Sandis_UR rakstīja:
A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?
baigi labs Merša dzinējs un Grand Cherokee ar šo dzinēju tiek komplektēts ar Merša 5pakāpju automātu.
Sandis_UR rakstīja:
A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?
baigi labs Merša dzinējs un Grand Cherokee ar šo dzinēju tiek komplektēts ar Merša 5pakāpju automātu.
DekstersFF rakstīja: Man nav bijis neviens gāzes auto un,visticamāk, nekad arī nebūs. To čakaru es negribu ikdienā piedzīvot. Labāk izdomāšu,kā nopelnīt DD vairāk.
tavas problemas saja topika nevienu ne3.14
Par to gāzi. Tīri teorētiski it kā $ ietaupījums rullējot ir patīkams, bet nu skarbā realitāte ir tāda, ka bez čakara neiztikt.
Tikko beidzu vienu 5 gadus ilgu pieredzi ar Voyageri un gāzi. Tad nu esmu saviem nerviem apsolījis, ka kādu laiku gāzes tankiem braukšu lepni garām un vispārējai gazifikācijas histērijai nepievienošos.
Es, protams, apzinos, ka mani tūlīt nosauks par tādu kurš tur kaut ko nepareizi dara, bet ja nu kāds grib ieklausīties...
Auto, kuram uzlika gāzi bija labā stāvoklī. Iekārta toreiz, par 850 Ls tika likta. Pirmie pāris gadi pagāja bez jebkādām problēmām, tikvien kā nepatīkams papildinājums parastai mašīnas uzturēšanai kārtībā bija iekārtas apkope - tur filtri, un citi sīkumi. Nu un kā jau te minēts iepriekš - sveces + svečvadi. Nekad iepriekš tik bieži šitos agregātus nebiju mainījis un awd vojagerim tā sveču maiņa tomēr ir mazliet ķēpīga.
Nu jā, un manā gadījumā ar vienu uzpildi varēju nobraukt ap 250 km - pilnīgs trakums. Voygers kā tāds man ārkārtīgi patīk - ietilpīgs, AWD lielisks, bet nu tas balona tilpums, kurš ļauj saglabāt salona ietilpību ir traģisks
Nu lūk un tad sākās gemoroji - uz skati normāli nevarēja aizbraukt jo vienmēr bija problēmas ar atgāzēm - tad nu kāds "meistars" skatei uzregulēja kaut ko, bet vēlāk bija jābrauc pie šamā atpakaļ lai pieregulē normālai braukšanai - pilnīgi nebaudāma un ačgārna situācija, bet ko tu padarīsi, skati ta vajag...
Tad sākās ik pa laikam kaut kāds gemorojs, ka tā iekārta mēdza pārslēgties uz benžu un lēto braucienu nesanāk baudīt. "meistari", protams, čeko gudri spriež, bet īsti problēmu nespēj novērst. Un tas nav tikai viens serviss, bet dažādi gāzes darboņi. Ik pa laikam tiek paziņots, ka kaut kāds tur datčiks jāmaina pa 60 - 100 vai citreiz 80 Ls un pēc laiciņa atkal sākas vecā kaite. Kāds gan tur vairs santīma iepi...iens?
Pēdējais gads vispār aknās tā iesēdās, ka aºprāc - šķiet, ka nav vairs tur vispār ko mainīt, visa iekārta manuprāt 5 gadu laikā par jaunu uzlikta, bet gemorojs turpinās, slēdzās iekšā ārā kā tīk un meistari tik spriež savu spriežamo... tad pāris vietās vispār pasaka - kompis neko sliktu nerāda, viss kārtībā, bet neiet Nācās auto pārdot kā tikko no Vācijas ar uzticamu 4. paaudzes gāzes iekārtu... jo to nu izturēt nespēju vairs.
Tad vēl iesaku potenciālajiem gazifikatoriem aizdomāties par vispārējo tendenci autiņus aprīkot ar gāzi - servisos mega rindas un visi vēlas tik likt ko virsū, bet remontēt jau uzliktās iekārtas galīgi nav intereses. pieraksties labu laiku iepriekš un akūtu problēmu gadījumā paliec bez auto ilgāk nekā būtu nepieciešams.
Un lai nav tā, ka es viens tāds nelaimīgs izklausos - ir man vairāki nesaistīti zināmi cilvēki, kuri visi ar gāzi brauc, bet visiem ik pa laikam un regulāri ir problēmas, kas saistītas ar gāzi un kuras gāzes uzlicēji nespēj atrisināt
man pat viens meistars reiz teica, ka pats jau nu šis ar gāzi nebrauc un nebrauks, jo - citēju - "gaz eto ņe dļa mašini..."
tāds rezumē - braujkt jau var, cilvēki brauc un brauks noteikti, bet nu tā santīma ietaupīšana dikti dārgi maksā gan visādos blakus izdevumos, gan nervos.
Šitādas problēmas visu laiku ir vienam man labi pazīstamamcilvēkam, esmu gana šo atskatījies,ka visu laiku kaut kas atslēdzas, neiet, jāpieregulē, vārstulis ieķeras utt.
Nevajag.
PS. Šīrim,kā šrotņikam, tas labi piedienas.
trolli, aizpis muti. labs teiciens vai ne?
kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.
Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.
Iisak sakot ja tecv hobijs ir 3.14 santīmu, tad gāze ir ļoti OK.
ja tu labāk brīvaja laika pavadi braucot ar Moci, skaotities ralliju vai vienkārši ar ģimeni, tad par gāzi labāk aizmirst.
Yetti rakstīja:
GB12 rakstīja:
Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.
Nav tiesa.
2.7 ir MB dzinējs (kods OM647), lika iekš Grand Cherokee līdz 2004.
No 2005 - 2010 Grand Cherokee (arī C300) nāca ar 3.0 MB dīzeļiem,
No 2011 jaunajam grandam atkal VM (itālis) 3.0 dzinējs
Pārējie dīzeļi, kas nāca Voyageriem, cherokee, grand cherokee, wrangler 2.5, 2.8, 3.1 un tagadējais 3.0 ir VM Motori garabērni, cherokee līdz 1994 vēl tika komplektēts ar 2.1 Renault dīzeli
Cik skatos piedavoajumos ap 2000 gadu aprsvara ir 3.1 dizelji, vai ir dikti befigi ar vinjiem, vai tomer braucami?
Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.
Nevis sadzīvot, bet tikt galā. Kannas variants ir tipiskais variants, kur kaut kādi servisnieki cilvēku vienkārši naturāli slauc.
Sandis_UR rakstīja:
Iisak sakot ja tecv hobijs ir 3.14 santīmu, tad gāze ir ļoti OK.
ja tu labāk brīvaja laika pavadi braucot ar Moci, skaotities ralliju vai vienkārši ar ģimeni, tad par gāzi labāk aizmirst.
Man gan kaut kā ir radies iespaids ka šādā tekstā "gāze" ir jāaizvieto ar vārdu "dīzelis". Nē nu labi - kamēr braukā pa servisiem, dīzelis tiešam varētu būt labāks variants - dīzeļcentri laikam tomēr neaug kā sēnes pēc lietus, lai arī pēdējos dažus gadus valda kārtīgs traktortrakums, tā ka dīzelim kārtējo reizi izjūkot, problēma visdrīzāk tomēr tiks novērsta, lai arī par vismaz vairākiem sotakiem Vēl jau lielu lomu spēlē paša cilvēka interese - nu reku tāpat kā tofika autors te interesējas, kādas kuļmašīnas nāk kādu gadu range roverim, tieši tāpat vajag interesēties, ko kāda ražojuma liks gāzes iekārtai. Ja ļaujas brīvi pašplūsmai, lai saliek kādus sūdus grib un ieruba kosmisku ceņņiku - rezultāts garantēts.
msh rakstīja:
Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.
Nevis sadzīvot, bet tikt galā. Kannas variants ir tipiskais variants, kur kaut kādi servisnieki cilvēku vienkārši naturāli slauc.
Ir cilvēki,kuri brīvo laiku pavada ar bērniem, atpūšoties, sevi pilnveidojot utt.
Varbūt tev ar kaut kad tā būs, tad sāksi saprast, ka sekss ar auto nav vienīgā izklaide.
msh rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Iisak sakot ja tecv hobijs ir 3.14 santīmu, tad gāze ir ļoti OK.
ja tu labāk brīvaja laika pavadi braucot ar Moci, skaotities ralliju vai vienkārši ar ģimeni, tad par gāzi labāk aizmirst.
Man gan kaut kā ir radies iespaids ka šādā tekstā "gāze" ir jāaizvieto ar vārdu "dīzelis". Nē nu labi - kamēr braukā pa servisiem, dīzelis tiešam varētu būt labāks variants - dīzeļcentri laikam tomēr neaug kā sēnes pēc lietus, lai arī pēdējos dažus gadus valda kārtīgs traktortrakums, tā ka dīzelim kārtējo reizi izjūkot, problēma visdrīzāk tomēr tiks novērsta, lai arī par vismaz vairākiem sotakiem Vēl jau lielu lomu spēlē paša cilvēka interese - nu reku tāpat kā tofika autors te interesējas, kādas kuļmašīnas nāk kādu gadu range roverim, tieši tāpat vajag interesēties, ko kāda ražojuma liks gāzes iekārtai. Ja ļaujas brīvi pašplūsmai, lai saliek kādus sūdus grib un ieruba kosmisku ceņņiku - rezultāts garantēts.
Pagājšgad nopirku auto ar nezināmu nobraukumu, droši virs 200 tkm. Pa gadu nobraukti 20 tkm, neesmu jutis nekādas dīzeļa prasības pēc servisa.
Darba fiats noskrējis 130 000 km, vienreiz ir uzliktas jaunas sprauslas, nekas vairāk.
Zaļais audi nobrauca manās rokās ap 50-60 tkm, nekādi remonti dīzeļa sadaļā nebija nepieciešami.
Man ir bijuši visādi nissani, opeļi,audi utt ar D dzinējiem, viss tavs samurgojums par dīzeļa baisajiem remontiem ir fuflo. Tā ir vienkārši nezinoša cilvēka prasta iršana un viss.
msh rakstīja: ...ļer ļer ļer... tā ka dīzelim kārtējo reizi izjūkot, problēma visdrīzāk tomēr tiks novērsta, lai arī par vismaz vairākiem sotakiem ...buļ buļ buļ...
Ir jau arī cilvēki, kuri ar mašīnām pārvietojas, nevis tās uzglabā šķūnī ar stāstu 'man te reiz būs klima un kruīzs'.
DekstersFF rakstīja: ... sāksi saprast, ka sekss ar auto nav vienīgā izklaide.
Pareizi, seks ar vairākiem zviedriem ir labāka izklaide.
Pirmais gazificētais auto nobraukts ~150tk, 1x membrāna, dažas reizes filtrs gāzei, sveces 4x, svečvadi 1x. Regulēšana pirms TA.
Savulaik palietots discovery 3.9i. Uzņēmums pirka jaunu, kārbu mainīja garantijas laikā un pēcāk vēl remontēja, citādi viss normāli.
Sandis_UR rakstīja:
Cik skatos piedavoajumos ap 2000 gadu aprsvara ir 3.1 dizelji, vai ir dikti befigi ar vinjiem, vai tomer braucami?
sūc kvadrātā, visu laiku būs kkāds triperis, 2.5 dzinējam pielipināja vēl vienu cilindru un še tev 3.1... tāpēc viņu tik īsu sprīdi ražoja...
kā arī tehniskie parametri attiecībā pret 2.7 ir vienkārši pornogrāfiski...
Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.
Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.
msh rakstīja:
Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.
Nevis sadzīvot, bet tikt galā. Kannas variants ir tipiskais variants, kur kaut kādi servisnieki cilvēku vienkārši naturāli slauc.
Sauc to situāciju kā vēlies, bet autoprieka baudīšanu tas dikti ietekmē. Un ja mani slauc 3 vai 4 servisnieki, kurš tad būs tas īstais, kurš visu darīs pareizi? pats es par gāzes iekārtu remontiem utt neko nesaprotu un manos pašizaugsmes plānos tādas sadaļas arī nav, ka es vēlētos kļūt par gazifikācijas inženieri, bet šķiet visos citos gadījumos pastāv liela riska iespējamība, ka tevi slauks...
Ieteikums pēc pāris gadiem gāzes auto pārdot ir vērā ņemams, taču tas ar parāda, ka situācija nav normāla, jo būtībā jau tu paļaujies uz to, ka tavas problēmas kļūs par citu problēmām, bet novērstas tās netiks....
Vienvārdsakot es pagaidām saku gāzei Nē un cilvēkiem, kuri par šādu soli domā tik pasniedzu savu pieredzi
DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.
Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.
Te es varu piekrist par 100% - tā bvija man, tā ir lielai daļai man zināmu cilvēku, kuri pārviertojas ar gāzes auto. Uz priekšu jau tiek, bet uzmanība tai papildus iekārtai tiek pievērsta pastiprināta un nepamatoti liela. Es pieļauju, ka gan jau kāds veiksmes stāsts arī ir, bet ar prātu domājot, visticamāk tajā gadījumā ar gāzes auto braukts ir maz, un tas nav ekspluatēts ilgstoši. Mans konkrētais gāzes auto 5 gadu laikā ik gadu vidēji nobrauca 43 tūkst. km un servisnieks man prasa - "nu čto že ti hoķeš? mnogo jezdiš, resurs padajet" bet gribu jau es tikai to, lai man galva nesāp un iepriekš un tagad lietojot dīzeļ un benzīna auto tie 43 000 km gadā vismaz dzinēja darbību īpaši neietekmēja.
Vēl jau pastāv iespēja, ka cilvēks jāj sani jau no sākuma, iekārtu uzliekot, ķipa,'nu man to lētāko tomēr'. Un tad rodas problēmas.
[
Sauc to situāciju kā vēlies, bet autoprieka baudīšanu tas dikti ietekmē. Un ja mani slauc 3 vai 4 servisnieki, kurš tad būs tas īstais, kurš visu darīs pareizi? pats es par gāzes iekārtu remontiem utt neko nesaprotu un manos pašizaugsmes plānos tādas sadaļas arī nav, ka es vēlētos kļūt par gazifikācijas inženieri, bet šķiet visos citos gadījumos pastāv liela riska iespējamība, ka tevi slauks...
Gāzes iekārtu vajag uzlikt normālā servisā, kas kaut no tā saprot. Tagad katrs, kas kaut ko prot saskrūvēt mašīnai, uzskata, ka var likt un apkalpot gāzes iekārtas. Attiecīgi arī apkopes un ja nu vajag - remontus veikt tajā paša normālajā servisā, kur uzlika.
Ja braukā pie 3 -4 servisiem, tad redzams neviens tā arī neko līdz galam nav izdarījis.
msh rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Iisak sakot ja tecv hobijs ir 3.14 santīmu, tad gāze ir ļoti OK.
ja tu labāk brīvaja laika pavadi braucot ar Moci, skaotities ralliju vai vienkārši ar ģimeni, tad par gāzi labāk aizmirst.
Man gan kaut kā ir radies iespaids ka šādā tekstā "gāze" ir jāaizvieto ar vārdu "dīzelis". Nē nu labi - kamēr braukā pa servisiem, dīzelis tiešam varētu būt labāks variants - dīzeļcentri laikam tomēr neaug kā sēnes pēc lietus, lai arī pēdējos dažus gadus valda kārtīgs traktortrakums, tā ka dīzelim kārtējo reizi izjūkot, problēma visdrīzāk tomēr tiks novērsta, lai arī par vismaz vairākiem sotakiem Vēl jau lielu lomu spēlē paša cilvēka interese - nu reku tāpat kā tofika autors te interesējas, kādas kuļmašīnas nāk kādu gadu range roverim, tieši tāpat vajag interesēties, ko kāda ražojuma liks gāzes iekārtai. Ja ļaujas brīvi pašplūsmai, lai saliek kādus sūdus grib un ieruba kosmisku ceņņiku - rezultāts garantēts.
Kamēr msh uzbūvēs to savu mega audi un uzliks gāzi, domāju, ka pārējie jau brauks ar ūdeņradi.
bet par to Range Rover. jautajums Sandiim. dizelis ir diezgan pavaajs prieks taas mashiinas. ja tu njemsi ar 4.6 benziinu, vai busi gatavs liet 20l/100 km?
Yetti rakstīja:
GB12 rakstīja:
Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.
Nav tiesa.
2.7 ir MB dzinējs (kods OM647), lika iekš Grand Cherokee līdz 2004.
No 2005 - 2010 Grand Cherokee (arī C300) nāca ar 3.0 MB dīzeļiem,
No 2011 jaunajam grandam atkal VM (itālis) 3.0 dzinējs
Pārējie dīzeļi, kas nāca Voyageriem, cherokee, grand cherokee, wrangler 2.5, 2.8, 3.1 un tagadējais 3.0 ir VM Motori garabērni, cherokee līdz 1994 vēl tika komplektēts ar 2.1 Renault dīzeli
Paldies par skaidrojumu Starp citu, jā, es bišku biju sajaucis 2.7 ar 2.8, ko lika vojādžeros.
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?