Ikgadējā auto industrijas izstādē AUTO 2013, kas norisināsies Ķīpsalā no 26. līdz 28. aprīlim, būs pārstāvētas 24 automobiļu markas, apmeklētājiem piedāvājot ne tikai zemākas jaunu auto cenas, bet arī izdevīgus auto servisa pakalpojumu piedāvājumus.
Auto Asociācijas prezidents Andris Kulbergs: „Atšķirībā no pārējiem gadiem, šogad
izstādei ir izvirzīts vienots moto – „Kvalitatīvs serviss jebkura vecuma automašīnai”, kas
ļaus izstādes apmeklētājiem saņemt ļoti pievilcīgus spēkratu apkalpošanas piedāvājumus.
Šī gada izstādi esam plānojuši ne tikai kā jauno auto modeļu parādi, bet galvenokārt kā
auto tirdzniecību veicinošu pasākumu ar apjomīgu un kvalitatīvu piedāvājumu klāstu.
Nozīmīgi, ka šogad auto nozares speciālistiem būs iespēja vienlaicīgi apmeklēt gan
izstādi, gan ikgadējo Dienas Biznesa organizēto auto nozares profesionāļu diskusiju Auto Nozares Forums 2013.”.
„Ikviens jaunu automobiļu tirdzniecības un apkalpošanas uzņēmums izstādē iegūst
iespēju gan izstādīt piedāvātos automobiļus, gan testa braucienos iepazīstināt
apmeklētājus ar auto funkcionalitāti un priekšrocībām, kā arī uzrunāt tos auto lietotājus, kuri, dažādu maldīgu pieņēmumu iespaidā, nemaz nenonāk līdz autorizētajiem servisiem“,
apmeklētājus mudina izmantot izstādē piedāvātās iespējas SIA Auto Blitz vadītājs Ģirts Zemītis.
Kā ierasts, izstāde – gadatirgus AUTO 2013 apvienos visus auto industrijas
virzienus ar tās tematiskajām sadaļām: Auto, Transporta tehnika, Auto mehānika un Auto
Exotica. Izstādes sadaļā „Auto” būs izstādītas automobiļu markas Alfa Romeo, Chevrolet,
Chrysler, Dacia, Dodge, Fiat, Hyundai, Isuzu, Jeep, KIA, Nissan, Opel, Peugeot, Renault,
Seat, Suzuki, Volvo, MAN, Maz, Mercedes Benz, Scania, Setra, Unimog, Volvo Truck.
Tiek plānota arī konkursa Latvijas Gada Auto 2014 kandidātu ekspozīcija, kurā
apmeklētāji varēs aplūkot pašus jaunākos automobiļus, kuri konkursā cīnīsies par Gada
auto titulu.
Iepriekšējo izstādi AUTO 2012 kopumā apmeklēja 29 123 apmeklētāji, tai skaitā
5200 īpaši aicināti nozares profesionāļi un uzņēmēji. Tajā, ietverot visas tematiskās
sadaļas, piedalījās 193 uzņēmumi no Latvijas, Beļģijas, Igaunijas, Krievijas, Lietuvas,
Polijas, Slovākijas, Somijas, Zviedrijas.
Nu jā... 20 markas... švaki švaki... Bet, ja pareizi saprotu, Latvijas izstāde vairs nav arī tajā OICA kalendārā, līdz ar to, tā teikt, tāds vietēja mēroga pasākums ar pāris šova elementiem, kur galvenais ir pārdot kaut ko, vien būs un no tā, kas bija agrāk, pāri palikušas tikai atraugas. Bet zinot, cik maksā stendi, ja importētāji zina, kāda tā izstāde būs un attiecīgi nedod piķi, nav brīnums, ka dīleri diezko naski neraujas piedalīties.