OMG! Tūlīt sāksies
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
CSDD projekts-raseejumi gatavi, ko iesniegt? Kaa nekaa liec lielaaku motoru nekaa auto paradzeets... Vieniigi viss OK tadaa gadiijumaa, ja tavs `dampis` jau no fabrikas naak arii ar 2.0 motoru.
tipo ir divdurvju versijai 2,0 motors kāpēc lai es savam nevarētu ielikt
EdMonton piektdienatak...
a gadiijumaa naf vienkaarshaak panjemt taadu pashu suudu tikai ar 2litriigu ?
buus i sveetdienas limuziins i darba zirgs... veniigais.. atshkjiriibi nojautiisi tikai pats
gribi 2litriigu fiatu? nodzer no 0.7 100gramus un ieliec blakus 1.4 nemotoram
5min kauna un tu jau esi darbaa...
FIAT - Failure in Italian Automotive Technology
(Выкидыш итальянского автопрома.
opi ko maisies, ja nevari neko jēdzīgu pateikt. tad vismaz stāvi kluss. kas tev pašam ir par autiņu?
tipo rakstīja: opi ko maisies, ja nevari neko jēdzīgu pateikt. tad vismaz stāvi kluss. kas tev pašam ir par autiņu?
2007 3.0HDi
patiesiibaa puse no raxtiitaa ir nopietni domaata
Sveks! 2,0 i.e 16v labais, lec no krusta žiglāk par bemberiem, protams degvielas patērinš arī labais pa pils. 12 ltr/100km;
Sakara par motora maiņu nesteidzies, paskat varbūt kas parādās tirgū no 1,6 dohc jo 2,0 16 v retums, jā un vel 2,0 16v iet rāmis (podramniks)apakšā, man škiet ka 1,4 cauri var asvaltu redzēt un kārbu sajūga maiņai var mājās veikt, bet 2,0 16v gandrīs roku nav kur bāzt, viss piebāsts;
Kad atkal gribēsi tālākus gabalus kruīzēt un santīmus ie**** var dīzeli iemest iekšā. Varu ar atlaidi notirgot.
Bet vispār nopietnāk runājot, atcerējos, ka tad kad savējam kādas piekares detaļas pirku (bieži) Tad mūždien 1.4 un 1,6 dzelžiem bija cita izmēra bukses, lodbalsti un citas figņas, kā 1,9td un 2,0 . Viss ar lielāku diametru. Tā, ka ielikt gan jau , ka var (ko tik nevar izdarīt) bet vai nebūs tā, ka pa bedrēm viss izjuks vēl 3x ātrāk, kā parasti.
Man šķiet, ka varētu derēt 2.0 16vārstnieks no FIAT Coupe. Tur vispār ir kādi četri dzinēji -- 2.0 16v, 2.0 16v Turbo, 2.0 20v, 2.0 20v Turbo.
16v turbo ir 185 zirgi (man tāds ir), 20v turbo -- krietni pāri 200, savulaik bija jaudīgākais klases auto.
Bet 20v pērkot jāuzmanās par to "manifoldu" -- bija pat atsaukums savulaik, jo tas defektīvs un plaisā, savukārt visiem Coupe motoriem vājā vieta -- zobsiksna, jāsaudzē kā acuraugs, tb, jāmaina biežāk.
Bet nu tas tā, 100% negalvoju, ka derēs. Vnk šķiet, ka kaut kur netā biju uzdūries informācijai, ka šitas FIAT Coupe 2.0 ir TIPO dzineejs.
es atradu risinājumu, nopirku 100 audi ar 2.2 šprici, a fiats pagaidām stāv garāžā. Moška ziemā braukāšu kad audim nejaudāšu bendžu liet!!!
tipo rakstīja: es atradu risinājumu, nopirku 100 audi ar 2.2 šprici, a fiats pagaidām stāv garāžā. Moška ziemā braukāšu kad audim nejaudāšu bendžu liet!!!
Nu vispār šitiem fiatiem laikam 1.6 būtu bijis labāks risinājums. Viņš tomēr bez desmit kilo tonnu sver un tādam 1.4 motorītim ir ko turēt, tāpēc arī nav īpaši ekonomisks, kaut gan tanī pašā laikā vinu lielu audi astē vilku, autiņš pat nejuta ka vispār kas pieāķēts atcerējās tikai tad kad tas aizmugurē sabremzēja.
tipo dzinējs 2.0 16V (meklēju)
kurš var pateikt no kādiem der dzinējs Tipo es zinu tikai ka tempras motoru varot ielikt. Gribu savam 1,4 Tipucim ieinstalēt 2.0 dzinēju. varbūt kāds zina kur var dabūt un par cik. laikam jau vajaga ar visu ātrumkārbu.