Es to sauktu par īstu vilku aitas ādā - kā nekā zem dzinēja pārsega slēpjas 280 Zs! Un tikai priekšpiedziņa. Bet par visu pēc kārtas.
Vizuāli pievilcīgs ģimenes universālis :) Par dusmīgāku dzinēju liecina vien sarkanas krāsas lielie atpakaļskata spoguļi un radiatora reste. Nekas ļoti ievērojams gan te nav pamanāms, taču visai patīkams auto no pirmā skata.
Seat Leon ST Cupra Foto: iAuto.lv
Salonā valda tiešām kvalitatīva apdare, mīksta materiāla priekšējais panelis ar lielu LCD ekrānu. Koši baltais paneļa apgaismojums uz mata kā jaunajos AUDI modeļos. Izskatās gaumīgi un arī visai sportiski, jo spidometra ciparnīca atduras pie norādes 300! Protams, aprīkojums bagātīgs, atpakaļskata kameras darbība - interesanta (ne kā bilde, bet kā zīmējums - projekcija). Ļoti ērti un sportiski īsti sporta sēdekļi priekšā sēdošajiem, mazliet paciets un galdveidīgs aizmugurējais sēdeklis pasažieriem. Starp citu, vietas aizmugurē visai padaudz - ceļi neskaras pie priekšējo sēdekļu atzveltnēm. Pilsētas satiksmē SEAT ir kluss (gan ar iespaidīgu dzinēja skaņu, strauji paātrinoties), ārpus pilsētas lielākos ātrumos vēja šalkoņa, protams, dzirdama, taču ne traucējoši. Pilnīgi noteikti varu apgalvot, vidējās klases (lielāki auto) no Japānas ražotājiem - krietni skaļāki.
Seat Leon ST Cupra Foto: iAuto.lv
Auto brauc burtiski nereāli! Jaudas šim modelim ir ārkārtīgi pietiekami gan pilsētas sprintos no luksofora, gan uz šosejas. Straujš paātrinājums iespējams arī no stipri lielāka ātruma :)
Tik straujš paātrinājums, ka ieslēdzas pretbuksēšanas sistēma pat pie 150! Gan jāatzīst, tikai priekšpiedziņai savaldīt šo jaudu nenākas viegli, tā ieslēdzas regulāri, un negribas pat domāt, cik garu mūžu spēj nokalpot SEAT riepas... Jaudas rezerve - milzīga, jo pats auto ir viegls, bet dzinējs - 280zs!
DSG automāta darbība ir lieliska visos režīmos.
Auto bija aprīkots ar mīkstām ziemas riepām, kas lielākos ātrumos mēdz "peldēt", respektīvi - ilgstoši skriet nebūtu patīkami arī pa autobāni.
Seat Leon ST Cupra Foto: iAuto.lv
Seat Leon ST Cupra Foto: iAuto.lv
Ģimenes universālim aktuāls arī bagāžnieka lielums, un tas nav mazs. Pieļauju, ka ģimene tajā var mierīgi ielikt bērna ratiņus arī.
Īsumā, SEAT apdares materiālu ziņā vispār vairs neatpaliek no VW! Ļoti kvalitatīvi nostrādāts auto, kam traucē vairs tikai novecojuši cilvēku stereotipi. Cits jautājums ir par praktisko auto pielietojumu ikdienā, manuprāt - konkrētais modelis ar tik jaudīgu dzinēju - tas ir lieki. Lieka provocēšana uz CSN pārkāpumiem, reāla sodu punktu savākšana un iespējamie daudzie amatieru uzņemtie video no auto reģistratoriem - absolūti reāli!
Pe Seat Leon ST Cupra Māris Ozoliņš, kasinsh79, Ivars Caune (no kreisās) Foto: iAuto.lv
Ivara Caunes komentārs speciāli iAuto: "Varu apgalvot, ka auto tiešām bija LABS! Neskatoties uz mīkstajām ziemas riepām un pilsētas satiksmi , ar to varēja rotaļāties, kā ar spēļmantiņu. Lai piedod līdzbraucēji, bet ,lai pilnīgāk izgaršotu auto piedāvāto buķeti, iznāca pabraukt nedaudz virs atļautā ātruma ierobežojuma. Labprāt patestētu to Biķernieku trasē! Pamēģiniet arī Jūs, garantēju, ka iepatiksies."
KONKURENTI
Varu apgalvot, ka auto tiešām bija LABS! Neskatoties uz mīkstajām ziemas riepām un pilsētas satiksmi , ar to varēja rotaļāties, kā ar spēļmantiņu. Lai piedod līdzbraucēji, bet ,lai pilnīgāk izgaršotu auto piedāvāto buķeti, iznāca pabraukt nedaudz virs atļautā ātruma ierobežojuma. Labprāt patestētu to Biķernieku trasē! Pamēģiniet arī Jūs, garantēju, ka iepatiksies:)