Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

3 miljoni pa virsu un jaunākais Ferrari tavs 2

 

Foto: Ferrari

iAuto | 9.novembris 2024 9:21

Vācijas automobiļu pārdošanas portālā Mobile.de publicēts sludinājums, kurā tiek piedāvāts vēl ražot nesāktais Ferrari F80, pārdevējam par 1200 Zs jaudīgo hiperauto prasot 6,5 miljonus eiro, kas aptuveni 3 miljonus vairāk nekā ražotāja cena.

Ferrari F80 tika prezentēts pirms dažām nedēļām. Ražotājs nosauca cenu – 3,5 miljoni eiro, un pavēstīja, ka visi 799 eksemplāri, ko paredzēts saražot, jau ir rezervēti.

Nav noslēpums, ka starp šiem 799 pircējiem būs tādi, kas 1200 Zs jaudīgo hiperauto izmantos kā drošu investīciju, lai īsā laikā palielinātu savus ienākumus.

Spriežot pēc sludinājumiem Mobile.de, šāda pieeja ir vismaz diviem pircējiem. Viens no tiem ir kāds privāts klients no Vācijas, otrs – ekskluzīvo automašīnu dīleris Levore Collection no Spānijas. Lieki teikt, ka par 3,5 miljoniem viņi savu eksemplāru neatdos, tādēļ pārdošanas sludinājumā vienā gadījumā norādītā cena ir 6 miljoni, otrā – 6,4 miljoni eiro, ar piebildi, ka pircējs to varēs saņemt 2025. gada ceturtajā ceturksnī.

Ferrari F 80 ir līdz šim jaudīgākais Maranello ražojums. Kupeja apvieno sešcilindru turbo motoru un 800 voltu hibrīda tehnoloģiju, pirmo reizi savu modeļu konstrukcijā izmantojot E-turbo sistēmu ar elektromotoru, kas atrodas starp turbīnu un kompresoru.

Tehniskā informācija liecina, ka 120 grādu V6 motora darba tilpums ir 2992 kubikcentimetri, bet maksimālā jauda 900 ZS (662 kW). Sešu cilindru agregāts var iegriezties līdz 9200 apgriezieniem minūtē, nodrošinot līdz pat 850 Nm griezes momentu. Priekšējā ass ar divu motoru elektrisko piedziņu (e-4WD) un hibrīdsistēmas aizmugurējais motora ģenerators nodrošina vēl 221 kW (300 ZS), bet ātrumu pārslēgšanu veic ar astoņu pakāpju divu sajūgu pārnesumkārbu no Formula 1.

F 80 izceļas ar īpašu sēdekļu konfigurāciju, ko Ferrari raksturo kā “1+”, tas ir - vadītājam atvēlēta galvenā vieta un pilnīga brīvība kabīnē, bet pasažiera sēdekli var pabīdīt nedaudz atpakaļ.

Ferrari F 80 ir oglekļa šķiedras korpuss un pašmasa, kas tikai nedaudz pārsniedz 1500 kg (1525 kg). Tikai 1,14 m augstais superauto 100 km/h sasniedz 2,2 sekundēs, bet 200 km/h – 5,7 sekundēs. Lai pilnībā apstātos pēc šāda ātruma sasniegšanas nepieciešami 98 metri, no 100 km/h – 28 metri.

F 80 maksimālais ātrums ir 350 km/h, bet degvielas patēriņu Ferrari atklās, kad beigsies homologācijas process.

 
Visi komentāri
 
Čibas kājās un jāmin grīdā! 9.novembris 2024 22:52
0 1 Atbildēt

Šiem auto degvielas patēriņš nevienam neinteresē.

?? 10.novembris 2024 10:25
0 1 Atbildēt

Vai tad tie domāti braukšanai?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 4

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 20

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti