Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Range Rover

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.

Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.

Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?

Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?

Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.

Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?

 
1 2 3 4 5 6 7 ..47
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: Sandriit, man brachka jau kadus 4 gadus mauc ar range rover. Bet ar 4.6. Rekjinies ka mashina nekad nebus pilniga kartiba, tapat ka riga nekad nebus gatava. Un elektriba ir broblema. Ja pirksi, tad tikai un vienigi jauno ar facelift.

Zinot to,kāds tu esi šrotņiks, tad skaidrs, ka bračka nav labāks un visticamāk ir nopircis megašrotu pa lēto un tāpēc tas nekad nevar būt pilnībā kaºtībā jau pēc noklusējuma.

Dirsisi par maniem radiniekiem, dabuusi pa muti tapat ka kalmens no powera.

Pakāpies uz beņķīša pirms dirs.

Es jau tev teicu, ja tu esi šrotņiks, nekas nekur negarantē,ka tas tava brāļa sūds ir kas labāks.

Pa muti devējs...ej nahuj, losi.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ķipa, ja šīra brālim ir RR, tad tas ir visu pasaulē pieejamo RR etalons.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Es neatkartosos otreiz, meesl.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Es neatkartosos otreiz, meesl.

Knāb sūdā,kā tev ierasts.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tad vēlreiz jautājums- vai tava brāļa šrotainais RR ir visu pasaules RR etalons?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Ir bijusi gāze un negribās to čakaru vairāk. Manuprāt tas neatmaksājās.

Drīkst zināt kādas paaudzes iekārta uz kādas mašīnas kāda motora? Vienīgais veids kā gāzes iekārta pret dīzeli var neatmaksāties - ja tas ķīseļa braucējs ir ar garākiem nagiem...

Bija Voyagers 2001 gada, 3.3 , uzliku gāzi 600 ls pie Heinriha.

Pa cik gadā sanāca braukt 50 000km , tad teoretiski gāzei vajadzētu atmaksāties, taču noriebās tas čakars. Ik pēc 300km jādomā kur pidlīsies, apkopes jātaisa gan mašīnai gan gāzes iekārtai, pei tam regulāri jāseko līdzi svečvadiem, aizdedzes bobinām utt.

+ ziemā ja brauc uz darbu no tās gāzes iekārtas tāpat nav jēgas, jo gāze ieslēdaz tikai pēc 3-4 km un pēc 8 km jau es esmu darbā.

Uz somiju; igauniju; vaciju braucot paļauties uz gāzes uzpildes stacijām ir riskanti, ja vien nēesi stundām urbis kartes un ieplānojis savu maršutu un apstāšanās vietas pēc gāzes., bet Mašīnai ir jākalpo cilvēkam, bet gāzes variantā sanāk kalpot gāzes iekārtai. Latvijā arī ne visos attalos reģionos nav gāzes iekārtas pa ceļam, līdz ar to tapatas sanāk daudz braukāt ar bendzīnu.

Gāzes iekārta manuprāt atmaksājas tikai un vienīgi tad ja var uzlikt nezaudējot vietu 150 l balonu, lai var nobraukt 800km bez bēdām, ciādi visas "slēptās izmakas" : gāzes uzpildes stacijas meklēšana; brauksāna uz staciju 2x biežāk nekā ar normālo degvielu; papildus zaudētais laiks; ne visur tās gāzes uzpildes strādā arī 24h; papildus apkopes; papildus iztērētais laiks un aizbraukšana uz apkopēm; papildus daļas utt un vēl beidzot LAIKS, tad sanak ka gāze=dīzelis.

P.S ar gāzi norbaucu 2 gauds, imho vienīga valsts kur atmaksājas gāzes iekarta ir PL, jo tur katrs poļu pans, kam nav slinkums ir savā sētā uzcēlis gāzes uzpildes staciju.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Manuprāt, saprātīgāks pirkums varētu būt šam līdzīgs

www.ss.lv/...

Vai šis

www.ss.lv/...

Vai šitāds www.ss.lv/...

Nu, vēl šitāds nebūtu slikts www.ss.lv/...

Es nerunāju par konkrētiem eksemplāriem, bet par modeli.

Paldies par ieteikumiem.

Ka jau minieju tad pašlaik leitojam CR-V.

Mašīna ir ļoti laba, nekas nelūzt utt, mašīnai tiakai 160 000, bet vajag dīzeli + pēc 8 gadiem, kad spidomerts rā'dis 200 000, motors un kārba būs arvien vēl ideālā sta'voklī, bet virsbūve jau sapuvusi, līdz ar to žēl ka mašīna ar tik rbaucamu resursu stav sētā. labāk tad lai sēā stav autiņs kurš pa šo laiku tomer nepaspēs sapūt cik saprotu RR kuzavs ir no alumīnija??? Jeb tas ir tiaki Defenderim??

+ Pajers un patrola plastmasas salons man nepatīk tik pat ļoti kā CR-V

kruizers gan izksatās cilvēcikāks.

Stapr citu, kas ar Jeep grand cherokee, tie arī ziskatās pieejamā cenu kategorijā.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

Stapr citu, kas ar Jeep grand cherokee, tie arī ziskatās pieejamā cenu kategorijā.

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Tad vēlreiz jautājums- vai tava brāļa šrotainais RR ir visu pasaules RR etalons?

interneta ciiniitaaj, palasi ko raksta cilveki taja pasha rangerovers.net un tu sapratisi ka neko jaunu es neuzrakstiiju, tie ir fakti. iisaak sakot - 3.14ies chaarlij!

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Stapr citu, kas ar Jeep grand cherokee, tie arī ziskatās pieejamā cenu kategorijā.

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Tad vēlreiz jautājums- vai tava brāļa šrotainais RR ir visu pasaules RR etalons?

interneta ciiniitaaj, palasi ko raksta cilveki taja pasha rangerovers.net un tu sapratisi ka neko jaunu es neuzrakstiiju, tie ir fakti. iisaak sakot - 3.14ies chaarlij!

Nu un ko? Tāpēc ar to nebrauc neviens?? Man pajāt,ko raksta katrs neta mīļotājs, ja man tas auto patiks, es to nopirkšu un lietošu. Tavs brālis tak ar brauc, ne?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sandis_UR

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?

===================

Chrysler no alianses ar Mercedes palika mantojumā vairāki

dzinēji, tostarp 2.7 ltr dīzelis. Man te kaimiņam tāds Grand Cherokee ir, jau labu laiku, parunājamies, kad satiekamies, viņš jau nu dikti apmierināts Principā uz to motoru paskatories es neko citu, kā Mercedes, arī neredzu Vien uz vāka uzraksts cits.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: cik saprotu RR kuzavs ir no alumīnija??? Jeb tas ir tiaki Defenderim??

rr arī

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Tad vēlreiz jautājums- vai tava brāļa šrotainais RR ir visu pasaules RR etalons?

interneta ciiniitaaj, palasi ko raksta cilveki taja pasha rangerovers.net un tu sapratisi ka neko jaunu es neuzrakstiiju, tie ir fakti. iisaak sakot - 3.14ies chaarlij!

Nu un ko? Tāpēc ar to nebrauc neviens?? Man pajāt,ko raksta katrs neta mīļotājs, ja man tas auto patiks, es to nopirkšu un lietošu. Tavs brālis tak ar brauc, ne?

es uzrakstiju kas sagaida laimigo mashinas iipasnieku. nav vina nekads kvalitates vai uzticamibas etalons un lai nelolo ceribas, ka tagad panems, nopirks un laimigs brauks savus 50 tukstoshus ar 15gadigu mashiinu. pie3.14iigiem cilveekiem vispar tada mashiina nav vajadziga, jo vinai regulari kautkas chakarejas ar elektroniku utt. lai vispirms vins atrod kadu eksemplaru, kuram visas ekstras kas ir straadaa...

a par taviem tizlajiem komentaariem es nemaz nebriinos, tu tadu range rover pat tuvuma ganjau neesi redzejis, bet gudri atkal d.irs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

Bija Voyagers 2001 gada, 3.3 , uzliku gāzi 600 ls pie Heinriha.

Pa cik gadā sanāca braukt 50 000km , tad teoretiski gāzei vajadzētu atmaksāties, taču noriebās tas čakars. Ik pēc 300km jādomā kur pidlīsies, apkopes jātaisa gan mašīnai gan gāzes iekārtai, pei tam regulāri jāseko līdzi svečvadiem, aizdedzes bobinām utt.

+ ziemā ja brauc uz darbu no tās gāzes iekārtas tāpat nav jēgas, jo gāze ieslēdaz tikai pēc 3-4 km un pēc 8 km jau es esmu darbā.

Uz somiju; igauniju; vaciju braucot paļauties uz gāzes uzpildes stacijām ir riskanti, ja vien nēesi stundām urbis kartes un ieplānojis savu maršutu un apstāšanās vietas pēc gāzes., bet Mašīnai ir jākalpo cilvēkam, bet gāzes variantā sanāk kalpot gāzes iekārtai. Latvijā arī ne visos attalos reģionos nav gāzes iekārtas pa ceļam, līdz ar to tapatas sanāk daudz braukāt ar bendzīnu.

Gāzes iekārta manuprāt atmaksājas tikai un vienīgi tad ja var uzlikt nezaudējot vietu 150 l balonu, lai var nobraukt 800km bez bēdām, ciādi visas "slēptās izmakas" : gāzes uzpildes stacijas meklēšana; brauksāna uz staciju 2x biežāk nekā ar normālo degvielu; papildus zaudētais laiks; ne visur tās gāzes uzpildes strādā arī 24h; papildus apkopes; papildus iztērētais laiks un aizbraukšana uz apkopēm; papildus daļas utt un vēl beidzot LAIKS, tad sanak ka gāze=dīzelis.

P.S ar gāzi norbaucu 2 gauds, imho vienīga valsts kur atmaksājas gāzes iekarta ir PL, jo tur katrs poļu pans, kam nav slinkums ir savā sētā uzcēlis gāzes uzpildes staciju.

Izklausās interesanti. Es gadu pabraucu ar gazificētu A80, ko lai saka - līdzi sekošanas teksts ir vai nu domāts priekš mašīnām ar sūdīgākiem [neizturīgākiem] motoriem kā veco VAGmobīļu motori, vai arī lai būtu kāds iemesls kā pamatot gala lietotājam - nejēgam, kāpēc viņam tur kaut kas čakarējas - nesekoju līdzi nekam, motortelpā tāpat viss bija vairāk vai mazāk tirsā , par to, ka gāze varētu arī šaut, uzzināju gadu vēlāk, kad metu laukā motoru un iekārtu [1.8 karburatornieka vietā liku 2.0 špricmotoru, kuru ar pirmo paaudzi pārot netaisījos]. Pie tā, ka visu laiku rullējot tālos gabalus, neieliki lielu balonu, laikam vari vainot pats sevi, jo "var nobraukt tikai 300 kilometrus" es tavā postā varu izlasīt kādas četras reizes, tikai katru reizi savādāk pasniegtu Un 3-4 kilometru ilga silšana līdz špricgāzes reduktoram nepieciešamajiem 40 grādiem - tur laikam varēsi vainot vai nu ražotāju/modeli, vai arī mašīnas stāvokli.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu kur problemas uzpildit to gazi ik pec 300km. Tas uzpildes stacijas ir teju katra tankaa. Un var jau ari maukt uz benju ja gaze beidzas. Un liels balons tak ainjem dafiga vietu. Plus svars. Labak likt 45litru balonu zapaskas vieta un viss bumbastish.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu kur problemas uzpildit to gazi ik pec 300km. Tas uzpildes stacijas ir teju katra tankaa. Un var jau ari maukt uz benju ja gaze beidzas. Un liels balons tak ainjem dafiga vietu. Plus svars. Labak likt 45litru balonu zapaskas vieta un viss bumbastish.

Tad ja laiks, kuru tu pavadi lieku reizi uzpildoties vai meklejot staciju ir dargaks neka iesiptais santims. A voyagerim lien ieksha 55l, balons, kuru rezhma 110-120 kmh izsuuc pa 300-350 km.

100 l balons nelien zapaskas vieta, liidz ar to vai nu vinjs velkaas pa zemi vai jaaliek grabazniekaa.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Sandis_UR

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?

===================

Chrysler no alianses ar Mercedes palika mantojumā vairāki

dzinēji, tostarp 2.7 ltr dīzelis. Man te kaimiņam tāds Grand Cherokee ir, jau labu laiku, parunājamies, kad satiekamies, viņš jau nu dikti apmierināts Principā uz to motoru paskatories es neko citu, kā Mercedes, arī neredzu Vien uz vāka uzraksts cits.

Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Sandis_UR

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?

===================

Chrysler no alianses ar Mercedes palika mantojumā vairāki

dzinēji, tostarp 2.7 ltr dīzelis. Man te kaimiņam tāds Grand Cherokee ir, jau labu laiku, parunājamies, kad satiekamies, viņš jau nu dikti apmierināts Principā uz to motoru paskatories es neko citu, kā Mercedes, arī neredzu Vien uz vāka uzraksts cits.

Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.

Vēl viens gudrelis. 2,7 ir MB.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu kur problemas uzpildit to gazi ik pec 300km. Tas uzpildes stacijas ir teju katra tankaa. Un var jau ari maukt uz benju ja gaze beidzas. Un liels balons tak ainjem dafiga vietu. Plus svars. Labak likt 45litru balonu zapaskas vieta un viss bumbastish.

Vismaz vēl pirms pieciem gadiem ceļa posmā Sigulda -Madona nebij neviena gāzes tanka . Protms abās pilsētās vis ok .

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu kur problemas uzpildit to gazi ik pec 300km. Tas uzpildes stacijas ir teju katra tankaa. Un var jau ari maukt uz benju ja gaze beidzas. Un liels balons tak ainjem dafiga vietu. Plus svars. Labak likt 45litru balonu zapaskas vieta un viss bumbastish.

Tad ja laiks, kuru tu pavadi lieku reizi uzpildoties vai meklejot staciju ir dargaks neka iesiptais santims. A voyagerim lien ieksha 55l, balons, kuru rezhma 110-120 kmh izsuuc pa 300-350 km.

100 l balons nelien zapaskas vieta, liidz ar to vai nu vinjs velkaas pa zemi vai jaaliek grabazniekaa.

Tas ir hujovijs arguments, nedomaju ka tu tajas desmit minutes kautko zaudesi. Nav jau picu izvadajamais auto.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Man nav bijis neviens gāzes auto un,visticamāk, nekad arī nebūs. To čakaru es negribu ikdienā piedzīvot. Labāk izdomāšu,kā nopelnīt DD vairāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

GB12 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Sandis_UR

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?

===================

Chrysler no alianses ar Mercedes palika mantojumā vairāki

dzinēji, tostarp 2.7 ltr dīzelis. Man te kaimiņam tāds Grand Cherokee ir, jau labu laiku, parunājamies, kad satiekamies, viņš jau nu dikti apmierināts Principā uz to motoru paskatories es neko citu, kā Mercedes, arī neredzu Vien uz vāka uzraksts cits.

Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.

Vēl viens gudrelis. 2,7 ir MB.

Es teicu, ka "tā ir"? Paņem acis rokā vēlreiz un izlasi - es kaut kur lasīju, ka tā esot, tobiš, kāds tā apgalvo... Pats nezinu... Tač atslābsti...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.

Nav tiesa.

2.7 ir MB dzinējs (kods OM647), lika iekš Grand Cherokee līdz 2004.

No 2005 - 2010 Grand Cherokee (arī C300) nāca ar 3.0 MB dīzeļiem,

No 2011 jaunajam grandam atkal VM (itālis) 3.0 dzinējs

Pārējie dīzeļi, kas nāca Voyageriem, cherokee, grand cherokee, wrangler 2.5, 2.8, 3.1 un tagadējais 3.0 ir VM Motori garabērni, cherokee līdz 1994 vēl tika komplektēts ar 2.1 Renault dīzeli

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.

Nav tiesa.

2.7 ir MB dzinējs (kods OM647), lika iekš Grand Cherokee līdz 2004.

No 2005 - 2010 Grand Cherokee (arī C300) nāca ar 3.0 MB dīzeļiem,

No 2011 jaunajam grandam atkal VM (itālis) 3.0 dzinējs

Pārējie dīzeļi, kas nāca Voyageriem, cherokee, grand cherokee, wrangler 2.5, 2.8, 3.1 un tagadējais 3.0 ir VM Motori garabērni, cherokee līdz 1994 vēl tika komplektēts ar 2.1 Renault dīzeli

1 2 3 4 5 6 7 ..47
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti