Nākamajā paaudzē, kas ieradīsies 2021.gadā, Škoda Octavia jaudīgā modifikācija RS tiks piedāvāta kā hibrīds.
Sarunā ar žurnālistiem, čehu kompānijas jauno modeļu izstrādes departamenta vadītājs Kristians Štrube izteicies, ka hibrīdtehnoloģijas ir ideāli piemērotas Octavia jaudīgajam modelim – darbdienās tā ļautu Octavia RS īpašniekam braukt uz darbu ar elektrību (līdz 70 km), bet brīvdienās darba nedēļā sakrāto spriedzi varētu kliedēt, joņojot pa sacīkšu trasi ar pilnu jaudu, ko nodrošina iekšdedzes un elektromotora tandēms.
Pirmais hibrīdtehnoloģiju izmēģinās flagmanis Superb, kas Plug-in versiju saņems jau nākamgad. Štrube atklāj, ka šī iekārta būšot vairāk vai mazāk līdzīga tai, kas bija uzstādīta konceptam Vision RS. Atgādināsim, ka prototips bija aprīkots ar 1,5 litru 150 Zs benzīna motoru, 102 Zs elektromotoru un 13 kilovatstundu akumulatoru. 100 km/h Vision RS varēja sasniegt 7,1 sekundē un elektriskā režīmā nobraukt aptuveni 70 kilometrus.
Savā pašreizējā paaudzē Škoda Octavia RS tiek komplektēta ar 245 Zs divlitru turbo motoru, kas strādā pārī ar sešu pakāpju mehānisko vai septiņu pakāpju DSG divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu. 100 km/h automašīna var sasniegt 6,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.
tas vairs nav rs , man skiet ka parastaa 2,0 tsi octavia lidz simtam arii ta pataas ieskrienaas, ap 7sek liidz 100km/h