāsti precīzāk - cik tie gaisa masas mērītāji un sprauslas maksā?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 0 Atbildēt

Pastāsti lūdzu kādu kādu degvielu lietoji un kāds apkopju intervāls tika pielietots ?

P.S.Bērnam 1,6TDI ~140kkm , sprauslas nemirst , gaisa masenieks arī , EGR pie 120kkm - nomainija mjuļļers (slēptā garantija) ,tad arī kvēpinieku iztīrija . Lietots ,kopš paradījās , tikkai un vienīgi ProDīzelis , eļļu/apkopes daru ik pa ~10 000km ,eļļa -Castroll LL .

osscar Reģ.: 27.08.2002
4 0 Atbildēt

Sprauslas jaunas ap 800 eur/gab .ja pareizi atceros.mērītājs ap 200...kam zem 100k nosprāga..pa garantiju mainīja mērītāju...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Pārdomas. Savulaik biju 1986.gada izlaiduma laimīgais GOLF II saimnieks, tas bija zilas krāsas 3 durvju 1,6d ar gaužām vāju dīzeļdzinēju un absolūti ar cirvi iztēstu peneli Gan labas atmiņas man par to laiku, tas auto kalpoja nenokaujami, lēti, absolūtu degvielas ekonomiju (4,5l mix).

Izbraucot ar tēmā minēto jauno GOLF, starpība pat nav aprakstāma. Vizuāli, aprīkojums, dinamika, vadāmība, galu galā - prieks braukt = pilnīgi cita pasaule Es sacītu, nevainojams auto ikdienai. Ideāli, ja diviem cilvēkiem utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pret 1.6d jebkas būs pilnīgi cita pasaule. Ja gribējās kaut ko adekvāti salīdzināt pret tādu mašīnu, vajag izbraukt ar fana augstāk apjūsmoto 1.0 polo, un pēc tam aprakstīt kādu braukšanas baudu sagādā tas, lai gan arī tas polo būs cita pasaule - izmaksās un tamlīdzīgās praktiskās lietās - par šito golfu nemaz nerunājot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Tā kā man bijusi tā iespēja lietot dažādus uzņēmuma iegādātos auto darba (arī privāti) vajadzībām, salīdzinājumā dzimst patiesība. Varu apgalvot, ka tie, kuru darba auto būs jaunais GOLF - tā būs sajūsma jebkādā gadījumā

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 1 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tā kā man bijusi tā iespēja lietot dažādus uzņēmuma iegādātos auto darba (arī privāti) vajadzībām, salīdzinājumā dzimst patiesība. Varu apgalvot, ka tie, kuru darba auto būs jaunais GOLF - tā būs sajūsma jebkādā gadījumā

Darbā ir septītais Golfs ar pilnpiedziņu un 1,6 TDI motoru. Paretam sanāk to vadīt. Ir labs, patīkams, taču neteikšu, ka traki sajūsminošs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Nopietni, Tev nesagādāja prieku tas testa dienas Golf 1,4tsi 150zs automāts? Es biju sajūsmā, patiesi - atkal ieguvums pret iztērēto summu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 1 Atbildēt

Nē, es runāju par darba septīto Golfu ar 1,6 TDI un manuālo kārbu, ar kuru esmu nobraucis vairāk par tūkstoš kilometru. Rudens Mediju testa benzīnnieks ar automātu patika labāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Golf sākotnēji piesaistīja manu uzmanību ar uz plakāta uzzīmētu, ap automobili stāvošu, vienveidīgi ģērbtu cilvēku bariņu ķiverēs, kuri it kā nevarētu tajā pat sakāpt. Vēlāk izrādījās, ka tie esot 14 asistenti, kas tomēr sēžot iekšā Golfā. Diemžēl palika subjektīvā sajūta, ka man tur vairs vietas nepietiks un tik daudz ceļabiedrus nevajadzētu – nebraucu jau ar autobusu. Arī īsajos testa braucienos jau nenokļūstam apstākļos, kur visi asistenti varētu palīdzēt. Droši vien to nozīmi var pa īstam novērtēt tikai pēc darbības bīstamās situācijās, kurās cenšamies nenonākt. Braucot ar Golf gan var sevi pieķert, ka netiek mēģināts atrast kaut ko pārsteidzošu vai neatbilstošu – vairāk tiek atsvaidzinātas Golf sajūtas, lai tām varētu pielīdzināt citus līdzīgas klases automobiļus. Salīdzinot ar citiem it kā līdzīgajiem automobiļiem patika gan tāds sīkums, kā manuālā audio poga (nav jāmeklē kur jāveic multi-bakstījumu ekrānā), gan līganā gaita uz “ielāps uz ielāpa” ceļa. Ļoti saprotama Golf cienītāju izvēle.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Dīvaini, ka lielākā A7 Octavia ar šo pašu dzinēju standartā ieskrienās 8.2 sek. Pēc paviesošanās pie čehiem, ar +50 zs ieskrējiens ir vienkārši fantastisks. Nav mērīts, bet pēc sajūtām ap 6.0 varētu būt. Pēc "obkatkas" braukšu vēlreiz, vēl šo to pielabos un uzliks uz dino stenda.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 2 Atbildēt

Man pilnīgi nav skaidrs kāpēc būtu jāpērk Golfs !

Nesaprotu nemaz un nekādā veidā

Pasakiet kaut vienu iemeslu kāpēc pirkt golfu nevis škodu ?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Iespējams, pazīstamības pēc pērk. Golfu tak visi zina, bet kaut kādu analoga izmēra un veiktspējas fiatu jau ne.

Rekur sprieda, kāpēc no toijotas pērk prīmusus, nevis jari, auri vai citu hibrīdu, kas idejiski nav sliktāks, bet cenas ziņā stipri labāks. Pieņemu, ka prīmuss nes to hibrīda vārdu, ir labi zināms, taču ne visi būs papētījuši, ka tāds auris arī varētu būt tikpat derīgs.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Pats saproti- sūda pēc, smaidoša sūda pēc.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc? Jo škoda neražo hečbeku - tas ka viņu sedanam ir piecas durvis, neskaitās - tā ka ja gribas golfa platformas hečbeku, bet ir aizspriedumi pret golfu, atliek tikai A3 un seata lauvēns.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tā kā man bijusi tā iespēja lietot dažādus uzņēmuma iegādātos auto darba (arī privāti) vajadzībām, salīdzinājumā dzimst patiesība. Varu apgalvot, ka tie, kuru darba auto būs jaunais GOLF - tā būs sajūsma jebkādā gadījumā

Kā nu to ņem. Zinu cilvēku, kas ikdienā vizinās ar 7o darba golfu (1,6 TDI un pilnpiedziņa - nu taisni kā Fana variantā).

Neko diži neslavē. Auto kā auto. Šķiet, kaut kurš no iepriekšējiem golfiem pat labāk patika.

Pie tam ir jau kādas reizes sanācis arī pa servisiem padzīvoties, tā ka gluži laime arī nesanāk.

Pats esmu iekšā braucis gan kā pasažieris, taču neko izcilu neredzēju. Nebija jau dīlera variants ar visām ekstrām - tak jau darba auto. Tā ka, Kasiņ, te nu droši vien tas variants, ka pilnīgi aprīkots jebkurš auto var izskatīties krietni, savukārt pieticīgākā skatā jau tas viss tik pievilcīgi neliekas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tā arī ir ka sestais ir labāks par septīto-līganāks, klusāks labāk būvēts. Ja sestajam pie 130k salons bija mēms kā mironis tad septītajam drusku pirms 50k pa bruģi sāk skrapstēt durvju apšuvumi.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

VW Golf 7 joprojām ir VW Golf – turpina savu evolūciju dizainā kopš veiksmīgā III modeļa un ir nepārprotams līderis vadāmībā un ergonomikā savā klasē. Balsoju ar maksimālo punktu skaitu par VW Golf kā “Latvijas Eko auto 2018”, jo no visiem konkursa dalībniekiem Golf ir nopērkams gan Plug-in-Hybrid izpildījumā – VW Golf GTE, gan tīra elektromobiļa izskatā – VW e-Golf!

No visiem “Golfiem” es izvēlētos vai nu GTE vai e Golf modifikāciju – tie diemžēl ir visdārgākie modeļi (attiecīgi 36900 un 40415 EUR ar PVN), bet iespējams gūt baudījumu no dinamiskas braukšanas netērējot tam daudz degvielas jeb naudas ikdienā! Pēc vienkāršiem aprēķiniem pie noteiktiem apstākļiem (piemēram – uzņēmumam piederošs auto, kam jāmaksā UVTN, tā birojs vai darbinieka dzīves vieta atrodas kādā no Rīgas maksas stāvvietu zonām) salīdzinot jaudā, paātrinājumā un aprīkojumā līdzvērtīgu auto (lētākais varētu būt VW Golf R-Line 2.0TDI DSG-7 par 31000 EUR) ar vienādu garantiju (5 gadi, 100000km) nākas secināt, ka pēc 5 gadu ekspluatācijas TCO izmaksas varētu būt vienādas vai pat par labu e-Golfam.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti