Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem - iAuto

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem 4

 

Foto: Porsche

iAuto | 27.novembris 2024 4:28

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam.

Porsche finanšu direktors Lucs Meške paziņojis, ka zīmols nesteigsies norakstīt iekšdedzes motorus, lai gan iepriekš bija plānots citādi. Līdzīgi kā britu Lotus, arī vācu luksusa sportisko automašīnu ražotājs ir izvērtējis situāciju un redzot pircēju attieksmi (elektriskā Taycan noiets līdz šā gada trešajam ceturksnim krities par 50%), izdarījis secinājumus.

Porsche turpinās ražot automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem vismaz līdz 2030. gadam, atstājot piedāvājumā arī astoņu cilindru motorus ar kuriem komplektē Cayenne un Panamera, turklāt iekšdedzes motorus paralēli elektriskajai piedziņai varētu iegūt pat tādi modeļi, kas sākotnēji tika plānoti kā elektromobiļi. Piemēram, benzīna dzinējus varētu atgriezt Boxster un Cayman un ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju varētu atsākt komplektēt arī Macan.

Arī ikoniskais 911 nekļūs par pilnvērtīgu elektrisko transportlīdzekli, vismaz šajā gadu desmitā nē. Tā vietā tiks izmantota pakāpeniska pāreja, vispirms uzsvaru liekot uz hibrīdmodifikācijām.

Nesen par kursa maiņu paziņoja Lotus – britu uzņēmums bija plānojis pāriet uz pilnībā elektriskiem modeļiem līdz 2028. gadam, taču tagad tas vairs nav spēkā un ir izvēlēta mērenāka stratēģija, lielāku uzsvaru liekot uz hibrīdiem un elektriskajiem modeļiem ar Range Extender tehnoloģiju.

 

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Hm 27.novembris 2024 9:37
3 1 Atbildēt

Labi, ka cilvēki nāk pie prāta un tik aktīvi nepērk elektriskos auto. Un arī autobūves uzņēmumi ir piebremzējuši ar elektrifikācijas plāniem.

Onsis 27.novembris 2024 8:03
2 0 Atbildēt

Loģiska pieeja!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti