Tad - kā izpaužas problēma manam auto:
Izskatās, man kaut kas līdzīgs - motors X20DTH, tikai kļūdu nemet, bet bieži vien neieslēdzas turbīna, ja izslēdz auto un pēc 5 sek ieslēdz, tad turbīna parādās. Kamēr auto vēl auksts turbīna pieslēdzas biežāk, ja nobraukti jau 50 km (līdz Rīgai), tad Rīgā pie krustojumiem ar garantiju būšu sēne. Normāli braucot, parasti turbo parādās, kad nonāku līdz 3. pārnesumam (bet ne vienmēr), ātrāk turbo pieslēdzas, ja pirmajā uzrauj līdz 3-3,5 krpm - tad visbiežāk jau liekot otrajā būs ok, izskatās, ka procesu ietekmē veikto motora apgriezienu daudzums.
Tā kā slinkums čikāties (+garāža auksta), neesmu vēl ķēries klāt, cik saprotu jāskatās turbīnas vārsts, vakuuma trubiņas?
Opel vakuuma vārsti
Nu tad jauna tēma.
Sākumā iekopēšu, ko blakus topikā taaneko rakstīja:
-ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši
-kā tieši izpaužās šī niķošanās? Kādi efekti novērojami?
Pēkšņi jaudas zudumi, auto kļūst gurds, nu un protams met ārā kļūdu uz paneļa. Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.